Kauan olit tapaillut nyk. puolisoasi ennen kuin menitte sänkyyn?
Kommentit (101)
Riippuu mistä laaskee joko 26v , 1/2v tai kuukausi.
Viikon.:) tai pari kertaa tuona aikana nähtiin ja sitten tuli yöksi ja harrastettiin seksiä selvinpäin.
5-6 tuntia. Siitä on nyt 11 vuotta.
Me oltiin tiedetty toisemme jonkun 4 kk, tapailua oli takana 3 viikkoa kunnes sänkyyn (kun mä pihtasin). On muuten ensimmäinen mies kenen kanssa EN hypännyt heti sänkyyn, nyt yhdessä 6 vuotta, 3 vuotta naimisissa ja kaksi lasta :) Mun kihlasormuksessa on kaiverrettu päivä jona ensimmäisen kerran harrastettiin seksiä :D
4 kk. Kaikkien miesten kanssa oli mennyt mönkään, tämän päätin pitää. Onnistuin.
10 vuotta. Oltiin tuttuja/kavereita ensin.
Vuoden. Kannatti odottaa vaikka se ei ollutkaan omasta tahdosta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:44"]
Vuoden. Kannatti odottaa vaikka se ei ollutkaan omasta tahdosta.
[/quote]
Siis apua, odottaminen ei ollut omasta tahdosta!
Netissä tutustuttiin... Kk ehdittiin kirjoitella ja soitella ennen ensitreffejä. Ekalla tapaamisella mun luona nukuttiin vain vierekkäin, toka tapaaminen seuraavana viikonloppuna miehen luona päästiin jo itse asiaan :)
Viisi päivää, nähty tuona aikana kolmisen kertaa. Nyt 7v yhdessä ( lähiaikoina menimme naimisiiin )ja lisäksi niin hän sai neitsyyteni tuolloin. Ja olimme aikaisemmin jo sopineet että olemme yhdessä, pariskunta.
Yhden illan. Lähdettiin kahville kavereina, oltiin juteltu muutama kk netissä..Päädyttiin viettämään kuumaa ja ihanaa iltaa terassille josta se jatkui sitten kahden kesken villisti..Pitääkin muistaa olla miehelle tosi ihana vuosipäivänä<3
Ei oltu tapailtu. Kännissä päädyttiin sänkyyn ja ajattelin juttua yhden illan juttuna. Viikon päästä mies soittikin ja kysyi ulos :) nyt ollaan naimisissa ja lapsi löytyy, en kyllä olisi uskonut :D
Juteltu netissä muutaman päivän. Eka kerta kun tavattiin taisi mennä noin tunti ja harrastettiin seksiä. Parin viikon päästä hän muutti mun luokse ja nyt ollaan oltu yhessä vuosi ja menossa naimisiin
Muistaakseni jonkun 3-4 kk tapailtiin. Ei tosin asuttu samalla paikkakunnalla, että ei nähty ihan joka viikko..:)
1,5 VUOTTA... Oltiin abeja sillon <3 ja neitsyt olin :) pian tulee 20 v täyteen, 2 lasta.