Kauan olit tapaillut nyk. puolisoasi ennen kuin menitte sänkyyn?
Kommentit (101)
Muistaakseni noin 2-3 viikkoa, mutta sitä ennen oli jo muuta muhinointia. Tuokin aika tuotti ongelmia, koska en vaan pystynyt vastustamaan miestäni kauempaa. Pihtaaminen pelkästään pihtaamisen ilosta tai pelatakseen jotain peliä ("se jättää mut jos annan heti" = se on paska tyyppi ja jättää sut joka tapauksessa jos ajattelee noin) on mielestäni aivan älytöntä, kun kyseessä on kaksi tervettä, toisiinsa luottavaa aikuista. Aiemmassa pitkässä suhteessa meni muutama kuukausi ennen kuin oltiin yhdynnässä, koska olin nuori, aika kokematon ja epävarma.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:42"]2 tuntia.
[/quote]
Sama
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:43"]Kuukauden verran
[/quote]
Tämä
Viikon, nähty lähes päivittäin tuona aikana.
Tutustuttiin netissä, tavattiin n. 1,5 kk kirjoittelun jälkeen, tapailua melkein joka päivä kahden viikon ajan ja sitten petiin.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:42"]2 tuntia.
[/quote] Näinpä, mitä sitä turhia odottelemaan! Testaa heti mitä on tarjolla :D
Olin tiennyt hänet jo pari kuukautta, mutta samana iltana menimme jo sänkyyn, tosin vain nukuimme. Muistaakseni kolmantena päivänä harrastimme seksiäkin jo. Aikuisia olimme molemmat ja nyt lähes 20 vuotta yhteistä taivalta takana.
Vaihdettiin vain muutamat lauseet ja lähdettiin kävellen kämpille panemaan. Oltiin molemmat tuolloin teini-ikäisiä. Nyt keski-ikäisiä ja lapsia on kaksi kappaletta. Taidettiin sopivalla tavalla iskeä kummallekin vaikka kumpikaan ei edustakaan toistemme unelmien puolisoa. Kriisejä on ollut useita, mutta kaikesta on selvitty. Rakkaus on vahvistunut vain vuosien aikana. Kyllä rakkaus on myös tahdon asia!
Kk kirjoittelua s24 "kautta" (mies oli kk n työmatkalla), sit Leffaan, toisilla treffeillä parin päivän päästä syömään ja miehen luo katsomaan leffaa.. Jäin yöksi kera seksin. Puolen vuoden päästä naimisiin. Ja Juu, on kestänyt.
Olin katsonut valmiiksi sopivan. Sitten kun tapasimme, niin kaksi tuntia tai alle. Nyt 12 v yhdessä ja 5v naimisissa.
Teiltä muutaman tunnin tunteneilta kysyisin, oliko alkoholilla osuutta asiaan?
Menimme ensin sänkyyn ja tutustuimme vasta sitten. Mieheni tapasi minut gangbangissa, missä olin. :)