Kauan olit tapaillut nyk. puolisoasi ennen kuin menitte sänkyyn?
Kommentit (101)
Viikon. Ah että tuntu hyvälle, ku pääs sänkyyn!,
Puoli vuotta. Mut on raiskattu niin mä en vaan kyennyt vaikka yritettiin aiemminkin. Onneksi mies ymmärsi ja lopulta mulla ei noussut enää pakokauhu. Ihanin mies ikinä, kun jaksoi mua ja kertoi ettei ole kiire ja vakuutti ettei ikinä tee mitään mitä en halua.
Puoli vuotta oltiin seurusteltu. Ja ekan kerran jälkeen pari kuukautta eteenpäin oltiin jo naimisissa.
Puoli vuotta. Nykyään naimisissa, monta vuotta oltu yhdessä.
Tunnettiin 1.5v ennekuin alettiin tapailemaan. Muutaman tapailukerran jälkeen suhde muuttui seurusteluksi ja siitä meni 1.5kk ennen sänkyä. Olimme silloin 2007 vasta 16 ja 17.
Oltiin tunnettu ehkä se 6 tuntia. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Ehkä pari tuntia? Nyt yhdessä 6 vuotta.
ns viikon kuluttua ensi näkemisestä
Leffa ja illallinen ensiksi. Oiskohan se ollut sellainen 6h
maanantain tavattiin torstaina pantiin. miehen valinta. olisin suomalaisen ollut valmis ekana iltana, mutta han pidattaytyi.
7 tuntia. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan. Olin sinkkuna siinä välissä 4 tuntia. Saattaen vaihdettu, siis. 10 vuotta aviossa, 4 lasta. Joskus se vaan natsaa.
Tavattiin laivalla, aloitettiin yhdynnät siitä 3-4 viikon päästä. Nukuttiin pari yötä siinä välissä kyllä samassa sängyssä ja pussailtiin ja kopeloitiin hieman. Käytiin muutamilla treffeillä. Sellaista suht siveellistä deittailua. Nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:11"]Tavattiin laivalla, aloitettiin yhdynnät siitä 3-4 viikon päästä. Nukuttiin pari yötä siinä välissä kyllä samassa sängyssä ja pussailtiin ja kopeloitiin hieman. Käytiin muutamilla treffeillä. Sellaista suht siveellistä deittailua. Nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä.
[/quote]
Ja alkoholilla oli osuutta asiaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:50"]
Kuukauden. Olin neitsyt.
[/quote]Sama. Nyt yhteisiä vuosia 14, joista naimisissa 11. Kaksi lastakin :)
Samana iltana nukuimme yhdessä, mutta reilu kaksi kuukautta meni ensimmäiseen yhdyntään. Yritimme kerran aikaisemmin, mutta mies oli liian humalassa, että olisi onnistunut. Minä sitten ajattelin erota miehestä (onhan seksi iso osa parisuhdetta), mutta jotenkin se vaan aina jäi (mies oli ja on edelleenkin aika ihana). Onneksi selvinpäin miehestä kuoriutuikin aika taituri, ensimmäinen kumppani, jolle myös minun nautintoni oli tärkeää ja joka sai tuotettua minulle nautintoa. Yhteistä taivalta on nyt pitkän matkaa takana.
Luojan kiitos annoin miehelle vielä tilaisuuden, enkä lopettanut suhdetta yhden epäonnistuneen yrityksen jälkeen. Olisin menettänyt elämäni miehen. Jälkikäteen ajateltuna seksi ei edes ole se tärkein osa parisuhdetta (vaikka meillä siis tyydyttävä seksielämä onkin) ja tämän miehen takia olisin valmis tyytymään huonompaankin seksiin. Onneksi sain molemmat :)