Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako karvaton penis miehellä?

Vierailija
30.10.2021 |

Haittaako jos miehellä ei ole karvoja peniksessä tai kiveksissä?
Itse tykkään olla mahdollisimman vähä karvainen sieltä.
Sheivaan höylällä pois ja pinseteillä nypin todella usein, kesällä melkein joka päivä nyt syksyn tullen ehkä joka kolmas päivä.
Hetki sitten nypin taas kaikki karvat pois.

Mies 25v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas karvoja palleissa mutta häpykarvoitus on todella matala. Vatsakarvoja ei ole. Tai ihan haituvaa jonka vain näen itse.

Puska on kyllä kihara, mutta pieni. Ei siis nouse laajalle vatsaa pitkin. Hävettää :(.

Olen siis mies, mutta en ap.

Vierailija
2/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä huono vai hyvä asia? Minusta tämä näyttää rumalta.

T. 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Kalju hiiri!

Vierailija
4/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulla on jo ikää yli 35v. Voiko karvoitus vielä lisääntyä iän myötä. Naiset eivät ole ikinä moittineet.

Vierailija
5/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan mies on mieleiseni.

Vierailija
6/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. 😛

Vierailija
7/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis hymyili ja sanoi "hih!" Kun näki kaljun toukkani ekaa kertaa.

Vierailija
8/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden valtikkaa ei kannata karvoilla kruunata.

Vierailija
9/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä karvaton genitaalialue on jotenkin tautisen ja kuvottavan näköinen. Pieni puska ainakin pitää olla.

T: mies

Vierailija
10/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton ehdottomasti, jos suihinoton meinaa saada. Muuten ei oo niin väliä, kunhan ne karvojenkin juuret on pesty h5vin edellisistä kiimanesteistä.

Vierailija
11/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tyttöystävää ja en ole menettänyt poikuutta, syy karvattomuuteen on se että tekopimppiä on kivempi kokeilla ilman karvoja koska siinäkään ei ole karvoja.

Tuntuu paremmalta ihoa vasten.

Mies 25v

Vierailija
12/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan nyt vielä kerran, että on tullut tavaksi pitää pallit ja välilha paljaana ja muuten siistinä lyhyenä. Jotkut naiset ovat kummastelleet mutta huom ! kukaan ei ole valittanut. Hyvin on kelvannut ja suihinotto on melkeinpä aina ollut tuloksena.

Vierailija
13/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle kukaan koskaan sanonut että olisipa kiva jos olisi karvainen penis.

Sheivaan kyllä ne vähät karvat aina pois.

Vierailija
14/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ilman, niin ei mene hampaiden väliin.

Vierailija
15/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näyttää parhaalta, jos karvat siistii ja lyhentää. Ihan posliiniksi ajeltu mies näyttää kynityltä kalkkunalta. Eli peniksen varresta voi ajella kokonaan ja kulkusistakin, jos se tuntuu helpolta. Peniksen yläpuolisen puskan voi lyhentää. Mutta siihen jättäisin sentin-pari. Täysin ajeltu puska näyttää mun mielestä hassulta, samoin sänki.

Vierailija
16/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näyttää parhaalta, jos karvat siistii ja lyhentää. Ihan posliiniksi ajeltu mies näyttää kynityltä kalkkunalta. Eli peniksen varresta voi ajella kokonaan ja kulkusistakin, jos se tuntuu helpolta. Peniksen yläpuolisen puskan voi lyhentää. Mutta siihen jättäisin sentin-pari. Täysin ajeltu puska näyttää mun mielestä hassulta, samoin sänki.

Vastaisit edes siihen mitä kysytään: "Haittaako jos miehellä ei ole karvoja peniksessä tai kiveksissä?"

Vierailija
17/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisit edes siihen mitä kysytään: "Haittaako jos miehellä ei ole karvoja peniksessä tai kiveksissä?"

Niinhän minä vastasinkin, siinä se lukee ihan selvästi, että mun puolesta voi ajella peniksen varresta ja kiveksistä. Eli ei haittaa, jos ei ole karvoja peniksessä ja kiveksissä. Pitääkö vielä vääntää rautalangasta?

Yleensä peniksen varressa ja kiveksissä kasvaa aika vähän karvaa suhteessa siihen puskaan. Siinä mielessä aika olennainen juttu kokonaisuuden kannalta se puskakin.

Vierailija
18/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kysyjä olla joku kokematon nuorikko. Se olennainen juttu seksissä on ihan muualla kuin niissä muutamassa haivenessa.

Vierailija
19/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa karvattomuus, mutta kuulostaa jotenkin hassulta joku pinseteillä nyppiminen. Onko se nyt niin tärkeää puunata sitä aluetta?

Vierailija
20/23 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa karvattomuus, mutta kuulostaa jotenkin hassulta joku pinseteillä nyppiminen. Onko se nyt niin tärkeää puunata sitä aluetta?

Pinsettihommassa on se puoli, että sillä menetelmällä iho pysyy sileänä pari viikkoa, höyläilemällä sänki puskee pistelemään ja kiusaamaan vaimoa jo seuraavana päivänä. Eihän se mikään miehekäs näky ole, eikä sillä koko puskaa poissa pidä, mutta juuri nyt tuon kullinvarren ja vähän siitä ympäriltä.

— eri