Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä jatkuvaa Kouvolan haukkumista.

Vierailija
07.01.2015 |

On Kouvolatukkaa, jatkuvaa kärkisijaa suomen paskin kaupunki -tyyppisissä kisoissa, irvailua keskustelupalstoilla ;) jne. Itse olen asunut useammassa keskisuuressa kaupungissa, eikä tämä sen kummempi ole kuin muutkaan vastaavat. Joten en todellakaan ymmärrä. Kehitettävää tietysti on täälläkin, kuten kaikissa kaupungeissa.

Onko Kouvolalle käynyt vaan niin, että on saanut tietyn roolin. Sellaisen, että hakutaanpa nyt tuota yhdessä, niin ei omaa vastaavaa kaupunkia valikoida pilkattavaksi. Ja joo joo siis, se teidän Stadi ja Turku ja Vantaa ja vastaavat on niiiin paljon siistimpiä, mutta, että vastaavanlaisissa kaupungeissa asujatkin! :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato ympärillesi siellä. Mistähän se nimitys Kouvostoliittokin on saanut alkunsa. Masentava paikka :S

Vierailija
2/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippupaikka se on. Olen myös ylpeä Kouvolan maineesta, hyvä kun tunnetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:07"

Mistähän se nimitys Kouvostoliittokin on saanut alkunsa.

[/quote]

No se sai alkunsa kuntaliitoksesta. Kukaan ei käyttänyt Kouvolasta ko. sanaa ennen sitä

Vierailija
4/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama porvoolla. Ei ikinä kiinnosta kertoa asuvani porvoossa kun siitä tulee kaikilla keskustelupalstoilla aina tietty leima.

Vierailija
5/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jooo, en oikein ymmärrä itekään. Tällasia samanlaisia keskisuuria kaupunkeja on Suomessa vaikka millä mitalla. En ole Kouvolasta alunperin kotoisin, mutta saman kokoisesta kaupungista kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turkulainen, joten...

Vierailija
7/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla Kouvolan arkkitehtuurissa oli vähän sellaisia ddr-mäisiä piirteitä mutta onhan se muuttunut melkoisesti siitä. On tullut kävelykeskusta ja uusia taloja eikä enää mielestäni eroa muista kokoluokkansa kaupungeista. Tosin uusi liikekeskus Veturi kutostien varressa ja Prisman laajennus toisella puolella tietä on tyhjentänyt keskustan liiketiloja.

Vierailija
8/8 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:07"

Mistähän se nimitys Kouvostoliittokin on saanut alkunsa.

[/quote]

No se sai alkunsa kuntaliitoksesta. Kukaan ei käyttänyt Kouvolasta ko. sanaa ennen sitä
[/quote]

Niin no, mieti miksi se on myös niin osuva ja jäänyt elämään. Ei paljon kuntaliitos enää nimessä vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi