Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huippu meikkisäästövinkki

Vierailija
30.10.2021 |

Kun terotat kajaalikynää, niin siitä terottuu roskiinheitettäväksi varmaan puolet itse kajaalista kun yhteen lasketaan. Poimi terottimen irrottama musta väri talteen ja sekoita jonkun öljyn kanssa (itse käytin halpaa rypsiöljyä) niin saat nestemäistä silmänrajaustussin avulla levitettävää silmänrajausmustetta. Tähän voit käyttää esim. loppuunkäytettyä silmänrajaustussia.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin tiukkaa tuskin tekee kovinkaan monella. Uuden kajaalikynän saa kuitenkin noin kolmella eurolla.

Ei eläimillä testaamatonta ja säästäminen on joka tapauksessa hyve.

Ei valmiita meikkejä ei ole saanut testata eläimillä enää vuosiin.

Vierailija
22/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essence kajal maksaa alle 2 euroa eikä ko. firman tuotteita testata eläimillä.

"Essence is Cruelty-Free

Essence has confirmed they do not test their products or ingredients on animals or ask others to test on their behalf."

Ne vaan sanoo noin. Kukaan ei ole varmistanut asiaa, toisin kuin Leaping bunny -merkattujen tuotteiden kohdalla. Se myy paremmin kun väittää noin. Lisäksi taatusti myyvät myös Kiinaan, jossa testaavat kaiken ulkomailta tulevan kosmetiikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypsiöljykajaaliseoksella voit myös piirtää ympyrän otsaasi, saat itsellesi veikeän ylimääräisen pesreijän. Se on sairaalloisen nuukien tunnusmerkki.

😅 Ei vissiin ihan paras päivä tänään?.. pms?

Vierailija
24/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ja sama kajal-kynä kestänyt jo ainakin 15 vuotta. Kajalia tosin käytän lähinnä vain vkonloppumeikissä.

Kynästä on vieläkin jäljellä vajaa puolet.

Ja uusi maksaa muutaman euron.

Vierailija
25/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu?

Vierailija
26/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin tiukkaa tuskin tekee kovinkaan monella. Uuden kajaalikynän saa kuitenkin noin kolmella eurolla.

Ei valmiita meikkejä ei ole saanut testata eläimillä enää vuosiin.

Niin, Euroopassa. Kosmetiikkaa tulee myös muista maanosista. Ja kaikki jotka myyvät Kiinaan, tukevat myös eläinkokeita eli valtaosa. Kiina on tunnettu eläinrääkkäyksestä. Ja onhan niiden raaka-aineiden testaamisellakin väliä.

Vierailija
27/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi ja sama kajal-kynä kestänyt jo ainakin 15 vuotta. Kajalia tosin käytän lähinnä vain vkonloppumeikissä.

Kynästä on vieläkin jäljellä vajaa puolet.

Ja uusi maksaa muutaman euron.

Jos käyttää päivittäin niin kuluu aika paljon nopeammin.

Vierailija
28/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Essence is Cruelty-Free

Essence has confirmed they do not test their products or ingredients on animals or ask others to test on their behalf."

Ne vaan sanoo noin. Kukaan ei ole varmistanut asiaa, toisin kuin Leaping bunny -merkattujen tuotteiden kohdalla. Se myy paremmin kun väittää noin. Lisäksi taatusti myyvät myös Kiinaan, jossa testaavat kaiken ulkomailta tulevan kosmetiikan.

Eivät myy Kiinaan.

Vierailija
29/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Essence is Cruelty-Free

Mikähän on syy alapeukuttaa tätä? :) Ärsyttää kun toisella on faktaa? Ei eläinkokeet mun keksintöni ole, minusta kaiken kosmetiikan voisi testata ihmisillä jotka saisivat siitä jotain palkkaa.

Vierailija
30/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän äidit meikkaa. Paras kauneusvinkki naisille on hymy, joka tulee kasvoille kun katsoo aviomiehensä kainalossa lasten herttaisia leikkejä.

Vierailija
31/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Essence is Cruelty-Free

Eivät myy Kiinaan.

Hmm. Miksihän ei sitten löydy Leaping Bunny -listalta? Sieltä löytyy yleensä kaikki jotka ovat tiukasti sitoutuneet eläinkokeettomuuteen.

Vierailija
32/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt aika paljon, koska en meikkaa.

Vierailija
33/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu sulle, jos oot niin luonnonkaunis ettei sun tarvi ollenkaan meikata. Monilla naisilla kyllä elämä helpottuu ehostautumisen myötä. Saa parempaa palvelua, enemmän arvostusta työpaikalla, kiinnostavampia treffiehdotuksia. Tutkitusti kauniit tienaavat paremmin.

Vierailija
34/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän tuon seoksen säilyvyys on… huomaa äkkiä olevansa lääkärissä silmätulehduksen kans

No höpönpöpön. Öljyä käytetään miljoonissa kosmetiikkatuotteissa.

Ja niihin lisätään myös aika paljon säilöntäaineita, koska öljy pilaantuu. Jos meikkifirma saisi tehtyä saman tuotteen kahdella ainesosalla, ei se käyttäisi kymmeniä.

Vierailija
35/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän tuon seoksen säilyvyys on… huomaa äkkiä olevansa lääkärissä silmätulehduksen kans

No höpönpöpön. Öljyä käytetään miljoonissa kosmetiikkatuotteissa.

Ja niihin lisätään myös aika paljon säilöntäaineita, koska öljy pilaantuu. Jos meikkifirma saisi tehtyä saman tuotteen kahdella ainesosalla, ei se käyttäisi kymmeniä.

Oliiviöljyä säilytetään huoneenlämmössä eikä pilaannu. Sitä voi läträtä suoraan siitä huoneenlämpöisestä pullosta naamaan. Voi käyttää oliiviöljyä jos ei luota rypsiin, itse en usko että noissa on mainittavaa eroa.

Vierailija
36/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan voide-, hammastahna- ym.tuubit kahtia ja saan niin vielä paljon tuotetta käyttöön, useiksi kerroiksi.

Kierrätyksenkin takia on hyvä tyhjentää pakkaukset.

Vierailija
37/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Säästäväisyys ja ekologisuus näkyy tai on näkymättä lähes kaikissa valinnoissa.

Vierailija
38/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja olen säästänyt omaisuuden niiden lisäksi ja kun ei tarvitse enää kalliita hajuvesiä ostaa kun koko ajan lisääntyvien hajuste allergisten takia ei voi missään niitä käyttää. Hyvin harvalla on voimakkaita hajusteita julkisissa kulkuneuvoissa ja jotkut voivat saada kohtauksen niistä että pitää välittömästi jäädä bussista pois. Älkää siis laittako voimakkaita hajusteita ahtaisiin tiloihin. Minulla silmät ovat niin herkistyneet että ne eivät kestä mitään kemikaaleja muuta kuin korkeintaan apteekin hajusteettomia perusvoiteita voi naamaan laittaa. 

Se nykyajan kemikaali kuormitus voi aiheuttaa sen että elimistö ei enää siedä jossain vaiheessa ja sanoo stopin. 

Vierailija
39/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuohon en lähtisi, mutta kynän kun laittaa pakkaseen ennen terottamista on helpompi terottaa.

Vierailija
40/57 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän takasta nokea silmien rajaukseen. Säästyy vielä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi