Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160cm nainen 60 kilosta 95 kiloon vuodessa?

Vierailija
07.01.2015 |

Uskalsin pitkästä aikaa vaa'alle. Miten tämä on edes mahdollista? Syksyllä olin 75kg

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kannattaa heti aloittaa laihdutus

Vierailija
2/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta
Terv. N170cm, 65kilosta 88 kiloon 365 päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on edes mahdollista? Mä ainakin huomaan jo parin kilon lihomisen vaatteista ja sitten otan itseäni niskasta kiinni, että mahdun taas kunnolla vaatteisiini enkä mene kauppaan ostamaan isompia....

Vierailija
4/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama!
Vuosi sitten 162/64, nyt 89..

Vierailija
5/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin sitten ihan pikkutekijä, vuodessa 62 -> 76. Syömällä kilot ovat tulleet, en voi syyttää mitään muuta. Hävettää pahasti. Olen yrittänyt ainakin kolme kertaa laihduttaa vuoden aikana.

Vierailija
6/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! Kunnon amatsoni

Vierailija
7/19 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin rasvaprosentin mittaavan vaa'an pari kk sitten. Sillon se vielä toimi nyt tuli error.. Aamupaino: 93kg

AP

Vierailija
8/19 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:38"]

Oletko syönyt normaalisti ja liikkunut? Jos olet, voi kyseessä olla jokin terveydellinen juttu. Kilpirauhanen tsekattu?

[/quote]

Lopetin jatkuvat laihdutuskuurit ja pyrin syömään normaalisti. Repsahduksia tuli jatkuvaan, mutta tiukalle dieetille en silti alkanut. Ennen ylläpidin normaalipainoa rankoilla dieeteillä.

AP

[/quote]

Mulla vähän sama, paitsi että olen lihonut "vasta" 58 kilosta 78 kiloon... Minulta ravitsemusterapeutti vielä kielsi laihdutuskuurit, koska jatkuvan dieettaamisen seurauksena minulle on puhjennut ahmimishäiriö. Ahmimisten ja paastoamisten vuorottelu pahentaa henkistä ongelmaa, joten minun täytyy nyt oppia syömään ilman laihdutteluja. Mutta lihonkohan 150-kiloiseksi tässä sivussa ...

Vierailija
9/19 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mies 179cm 95kg. Häpeän joskus painoani, vaikka en ole varsinaisesti lihava. Olen kuitenkin käynyt salilla monta vuotta ja aerobinen kunto kohtalainen.

-Mies 29v-

Vierailija
10/19 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:07"]

Oletko syönyt normaalisti ja liikkunut? Jos olet, voi kyseessä olla jokin terveydellinen juttu. Kilpirauhanen tsekattu?

[/quote]

Lopetin jatkuvat laihdutuskuurit ja pyrin syömään normaalisti. Repsahduksia tuli jatkuvaan, mutta tiukalle dieetille en silti alkanut. Ennen ylläpidin normaalipainoa rankoilla dieeteillä.

AP

[/quote]

Mulla vähän sama, paitsi että olen lihonut "vasta" 58 kilosta 78 kiloon... Minulta ravitsemusterapeutti vielä kielsi laihdutuskuurit, koska jatkuvan dieettaamisen seurauksena minulle on puhjennut ahmimishäiriö. Ahmimisten ja paastoamisten vuorottelu pahentaa henkistä ongelmaa, joten minun täytyy nyt oppia syömään ilman laihdutteluja. Mutta lihonkohan 150-kiloiseksi tässä sivussa ...

[/quote]

Minä sain myös ravitsemusterapeutilta neuvon lopettaa dieetit. Ensin en uskonut ja sainkin painon pidettynä normaalina, kunhan olin dieetillä vähän väliä. Vuosi sitten päätin että nyt loppuu jatkuvat dieetit. Ne oli yllättävän helppo lopettaa ja kävin ravitsemusterapeutilla pari kertaa kuussa seuraamassa huimaa painonnousuani. Terapeutti sanoi että se on normaalia että alussa saattaa paino vähän nousta.. Ei se puuttunut mitenkään asiaan että lihoin 30kg. Käski vaan syödä lautasmallin mukaan ja tarpeeksi. Lopetin terapeutilla käynnit nyt kokonaan. Se kun on kaikkia dieettejä vastaan, ja mulle ei sovi "normaali" ruokavalio jos meinaan lopettaa läskin keräämisen.

AP

Vierailija
11/19 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti onnistuu raskauden myötä. Neuvolassa laulamalla että kyllä imettäville lähtee. Toki jos lapsi ei olisi maitoallerginen. Sitten pamahtaa kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja kortisolit onkin sekaisin muustakin kuin stressistä.
paino on ja pysyy. Onneksi ikä tasoittaa ja vaatetus ei ole enää elämän tärkein asia.

Vierailija
12/19 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi syy löytyä lisäkiloihin. Sain tänään viime vuoden tuntiraportit, joiden mukaan olen tehnyt 2470 työtuntia vuoden aikana. Ei ihme, että on väsyttänyt ja energiaa on tullut tankattua nopeista, mutta ei niin terveellisistä lähteistä.

nro.10

Vierailija
13/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on mahdollista kovalla työllä ja hyvällä asenteella. Tsemppiä sulle 'massakaudellisesi'! En itse lähde mukaan, koska en ole tyhmä.

Vierailija
15/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhaahh. Kohta aletaankin etsiä sitä kunnollista miestä kun kilot lähestyy sataa ja pelimiehet ei enää kiinnostu :) tuttu juttu.

Vierailija
16/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:45"]

Ahhaahh. Kohta aletaankin etsiä sitä kunnollista miestä kun kilot lähestyy sataa ja pelimiehet ei enää kiinnostu :) tuttu juttu.

[/quote]

Kunnollinen mies löytynyt jo 3v sitten. Eikä oo vieläkään karannut.

AP

Vierailija
17/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

AP

Vierailija
18/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankat dieetit saivat kropan säästöliekille

Vierailija
19/19 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:20"]

Rankat dieetit saivat kropan säästöliekille

[/quote]

Milloinkahan tilanne palautuu ennalleen? Sataan kiloon en halua.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä