Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt löytyi mun ruokainhokki!

Vierailija
07.01.2015 |

Hyi hemmetti.

Sanottakoon alkuun, että mä olen oikeastaan ihan hyvä kokki. Tykkään laittaa ruokaa, monipuolisesti ja soveltaenkin. Mutta tänään tuli ihan stoppi. Mies oli jostain mielijohteesta mennyt ostamaan lampaan jauhelihaa, ja siitä mä sitten ajattelin tehdä kaalipataa. Kävikin jotain, mitä ei edes raskauksien ja pahoinvointien aikaan tapahtunut: se haju sai mut oksentamaan. Ei juma mikä vanhan, märän lapasen ja lampaanpaskan tunkkanen haju siitä levisi. Melkein paistilasta kädessä ryntäsin vessaan. Ihan järkyttävää.

Yritin silti parhaani mukaan hengitystä pidätellen saada lihan lopulta kypsäksi ja maustoin oikein reilusti yrteillä ja kuminalla ja kaikella mahdollisella, mutta on rehellisesti sanottava etten yhtään osaa arvata, mitä tuolta uunista lopulta tulee ulos. Ja olenhan mä ennenkin lammasta syönyt, mutta en muistaakseni koskaan ennen valmistanut. Eikä nyt kyllä enää tee mieli syödäkään. Taidan tilata pizzan.

Onko muilla tullut näin yllättäen seinä vastaan jonkin ruoan/ruoka-aineen kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up

Vierailija
2/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin alkuraskaudesta kanaa ja ryntäsin vessaan oksentamaan. Mies joutui hoitamaan ruuanlaiton loppuun, en voinut mennä lähellekään keittiötä. Ja mainittakoon, että raskausajan ulkopuolella voisin syödä kanaa vaikka päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala! :D Mun inhokki on hirvilihapullat, joissa karvat sojottaa joka ilman suuntaan. Hyi yök!

Vierailija
4/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:41"]

Grow up

[/quote]

Hei kiitos. Nyt alkoi maistumaan.

Vierailija
5/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuinen liha.

Vierailija
6/6 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:44"]

Ai kamala! :D Mun inhokki on hirvilihapullat, joissa karvat sojottaa joka ilman suuntaan. Hyi yök!

[/quote]

Karvat wtf? Mistä nahanroippeista te teette ruokanne? Ei meidän hirvenlihassa ole ollut karvoja mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme