Millainen aikuinen nainen kieltää olevansa söpö tai ihana?
Eli millainen on aikuinen nainen, joka ei voi myöntää olevansa söpö, ihana tai muuten äärimmäisen rakastettava ihminen, jos häntä sellaiseksi ihan aiheellisesti kehuu? Koetan tässä jotenkin ymmärtää sitä psykologista prosessia tuollaisen ajattelun takana sekä mahdollista muuta luonnetta.
Kommentit (32)
Minkä ikäisen lasket aikuiseksi, yli 30v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan uskoisi jos joku tulisi ulkonäköäni ylistämään. Miehet kehuu mitä tahansa suohirviötäkin jos ovat pillua vailla.
Entäpä, jos se kehuja on aidosti ihastunut? Miten ne tunteet voi ilmaista siten, että sille ihailun kohteelle tulee oikeasti hyvä mieli?
No pitää vaan tutustua ihmisenä. Varsinaiset kehut kannattaa säästää sinne parisuhteeseen, silloin nainen voi jo uskoakin ne sanat, koska olet jo sitoutunut häneen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen lasket aikuiseksi, yli 30v?
Sanotaan nyt about 45+. Mutta tarkoittamani söpöliini naiseksi on päälle viisikymppinen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan uskoisi jos joku tulisi ulkonäköäni ylistämään. Miehet kehuu mitä tahansa suohirviötäkin jos ovat pillua vailla.
Entäpä, jos se kehuja on aidosti ihastunut? Miten ne tunteet voi ilmaista siten, että sille ihailun kohteelle tulee oikeasti hyvä mieli?
No pitää vaan tutustua ihmisenä. Varsinaiset kehut kannattaa säästää sinne parisuhteeseen, silloin nainen voi jo uskoakin ne sanat, koska olet jo sitoutunut häneen.
Ok, olen vähän koiranpentumaisen innostuvaa sorttia itse ja olen itse naista nuorempi myös. Voi toki olla, että olisin hänelle oikeasti epäsopiva match, mutta olen todella kiinnostunut hänestä kyllä. Näen hänessä unelmieni kaunottaren ja hän ei ymmärrä oikein intoani ja toppuuttelee vain. 😔
T. Ap
Sellainen, joka ei koe olevansa söpö, ihana tai muuten äärimmäisen rakastettava ihminen.
Vaikea myöntää olevansa sellainen, jos kokee olevansa päinvastaista (jos ei itse näe itseään söpönä ja rakastettavana)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei koe olevansa söpö, ihana tai muuten äärimmäisen rakastettava ihminen.
Vaikea myöntää olevansa sellainen, jos kokee olevansa päinvastaista (jos ei itse näe itseään söpönä ja rakastettavana)
Millaisena ei-söpö tai ei-ihana voisi mieltää itsensä? Millaisia positiivisia ilmaisuja sellainen käyttäisi itsestään?
kehu vaikka silmiä tai hymyä tai naurua, mutta vaan jos tykkäät oikeasti niistä
Aikuinen nainen ei ole söpö. Voi olla kaunis, viehättävä, tyylikäs jne, mutta yli 50v naiselle söpö ei ole kehu, etkä ole edes naisen kumppani. Ei kuulu käyttää sellaista sanaa.
Et kai ole se terapeuttisi stalkkeri, tässä on jotain samaa?
No enpä osaa sanoa, millainen ihminen tuollaisesta pahastuu. Varmaankin sellainen vähän "turhan totinen", joka herkästi pahastuu muutenkin ja tulkitsee asioita negatiivisen kautta. Omasta mielestäni ei ole mitenkään ikäsidonnaista (sanojalle tai kohteelle), että voi ihanaksi tai söpöksi kehua, eikä noihin adjektiiveihin, edes söpöön, liity mielestäni oletusarvoisesti minkäänlaista alentavaa tai muutoin negatiivista piilomerkitystä.
T. nimim. ihan mielellään söpö ja ihana N40+
Voiko itseään kieltää olemasta söpö tai ihana?
No itselleni tulisi moisesta ylistelystä olo, että on tullut jalustalle nostetuksi, ja sieltä tunnetusti voi myös tipahtaa.
No ehkä aikuinen nainen ei niin välitä ulkonäköön liittyvistä kehuista, ei mene kauaa kun ikä muuttaa ulkonäköä radikaalisti, ja jos toiselle ulkonäkö on kehumisen paikka, saattaa se olla kovin huono pohja millekään kanssakäymiselle jos se tuntuu olevan naisessa se arvostetuin asia. Tuskin myöskään haluaa tulla verratuksi koiranpentuihin tai muihin sellaisiin koska on jo aikuinen nainen.
Voi olla naisesta kiusallista siksi tuollaiset kehut.