Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Työpaikan mies kysyi treffeille enkä oikein lämpene

Vierailija
30.10.2021 |

Kysyi siis kasvotusten. Siinä on vaikeaa kieltäytyä. Jotenkin en vain osaa kuvitella hänen kanssaan mitään ystävyyttä enempää. En oikeastaan koe seksuaalista vetoa välillämme.

Toisinkuin erään toisen työpaikan miehen kanssa, aah!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olen aina varoittanut, että ei pidä pyytää treffeille. Jos työkaveri kiinnostaa, voi ehdottaa puolihuolimattomasti kahville, kaljalle tai vaikka työpaikkalounaalle menoa, ei treffejä. Silloinkin, jos sillä toisella osapuolella voisi olla periaatteessa ihan positiiviset fiilikset, treffipyyntö on sellainen "vaatimus" johon ei välttämättä ole valmis, vaikka kahville olisi voinut lähteäkin.

Jos pyytää vastakkaisen sukupuolen edustajaa työajan ulkopuolella esim. kahville, ne ovat treffit. Varsinkin tilanteessa, jossa on juuri hetkeä aiemmin tiedusteltu siviilisäätyä.

Vierailija
22/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kannattaa ottaa se,joka on kiinnostunut,kuin se,jonka perään kuolaa!

Empiirinen tutkimus. KAIKKI joihin olen "ihastunut" oikeat tai julkkikset,ne mun tyyliset ovat olleet paskiaisia,juoppoja,joka ikinen. Osa jopa vaimonhakkaajia ,huumehemmoja jne

Nyt katselen älykköjä ja semmosia lukijatyyppejä...onpas ihanaa porukkaa,eikä juorulehdet kirjoittele paskatarinoita.

SIIS.

OIta se joka sua kysyi ja on kiinnostunut

:D

Osaa ne niin kutsutut älykötkin olla mūlkkuja...

Kyse ei ollu siitä,vaan että se TYYPPI,johon aina haksahdin,oli just mulkku...ois pitänyt haksahtaa eri tyyppiseen edes joskus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että ilmasto lämpenee minä en

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän