Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna työhaastattelu, en halua mennä

Vierailija
07.01.2015 |

Toinen työ tiedossa maaliskuussa. Mitä sanoo työkkäri?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenssi, sanoo työkkäri, jos saa selville

Vierailija
2/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet ja tarjoudut tekemään maaliskuun alkuun asti?

Vai onko tää toinen joku jossa pitää olla työtön aloittaessa koska vuorotteluvapaa tjsp?

Vierailija
4/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo siellä mahdollisimman huono, ettet saa paikkaa XD

Vierailija
5/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että saat maaliskuussa duunia? Entä jos et saakaan

Vierailija
6/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet haastatteluun ja kerrot siellä, että aloitat maaliskuussa toisessa paikassa. Joko tarjoavat sinulle töitä siihen asti tai sitten kiittävät haastatteluun tulosta, etkä koskaan enää kuule heistä. Yksinkertaista.

Vierailija
7/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:05"]oo siellä mahdollisimman huono, ettet saa paikkaa XD
[/quote]

En suosittele..

Mutta voit sanoa että olisit huono valinta kun voit olla vain helmikuun loppuun.

Vierailija
8/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle luvattu se toinen työ varmaksi, onko sulla työsoppari allekirjoitettuna? Mä en näinä päivinä luottaisi yhtään suullisiin lupauksiin parin kuukauden päähän. Joten sinuna menisin täysillä tuohon haastatteluun ja katsoisin mitä tulee.

Vierailija
9/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oon vaan huono. Ujo jännittäjä oon muutenkin, niin ei pitäis olla ongelma :D maaliskuussa alkava työ on aika varma, ei vaan ole vielä mustaa valkoisella. Ap

Vierailija
10/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:08"]Ehkä oon vaan huono. Ujo jännittäjä oon muutenkin, niin ei pitäis olla ongelma :D maaliskuussa alkava työ on aika varma, ei vaan ole vielä mustaa valkoisella. Ap
[/quote]

Jos ei oo mustaa valkoisella, niin älä pidä varmana

Vierailija
11/11 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:08"]Ehkä oon vaan huono. Ujo jännittäjä oon muutenkin, niin ei pitäis olla ongelma :D maaliskuussa alkava työ on aika varma, ei vaan ole vielä mustaa valkoisella. Ap [/quote] Jos ei oo mustaa valkoisella, niin älä pidä varmana

[/quote]

Juuri näin. Jos ei ole sopimusta, ei ole työtä. Maailma on täynnä petettyjä. Reippaasti vaan haastatteluun, äläkä esitä huonoa. Jos saat paikan, niin otat sen. Sitten voit maaliskuussa vaihtaa uuteen paikkaan koeajalla ilman irtisanomisaikaa, jos tuo odottamassa oleva paikka on parempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän