Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa miehelle että jutut on tylsiä?

Vierailija
07.01.2015 |

Miesystäväni on muuten ihana ja mahtava, mutta hänen tapansa kertoa juttuja on hermojaraastava. Siis vaikka itse juttu olisi hauska, hän jää kiinni pohjustukseen, jää miettimään että oliko jostain tapahtumasta nyt viikko vai puolitoista ja kertoo niin paljon yksityiskohtia joilla ei ole mitään väliä että koko jutusta menee maku. Lisäksi kertoo todella mielenkiinnottomia juttuja, voi tarinoida esimerkiksi unistaan kymmeniä minuutteja. En haluaisi loukata sanomalla että nyt ei kyllä kiinnosta. Miten voisin rakentavasti jutella tästä ilman että hän loukkaantuu? Hermo menee tarinointiin enkä kehtaa suoraan sanoa että nyt venyy liian pitkäksi tarina eilisistä aamutoimista tai viimeöisestä unesta. Muuten mies on ihana. Apuja?!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukoilla välikysymyksillä ohjaat miehen kestomukset maaliin. Ehkä siinä sitten oppii samalla...

Voihan siitä yrittää puhuakin. Se kun vaan on niin, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja tapoja esimerkiksi ruokien suhteen, ehkä toinen tykkää valkosipulista ja toinen ei. Niin myös juttujenkerronnan ja kuuntelunkin suhteen. Minusta sinun pitää jotenkin ilmaista se, että jaarittelujutut ei oikein sytytä, etkä millään jaksaisi niitä kuunnella ainakaan joka kerta. Oletan, että mukavaa keskustelua on sitten muuten kahdenkesken vai toivotko, että mies olisi tyystin puhumatta koko ajan.

No, exäni  on juuri tuollainen. Ja minä olen taas hiljaisempaa sorttia. Täytyy tunnustaa, että saattoi suurin osa mennä aikoinaan ohi korvien... Nykyään kun jutellaan ja jos tuntuu, että kertomus eksyy aiheesta, niin hoputan kyllä ihan suorin sanoin.

Vierailija
22/23 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tohon suuntaan taipuvainen mies. Annan höpöttää, en kuuntele. En myöskään haluaisi hiljaista miestä, mieluummin pidän höpöttäjän. Kyllä siellä tarinan lopussa yleensä jokin pointti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pointti, mutta tie sinne on usein tuskallinen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän