Kun te kirjoittelette vauva-palstalle - kertokaa millainen vauva teillä on ?
Jokaisella vauva-palstalle kirjoittavalla on luonnollisesti oma vauva, joko syntynyt vauva tai vatsassa asusteleva vauva.
Eihän toki kukaan muu kirjoittelisi Vauva-palstalaisten kirjoitusfoorumilla, kuin ainoastaan sellainen ihminen, joka omistaa vauvan tai useampia vauvoja.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on aihe vapaa-osio. En kyllä yhdistä tuota seksi-osiotakaan vauvoihin muuten kuin, että sillähän ne laitetaan alulle.
Mutta tämä on vauva.fi. Aihe vapaa on sen palstan sisällä oleva aiheen rajaus eikä mikään aihevapaa.fi-keskustelupalsta.
En mäkään ymmärrä miksi vauva.fi palstalle pitää tunkea, jos ei ole pieniä lapsia/vauvaa kun on suomi24 ja jodel yms.
Aivan niin. Keskustelufoorumin nimi pitäisi muuttaa ja sen mukana nimetä tämä kaiken mahdollisen sallitun keskustelun foorumiksi.
Toinen vaihtoehto olisi se, että pitäisi olla myös sellainen keskustelufoorumi, joka olisi yhä edelleen tarkoitettu niille, joilla on vauva tai pieniä lapsia, ihmisille jotka haluavat keskustella vauvoista tai pienistä lapsista.
Food baby löytyy mahasta näin runsaan viikonloppuaamiaisen jälkeen
Mieslapsosia täällä on useampiakin, ikävä kyllä.
Olen nelikymppinen mies. Vauva on tulossa, nainen täytyisi löytää jossain vaiheessa.
Muistan, kun joskus 15 v sitten täällä ei ollut mitään moderointia. Aika hurjaa oli meno.
Tämä keskustelufoorumi olisi paljon suloisempi ja kiltimpi, jos täällä kirjoittelisivat vain vauvaa odottavat äidit tai äidit joilla on vauva.
Mulla kaksi karvaista, 3v ja 6v. Chihuja.
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsosia täällä on useampiakin, ikävä kyllä.
Sen sitten huomaa keskustelun otsikoista ja sisällöistä.
Vauvani on nyt 19v. Hänen odotusajastaan lähtien olen täällä notkunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on aihe vapaa-osio. En kyllä yhdistä tuota seksi-osiotakaan vauvoihin muuten kuin, että sillähän ne laitetaan alulle.
Mutta tämä on vauva.fi. Aihe vapaa on sen palstan sisällä oleva aiheen rajaus eikä mikään aihevapaa.fi-keskustelupalsta.
En mäkään ymmärrä miksi vauva.fi palstalle pitää tunkea, jos ei ole pieniä lapsia/vauvaa kun on suomi24 ja jodel yms.
No tuskin tilanne ainakaan tulee muuttumaan vaikka poljette jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvani on nyt 19v. Hänen odotusajastaan lähtien olen täällä notkunut.
Olet ehkä jo tullut riippuvaiseksi tästä palstasta, etkä enää pääse tästä irti. Olet kyllä tehnyt aikamoisen saavutuksen, kun olet kestänyt ja jaksanut olla palstalla yli 19 vuotta.
Mun vauva juhlii tänään 14v taivaltaan lapsenamme.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelufoorumi olisi paljon suloisempi ja kiltimpi, jos täällä kirjoittelisivat vain vauvaa odottavat äidit tai äidit joilla on vauva.
Eli mielestäsi tämäkin pitäisi olla paikka mihin miehiä ei sallita, tämäkö on sitä suurimman osan vaatimaa tasa-arvoa kun miehet suljetaan pois
Minun on 7kk ja se on maailman ihanin vauva ❤️
Vierailija kirjoitti:
En ehkä voi uskoa, että on olemassa noin urpo kuin aloittaja.
Idiootin esittäminen on yleisin tapa trollata.
Vierailija kirjoitti:
Minun on 7kk ja se on maailman ihanin vauva ❤️
Vielä niin pieni ja monet hyvät ja kauniit asiat odottavat häntä. :)
Ihan kivaa, jos vauva-palstalla joskus kirjoitellaan vauvoistakin.
Aika hiljaista on noissa vauvakeskusteluissa. Eihän täällä ole keskustelua muuta kuin av:llä ja seksiosiossa.
Söpö.