Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksi toisten pitää painua töihin tartuttamaan muita...

Vierailija
07.01.2015 |

vaikka ei olla juuri edes toivuttu. Kaverini oksenteli ja ripuloi eilen ja eikun aamulla töihin, koska muutkin tulee, mitäs sen väliä vaikka muutkin tartuttaa... Voi helvata, olen häneltä saanut monia flunssia kun räkä valuen ja yskivänä kirmaa töissä, siis ollut vakituinen työsuhde varmaan 20 vuotta, mutta selittää aina että potkut tulee jos pois, joskus käy välillä oksentamassa tai ripuloimassa, ÄRSYTTÄÄ IHAN HELVATASTI toi tautien levittäminen!!!!!!!!!!! Oon sanonu tuhat kertaa, hermostuu vaan ettei VOI olla pois...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti voi olla alunperin vaikka sinulta, vaikka et ole sairastanut...

Käsipesulle!

Vierailija
2/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua teitä tautikammoisia. Etkö tiedä mitään perustautien leviämisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tautikammoinen. En vaan tajua ettei sairaana voida olla poissa töistä!

Vierailija
4/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että jotkut hankkivat ne taudit itselleen, ilmeisesti epähygienisyyttään, eli eivät pese käsiään. Ja sitten tulevat räkimään ne muillekin.

Vierailija
5/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asiakaspalvelussa. En pääse tauotta käsiäni pesemään. Kyllä asiakkaatkin tartunnan saavat mutta eipä se mitään.

Vierailija
6/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi on jopa tehokkaampaa kuin käsienpesu.

Vierailija
7/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi ei tahoa esim norovirukseen

Vierailija
8/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noita itsekkäitä kruununkiillottajia kun luulevat olevansa työpaikan parhaimmistoa tulemalla kipeänä töihin. Mä ihan avoimesti halveksin tuollaista tyyppiä. Valitan siitä välittömästi pomolle ja teen kyseiselle henkilölle selväksi, että pysyy kaukana musta. Yleensä pomo patistaa tätä lähtemään kotiin. Idiootteja ovat!

Vierailija
9/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:06"]

Ne on noita itsekkäitä kruununkiillottajia kun luulevat olevansa työpaikan parhaimmistoa tulemalla kipeänä töihin. Mä ihan avoimesti halveksin tuollaista tyyppiä. Valitan siitä välittömästi pomolle ja teen kyseiselle henkilölle selväksi, että pysyy kaukana musta. Yleensä pomo patistaa tätä lähtemään kotiin. Idiootteja ovat!

[/quote]

Niin meilläkin on patistanut ja käskenyt olla pois - eikä silti ole. juuri tuo oman kruunun kiillotus ja ittensä tärkeäksi tekeminen- yök

Vierailija
10/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tauti on tarttunut sinulle jo ennen kuin kaverisi edes tiesi olevansa sairas, joten ihan sama enää tuossa vaiheessa.

Vierailija
11/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:08"]

Se tauti on tarttunut sinulle jo ennen kuin kaverisi edes tiesi olevansa sairas, joten ihan sama enää tuossa vaiheessa.

[/quote]

Ja tällä perusteella pitää vaan lisätä altistusta? Jotta varmasti tartuttaisi kaikki?

Ei, en käsitä minäkään. Enkä ole AP-

Vierailija
12/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Alepassani on ilmeisesti vaikea löytää tuuraajaa tai sitten heillä on homeongelmia, mutta myyjät niiskuttavat AINA.

Vierailija
13/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on tietämättään tartuttanut tautia ennen niin ei kai silti tarvitse tulla tautisena töihin tai just tunteja sen jälkeen kun ei oksentanut???

Vierailija
14/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ap:nkin vastustuskyky tarvitsee juuri tuollaista treeniä mitä pöpöt antavat.

Vierailija
15/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaihtoehto, kun nykyään sairaslomaa saa vain kuolemantaudeissa (ainakin siltä se tuntuu). En minä ainakaan saanut mahataudissa sairauslomaa, eikä meillä saa olla poissa ilman lääkärintodistusta. Töihin siinä on pakko mennä, luuletko oikeasti että kukaan HALUAA tulla töihin oksentelemaan ja ripuloimaan? Se on ihan järkyttävää. Tietysti välttelen ihmiskontakteja, mutta en ymmärrä miksi nykyään ei saa enää sairastaa kotona.

Vierailija
16/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:22"]

Mikä on vaihtoehto, kun nykyään sairaslomaa saa vain kuolemantaudeissa (ainakin siltä se tuntuu). En minä ainakaan saanut mahataudissa sairauslomaa, eikä meillä saa olla poissa ilman lääkärintodistusta. Töihin siinä on pakko mennä, luuletko oikeasti että kukaan HALUAA tulla töihin oksentelemaan ja ripuloimaan? Se on ihan järkyttävää. Tietysti välttelen ihmiskontakteja, mutta en ymmärrä miksi nykyään ei saa enää sairastaa kotona.

[/quote]

SairaUslomaa ei saa nykyään enää taudeista, joiden feikkaaminen on helppoa eikä lääkäri voi konkreettisesti mitenkään todistaa että sinulla ko. tauti on. Kuumeesta saa lomaa, koska kuumeen voi mitata. Oksennustaudista ei, koska lääkäri ei voi todeta tautia jos et oksenna juuri silloin kun siellä vastaanotolla olet.

Siksi myöskään selkä- jalka- ja käsikivusta ei saa lomaa. Syyttäkää lusmuilijoita jotka huijaavat lääkäreitä.

Vierailija
17/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ei lääkäri/sh kirjoita sairaslomaa oksennustautiin tai flunssaan? meillä saa olla 3 pv omalla ilmoituksella et tuokaan selitys ei kelpaa

-ap-

Vierailija
18/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 11:13"]

Lähi-Alepassani on ilmeisesti vaikea löytää tuuraajaa tai sitten heillä on homeongelmia, mutta myyjät niiskuttavat AINA.

[/quote]

Ja niiskutuksestahan lääkärit kirjoittavat sairauslomaa, vai ?

Harvemmin sitä saa lomaa siihen perus flunssaan, kun ei kuumetta ole. En edes viitsisi lähteä lääkäriin flunssan takia.  Ja meillä todistus tarvitaan jokaisesta poissaolo päivästä.

Vierailija
19/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuka haluaa työskennellä vatsatautisen kanssa, no ehkä joku haluaa :)

Vierailija
20/24 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä ei tiedä että toisia päin yskiminen on epäkohteliasta tai sitten vain ei välitetä.. itse valmistan elintarvikkeita omaan käyttööni ja olen aloittajan kanssa samasta syystä ääneen tätä toimintaa ihmetellyt että pitää kantaa työpaikalta sairauksia mukaan ja yskiä niitä sitten eteenpäin missä liikkuukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi