Olen hoikka ja komea mies, valitsin tietoisesti ison naisen
Olen 29v 175/72 tumma hoikka liikunnallinen, komeaksi kehuttu mies ja olen aina saanu paljon naisia. Valitsin vaimokseni 26v 162/95 naisen vaikka tarjolla olisi ollut hoikkaa 170/55 blondia. Meillä on kohta 2v tytär ja odotetaan toista lasta. En voisi kuvitella rakastavani ketään muuta yhtäpaljon kuin vaimoani. Meillä on paljon hyvää seksiä, lenkkeillään, viimeksi tänään touhuttiin päivä vaimon ja tyttären kanssa pulkkamäessä. Hän on ahkera ja tunnollinen äiti.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:54"]Oletpa lyhyt! Kelpasit vain läskille toisin sanoen.
[/quote]
Ihme hyökkäystä täällä, ottaako av-mammoille kateus koville, kun ap on halunnut ylipainoisen vaimon ja vielä kehuu tätä. Itse oletteniiden tyytymättömien (ja teihin tyytymättömien) miestenne kanssa jumissa. Ja mistä lähtien 175cm on ollut lyhyt??
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:54"]no ei ihme, tuskin muita naisia saisitkaan vitun kääpiö :::::D
[/quote]
Siis häh, MIKÄ sun ongelmasi on? 175 ja kääpiö, just. Ota lääkkeesi senkin katkera ihminen.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:13"]
Valitsin vaimokseni 26v 162/95 naisen vaikka tarjolla olisi ollut hoikkaa 170/55 blondia.
[/quote]
Eli vaimollasi ei ollut sanaa sanottavana, sinä vaan valitsit hänet? Kai avioliittolupauksessa kuitenkin kysyttiin, tahtooko hänkin?
Miehenä esiintyminen ylittää AV:n uutiskynnykksen. Kaikki jotka alkaa;olen mies, saa jumalattomasti keskustelua aikaan. En usko että täällä juurikaan miehiä on. Tai jos on, niin ne on noita alapään juttuja tänne laittaneet pervomielessä.
Kääpiö ja punkero onkin hyvä pari. Tasokas nainen ottaa kenet haluaa, eikä tule otetuksi.
Komea mies ja läski ämmä. Hyvä vitsi hahahahaaa
26v 162cm ja 95 kg on 30 vuotiaana jo 120kg. Ei vaikuta hyvältä jos patikymppisenä on jo lähes 100 kiloinen.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:54"]
Oletpa lyhyt! Kelpasit vain läskille toisin sanoen.
[/quote]
Surettaa miten ilkeitä nää ihmiset on.
Mä uskon että ap:n aloitus on totta koska tuollaisia pariskuntia näkee tosi paljon missä mies on ihan komea ja treenattukin mutta naisella on paljon ylipainoa ja muutenkin ehkä ei niin hehkeä. Yleensä se on juuri noin eikä niin että kaunis nainen ja helvetin läski mies.
Varmasti tuollaisen lähes 100 kg mörssärin kanssa on turvallista. Onko sillä lihaksia kans?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:16"]No ei kai kukaan vaimoksi ota noita 170/55 blondeja. Ellei nyt tietty johonkin edustushommiin tarvitse. Mutta onhan niitä kiva kähmiä aikansa. [/quote] Vähän nyt kyllä loukkaannuin. Jos leikkauttaisin tukkani lyhyeksi ja lihoisin 20kg niin ottaisiko joku mut sitten vaimoksi? :) T. Blondi 168/55
[/quote]
Voi miten katkeria kommentteja. Et sä kyllä mun vaimoksi kelpais koska epäilet ulkonäköäs ja mulle se edelleenkään ei ole se tärkein juttu vaan moni asia menee edelle... Voin sanoo että joskus aina ku tulee noita vanhoja hoitoja vastaan tuolla kaupungilla nii monen suu loksahtaa auki kun näkevät vaimoni ja moni hoikka ku joskus kuuli et oon ollu isommanki naisen kans oli että miten sä voit olla ja miten sä voit kertoa, ihan ku se olis loukannu heitä kun kerroin että ulkonäönpuolesta kelpaa useammanlainen. Jotenki pitää näköjään sättiä ilkeydellä. Onneksi suurinosa näyttääolevan kanssani samaamieltä. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 22:16"]No ei kai kukaan vaimoksi ota noita 170/55 blondeja. Ellei nyt tietty johonkin edustushommiin tarvitse. Mutta onhan niitä kiva kähmiä aikansa. [/quote] Vähän nyt kyllä loukkaannuin. Jos leikkauttaisin tukkani lyhyeksi ja lihoisin 20kg niin ottaisiko joku mut sitten vaimoksi? :) T. Blondi 168/55
[/quote]
Voi miten katkeria kommentteja. Et sä kyllä mun vaimoksi kelpais koska epäilet ulkonäköäs ja mulle se edelleenkään ei ole se tärkein juttu vaan moni asia menee edelle... Voin sanoo että joskus aina ku tulee noita vanhoja hoitoja vastaan tuolla kaupungilla nii monen suu loksahtaa auki kun näkevät vaimoni ja moni hoikka ku joskus kuuli et oon ollu isommanki naisen kans oli että miten sä voit olla ja miten sä voit kertoa, ihan ku se olis loukannu heitä kun kerroin että ulkonäönpuolesta kelpaa useammanlainen. Jotenki pitää näköjään sättiä ilkeydellä. Onneksi suurinosa näyttääolevan kanssani samaamieltä. Ap
[/quote]
Se ongelma sun jutuissa onkin, että puhut koko ajan, että "kelpaa" ja "ulkonäkö ei tärkein juttu" eli tykkäät hoikista blondeista, mikä on sun ihanne, ja vaimosi ei ole ihanne ja olet hänen kanssaan, vaikka hän on lihava. Niitä on miehiä, joille pyöreä/muodokas on ihanne eikä laiha, parempi, että kaikki on naisten kanssa, joiden ulkonäöstä tykkää.
Ylläri että TAAS kääntyy läskien haukkumiseksi ja nyt on näköjään tullut muotiin haukkua 175cm pituisia miehiä kääpiöiksi.
Voi isompikokoinenkin nainen olla kaunis, ei ylipaino tarkoita että on ruma/saamaton läskiperse (anteeksi ilmaisu).
Ja mitä 175 senttiseen mieheen tulee... Ei pituus ole este komeudelle. Tunnen lyhyempiäkin miehiä jotka ovat lihaksikkaita ja komeita.
Terv. 'ei niin kaunis' 175/72 nainen
Mitä hoikkaa on jos nainen on 170/55? Itse olen 172/51 ja ihan btw olen mies. En voisi kuvitellakaan seurustelevani itseäni kovin paljoa lihavamman kanssa, hyi saatana
Itselläkin komea, hyväkroppainen urheilijamies. 185/85 ja minä 156/70 :D olin ennen myös hyväkroppainen, hoikka mutta muodokas 156/55 mutta lihoin masennuksen aikana ja vieläkään en ole kiloja pois saanut.. mies silti rakastaa <3
Aku Hirviniemi = komea mies? (ei...)
No sulla on läskifetisssi, hyvä että olet hyväksynyt sen. Meille muille miehille jää enemmän laihoja markkinoille, kun punnerrat puntsisi kanssa.