Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas se alkoi: uudet luistimet, uudet sukset...

Vierailija
06.01.2015 |

ja vain yhtä tai kahta käyttökertaa varten.

Koulussa huomenna luistelua ja ensi viikolla hiihtoa. On ostettu luistimet, nyt sitten varauduttava uusiin suksiin ja monoihin, JOS ensi viikolla pystyy hiihtämään. Ja jos pystyy, voi olla että sen jälkeen ei koulussa hiihtoa olekaan, eikä muuallakaan jos loskat iskee.

On tämä Suomen koulumaailma kummallista, joka vuosi ostettava nämä luistimet ja sukset ja monot, vaikka käyttökertoja vain yksi vuodessa. Kun ei nuo esiteinit kuitenkaan kavereiden kanssa huvikseen lähde "vähän hiihtelemään".

Ja joo, ostan käytettynä jos mahdollista, mutta ei niitäkään aina löydy kaikille käytettyinä sopivan kokoisina.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kolme lasta x 100 euroa, on siinäkin kuule aika monta euroa läjässä!

[/quote]

Et kai sä hupsunessu osta koko katraalle uutta settiä joka vuosi?  Kierrätys?  Ei ihme, ellei fyffet riitä.

Vierailija
62/63 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina piti raahata luistelu varusteet kouluun ja sitten ope totesikin että oho jää on huono ei luistellakkaan.Miksi helvetissä se ope ei kurkannut aamulla sitä jäätä ja lähettänut viestiä wilman kautta että jää huono älkää turhaan raahatko luistimia ja kypäriä yms.

Viime vuonna jouduttiin ostamaan 2 luistelu kerran takia uudet luistimet ,kypärä, hanskat ja olisi muka pitänyt yhden hiihtokerran takia ostaa suksipaketti.

En ostanut ja sitten vkl aikana kävi niin että ladut meni niin huonoon kuntoon ettei voinutkaan hiihtää. Meilläkin kundin jalka kasvaa sitä vauhtia nyt ettei edellisvuotisilla mennä enää seuraavana vuonna.En osta tänäkään vuonna suksipakettia jos on vaan se yksi kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 21:09"]

Jäähalleja on rakennettu joka niemeen ja notkoon. Sellaista kuntaa ei Suomesta löydy, missä ei jonkinlaista jäähallia olisi. Turha sanoa, ettei pääsisi luistelemaan huonona talvena tai vaikka kesällä.

On se kumma juttu, kun jaksetaan valittaa tästä asiasta. Onko se ollut jotenkin yllätys, kun niitä kakaroita on alettu puskea maailmaan, että kulujakin tulee? Jos ei Suomen koulutuspolitiikka kiinnosta, ainahan voi muuttaa vaikka Usaan.

[/quote]

Kerro mulle jäähalli jossa saa luistella ilmaiseksi! En tiedä yhtään. Meidän lähimmässä maksaa yleisöluistelu 5e/puoli tuntia, aika on kasilta lauantaiaamuna. Mun pitäisi herätä kuudelta että oltais hallista varttia vaille kahdeksan. No enpä herää, mun lapset harrastaa muuta liikunta akuin luistelua ja hiihtoa. Minulle luistelu- tai hiihtotaito ei ole sen kummempi arvo kuin taito pelata tennistä, jalkapalloa, sählyä, korista tai mitä tahansa lajia. Pitääkö niitä kaikki harrastaa vapaa-ajalla?
[/quote]
Mä en tiedä yhtään jäähallia missä yleisövuorot maksaisi :D