Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palstamiehet eivät tee koskaan mitään miehekästä?

Vierailija
29.10.2021 |

Ryhtyisitte vaikka vartijoiksi. Poliiseiksi teistä ei edes olisi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5

Vierailija
2/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne osaa hakata edes halkoja. Niiden sormet on muotoutuneet pizzanpalan ja kaljatölkin pitelemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, kyllä tehdään mutta ei tapana naukua palstalla.

Vierailija
4/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka oman munan imeminen ole miehekästä?

Vierailija
5/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänäänkin raivaussahan kanssa metsänhoitotöissä, kyllä se ihan miehisestä työstä käy.

Vierailija
6/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on moottoripyörä ja tein viime viikolla vähän toista mottia halkoja

Vierailija
7/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on yliluonnollisia kykyjä, kun tietää kaikkien miesten tekemiset. Pelottavaa, en uskaltaisi seurustella tuollaisen kanssa. En varmaan kyllä muutenkaan..

Vierailija
8/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään me, mutta vain naisellisten naisten kanssa.

Kaltaisesi palstakurppa ei näe niitä asioita soffaltaan

Vierailija
9/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on yliluonnollisia kykyjä, kun tietää kaikkien miesten tekemiset. Pelottavaa, en uskaltaisi seurustella tuollaisen kanssa. En varmaan kyllä muutenkaan..

alle ei uskalla

päällä ei pysy

takaa ei yllä

Mikä se on??

Vierailija
10/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyörän omistaminen on miehekästä?!? Salli mun nauraa!

Vierailija
11/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huollan sen itse. Viimeistä mutterinvääntöä myöten. Ei ole mikään muovilelu vaan vanhaa rautaa.

Vierailija
12/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tehdä mitään miehekästä. Pidän naisellisista asioista. Pidän myös naisista, mutta vain ystävinä.

Vierailija
13/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne osaa hakata edes halkoja. Niiden sormet on muotoutuneet pizzanpalan ja kaljatölkin pitelemiseen.

Minä ainakin hakkaan halkoja kuin hullu, löytyy Fiskarsin X21, X25 ja vielä järeämmälle puulle X27.

Ei ole vielä tullut vastaan halkeamatonta puuta.

Vierailija
14/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan vaikka siitä, että kaadan puita ja pätkin niitä. Laittelen puut palamaan oli sitten kyseessa avonuotio, puusauna tai takka. Olen omin kätösin rempannut mm. keittiön ja laatoittanut välitilan, saunan, kylppärin (en laatat ja vesieristeet), tehnyt lattiaremppaa, tehnyt terasseja, rakentanut mökillä kaikenlaista. Autoista en juuri tajua, kun eivät kiinnosta, niin kuin ei tietokoneetkaan. En ole pelejä pelannut vuosiin. Auttanut kavereita pyyteettömästi ilman odotusta jostain vastapalveluksesta (viimeksi toissapäivänä), vetänyt siskon miestä kunnolla pataan, kun yhtenä vappuna rupesi kaikkien edessä hieromaan ja vonkaamaan toista naista samalla, kun oli vastasyntynyt poika kotona. Olen kiertänyt aika monessa paikassa, lähinnä Eurooppaa,  mutta hieman pidemmälläkin. Käyn puntilla ja tienaan hyvin. Saan naisen kuin naisen squirttaamaan ja järkkään sellaiset orkut, että varmasti tuntuu. Olen normaalia pidempi ja iso myös sieltä ja osaan käyttää sitä.

No bullshit.

Vierailija
15/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huollan sen itse. Viimeistä mutterinvääntöä myöten. Ei ole mikään muovilelu vaan vanhaa rautaa.

Ai, no sitte.

Vierailija
16/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaukkojen paikka on hellan ja jääkaapin välissä.

Terv. intersektionaalinen feministi

Vierailija
17/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitetaan vaikka siitä, että kaadan puita ja pätkin niitä. Laittelen puut palamaan oli sitten kyseessa avonuotio, puusauna tai takka. Olen omin kätösin rempannut mm. keittiön ja laatoittanut välitilan, saunan, kylppärin (en laatat ja vesieristeet), tehnyt lattiaremppaa, tehnyt terasseja, rakentanut mökillä kaikenlaista. Autoista en juuri tajua, kun eivät kiinnosta, niin kuin ei tietokoneetkaan. En ole pelejä pelannut vuosiin. Auttanut kavereita pyyteettömästi ilman odotusta jostain vastapalveluksesta (viimeksi toissapäivänä), vetänyt siskon miestä kunnolla pataan, kun yhtenä vappuna rupesi kaikkien edessä hieromaan ja vonkaamaan toista naista samalla, kun oli vastasyntynyt poika kotona. Olen kiertänyt aika monessa paikassa, lähinnä Eurooppaa,  mutta hieman pidemmälläkin. Käyn puntilla ja tienaan hyvin. Saan naisen kuin naisen squirttaamaan ja järkkään sellaiset orkut, että varmasti tuntuu. Olen normaalia pidempi ja iso myös sieltä ja osaan käyttää sitä.

No bullshit.

Uuh. Olet kyllä MIES. Ilman vittuiluja. Paitsi nuo squirtit veti miinuspointeille. Tuollaisia ei HERRASMIES kerro edes anonyymisti,

Vierailija
18/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhtyisitte vaikka vartijoiksi.

Hahhahahahhhaaaa. Että unohtaisin minun korkeamman koulutuksen ja lähtisin tästä matalapalkkanössöksi seisoskelemaan johonkin Burger Kingiin kaitsemaan viikonloppuiltaisin pisisteinejä?

Oikeastaan aika hauska heitto.

Vierailija
19/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No bullshit.

Uuh. Olet kyllä MIES. Ilman vittuiluja. Paitsi nuo squirtit veti miinuspointeille. Tuollaisia ei HERRASMIES kerro edes anonyymisti,

No, joo. Viimeiset pari lausetta oli typerää huumoria ja myönnetään, että rimanalitus. Ehkä pikkusen provosoiduin aloituksesta. Muuten kyllä täyttä totta.

Vierailija
20/36 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No bullshit.

Melkoinen fantasia sinulla. Fantasiat on vaan tuommoisia että niitä on mahdotonta saavuttaa. Ei kasva pikkunakki isoksi vaikka kuinka toivoisi.