Miksi palstamiehet eivät tee koskaan mitään miehekästä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on moottoripyörä ja tein viime viikolla vähän toista mottia halkoja
Enimmäkseen tatuoitujen naisten elvistelyharrastus nykyisin. Et ole nyt enää nykyajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen tatuoitujen naisten elvistelyharrastus nykyisin. Et ole nyt enää nykyajassa.
Aivan.
Miehiset miehet eivät ole nykyaikaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörän omistaminen on miehekästä?!? Salli mun nauraa!
Aloittelija hyytyy nakupyörällä ajaessa ennen kuin on puoli tuntia ajoaikaa tullut täyteen. Sitten soitetaankin kaveri peräkärryineen hakemaan pyörä pois, kun ei enää jakseta ajaa sitä takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaukkojen paikka on hellan ja jääkaapin välissä.
Terv. intersektionaalinen feministi
Älä nyt, mä just ajattelin että olisipa kiva tarjota tuolle metsänraivaajalle suppispiirakkaa, tuli meinaan hyvää parmesaanijuuston kanssa.
Terv. varsin perinteinen nainen
Ihan varmasti olisi. Kukapa ei mielellään kokkailisi modernissa huushollissa sillä välin kun mies rehkii metsässä?
Perinteinen nainen olisi lypsänyt lehmät, kuokkinut peltoa, hakannut puut, lämmittänyt takan ja tehnyt sitä piirakkaa sillä aikaa kun mies tekee metsätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, mä just ajattelin että olisipa kiva tarjota tuolle metsänraivaajalle suppispiirakkaa, tuli meinaan hyvää parmesaanijuuston kanssa.
Ihan varmasti olisi. Kukapa ei mielellään kokkailisi modernissa huushollissa sillä välin kun mies rehkii metsässä?
Perinteinen nainen olisi lypsänyt lehmät, kuokkinut peltoa, hakannut puut, lämmittänyt takan ja tehnyt sitä piirakkaa sillä aikaa kun mies tekee metsätöitä.
Ihan voi olla ilmankin, jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kelvata jos olet tarjolla.
Hyvät naiset menee nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kelvata jos olet tarjolla.
Hyvät naiset menee nopeasti
Ahaa. En tiedä naisista, avioiduin kolmekymppisenä toisen kerran, onnellisesti.
Piirakka meni partsille jäähtymään, sitä on pellillinen eli liikaa. Mitään muuta ei olisi tarjolla.
Eikö muka tehdä? Muista en tiedä, mutta minä olen ritari ruosteinen ja koko elämäni on pelkkää maskuliinisuutta. Toki olen myös ihana ja herkkä hyvällä tavalla. Mutta olen aina valmis taisteluun ja repimään päät irti.
Mitäh? Eikö C-koodin kirjoittaminen olekaan miehekästä?
No ihan sama, minä rakastan tätä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Eikö C-koodin kirjoittaminen olekaan miehekästä?
No ihan sama, minä rakastan tätä työtä.
Kas kun ei Cobolia ja Assemblya
Työ ja perhe-elämä rajoittavat miehekkäiden asioiden tekemistä, mutta silti olen tänä kesänä mm. huoltanut ja korjannut traktoria, moottorisahaa ja raivaussahaa ja käyttänyt kaikkia näitä metsätöissä. Muutenkaan en juurikaan vastaa ennakkoluuloja palstamiehestä.
Miten kokea jos mies kokee sitten itsensä järkyttyneeksi jostakin miesten välisestä tiukemmasta keskustelusta?