Miten kauan on siitä, kun näitte ihastuksenne viimeksi?
Kommentit (44)
3v. ja mies kaipaa naista, niin ei tarvitse tätäkään puida.
Hieman päälle kolme kuukautta... hän meni muuttamaan, hitto vie!
En tiedä. En ole ollut vuosikausiin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli vuosi kai. Vuosi ja muutama kuukausi. Sen pituinen se.
Mulla yhtä kauan. Nähdään kyllä varmaan taas jossain kohtaa. Itse olen valinnut toisen, joten tämä yksi kummittelee enemmän ja vähemmän mielessä. Ei meistä tässä elämässä mitään tuu todennäköisesti, kunhan kaipailen.
Vierailija kirjoitti:
Korona-ajan, vajaa pari vuotta siis. Ikävä on kova. Käytännössä ei juuri merkitystä silti, sillä en aio omaa lapsiperhettäni rikkoa rakkauden vuoksi.
Puhut rakkaudesta. Minusta ihastuminen ja rakkaus ovat eri asioita. ap
5 tuntia. Seuraava kerta vasta maanantaina klo 8.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku yritys onkia tietoosi onko oma ihastuksesi ihastunut sinuun?
Ei. Luuletko edes, että sellainen onkiminen olisi mahdollista?
Yli 20 vuotta. En tiedä, näemmekö koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla 6aikaan kun hän oli yötä ja lähti töihin ❤️
Vau. Onneksi olkoon. Miten pääsitte tuohon pisteeseen?
12 vuoden ystävyys muuttui kesällä. Olen aina pitänyt hänestä. Ja nyt ajattelimme tutustua syvemmin. Hiljaa hyvä tulee. Vaatii paljon sitkeyttä ja ymmärtäväisyyttä. Tilaa ja joustavuutta.
Mietin oikeastaan ihastuksen olevaisuutta. Koin jonkinlaisen häivähdyksen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla 6aikaan kun hän oli yötä ja lähti töihin ❤️
Vau. Onneksi olkoon. Miten pääsitte tuohon pisteeseen?
12 vuoden ystävyys muuttui kesällä. Olen aina pitänyt hänestä. Ja nyt ajattelimme tutustua syvemmin. Hiljaa hyvä tulee. Vaatii paljon sitkeyttä ja ymmärtäväisyyttä. Tilaa ja joustavuutta.
Kuulostaa tosi hyvältä pohjalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-ajan, vajaa pari vuotta siis. Ikävä on kova. Käytännössä ei juuri merkitystä silti, sillä en aio omaa lapsiperhettäni rikkoa rakkauden vuoksi.
Eikö tähän kyselyyn saa siis vastata, jos tunteet ko. henkilöä kohtaan ovat ihastusta vakavampia? En ajatellut, että tämä kysymys olisi tarkoitettu niin kirjaimelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tähän kyselyyn saa siis vastata, jos tunteet ko. henkilöä kohtaan ovat ihastusta vakavampia? En ajatellut, että tämä kysymys olisi tarkoitettu niin kirjaimelliseksi.
Tietenkin saa vastata. Mietin vain, miten tilanteessasi voit kokea ulkopuolisesta jotain noin syvää. ap
Vierailija kirjoitti:
3v. ja mies kaipaa naista, niin ei tarvitse tätäkään puida.
Laita viestiä ja kysy kuulumisia.
Kohta melkein kaksi vuotta. En ole unohtanut, vaikka tuskin enää tapaamme tai meistä mitään tulisi.
Useita viikkoja ja n. 10 kg sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli vuosi kai. Vuosi ja muutama kuukausi. Sen pituinen se.
Mulla yhtä kauan. Nähdään kyllä varmaan taas jossain kohtaa. Itse olen valinnut toisen, joten tämä yksi kummittelee enemmän ja vähemmän mielessä. Ei meistä tässä elämässä mitään tuu todennäköisesti, kunhan kaipailen.
En tiedä törmäänkö ihastuksensa enää, onhan se melko todennäköistä kun asumme vierekkäisillä paikkakunnilla. En tiedä onko hänellä ketään, Itselläni on se entinen. Välillä kaivelee kuinka tylsällä tavalla tapailumme päättyi. Pidän ihastuksestani ihan törkeästi vaikka en tiedä olisiko meistä suhteeseen. Kaipaan sen verran, että tahtoisin tietää voivani joskus nähdä hänet edes todetakseni, että näin on hyvä. Olisi kuitenkin ihana tavata. Ihan eilen tapasin paljon hänen näköisensä miehen poiketessani lenkiltä kaupassa suojaan sateelta ja mies katsoi silmiini kuin olisi tunnistanut minut. En viitsinyt tukka märkänä tuijottaa, mutta mietin heti sen jälkeen, että enkö tunnistanut sitä... mutta ei se kyllä ollut hän (vaikka komea olikin :D), olen vain näkevinäni milloin missäkin. Menee ihan hyvin kyllä miehenikin kanssa, tuo tapailu vain tyssäsi niin mälsästi. Tuskin teen asialle mitään, kävelee joskus vastaan jos kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Useita viikkoja ja n. 10 kg sitten.
Siis väitätkö, että olet muutamassa viikossa lihonut 10 kg? Eihän se ole mahdollista.
Onko tämä joku yritys onkia tietoosi onko oma ihastuksesi ihastunut sinuun?