Paljonko teillä maksaa yhdyntä?
Meillä maksaa 13,30 e/kk + 2,30 e/kerta.
Kerran päivässä tahdilla maksais 1000 e vuodessa.
Kerran viikossa tahdolla maksais 280 e vuodessa.
Joka tapauksessa halvempaa, kuin lapsen kasvatus... Terv. minipilleri + lateksiton kortsu
Kommentit (46)
0 eur. Ei ehkäisyä. Eli kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon kun ei maksa mitään :)
Just laskin et 0.40€ per päivä / kk
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:31"]0 eur. Ei ehkäisyä. Eli kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon kun ei maksa mitään :)
[/quote]
Nii.. kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon seksiä ilman ehkäsyä niin saa kaikki mahdolliset taudit ja tulee raskaaksi. Niitten muksujen elättäminen ei sit niin halpaa ookkaa.
Nuorena miehenä olin opiskelujen ohessa töissä teurastamolla. Sain sieltä teurasjätteet ilmaiseksi ja tein aina sian suolesta kortsut. Eli käytännössä ilmaista.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:31"]
Minä maksan joku 60-200 euroa kerrasta vähän riippuen muijasta ja siitä mitä huvittaa tehdä.
Silti halevmpaa kuin baari-illat tai vaimon ottaminen.
[/quote]
Äh, oisin harkinnut prostituutiota jos kerrasta saisi 200e, mutta jos se hinta edellyttäisikin erityisiä temppuja niin ei sitten.
Kortsuilla mennään, joten yhdyntäkerralle hintaa tulee n. 0,50 e. Toisaalta ei tartte maksaa niistä päivistä, jolloin yhdyntää ei ole.
0-100 000€, keskeytetyllä mennään ;)!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:31"]
0 eur. Ei ehkäisyä. Eli kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon kun ei maksa mitään :)
[/quote]
Yritätte joko parhaillaan lasta tai teidät on todettu vaikeasti hedelmöittyväksi?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:31"]0 eur. Ei ehkäisyä. Eli kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon kun ei maksa mitään :) [/quote] Nii.. kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon seksiä ilman ehkäsyä niin saa kaikki mahdolliset taudit ja tulee raskaaksi. Niitten muksujen elättäminen ei sit niin halpaa ookkaa.
[/quote]
Ei sitten mieleesi tullut, että joku ei tarvitse ehkäisyä parisuhteessa????? En ole tuon kommentin kirjoittaja , mutta silti.
Se on vähintään jokin ihmeteko, jonka vaimo vaatii /kerta. Tämä siis onnistuu noin viidesti vuodessa.
Tällä hetkellä ei mitään,. aiemmin oli pillerit käytössä niin maksoi n. kymmenen euroa per kolme kuukautta. Eli joitain senttejä per yhdyntä aktiivisuudesta riippuen. "kivaa" kun kärsii pco:sta niin saa ainaki halvat pillerit.
Neljä vuotta sitten maksoin kuparikierukasta terveyskeskuksen käyntimaksun noin 26 e. Tämän jälkeen olen harrastanut seksiä noin 20 kertaa, joten... 1,30 per kerta tähän mennnessä. Halpenee koko ajan, jee.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:31"]0 eur. Ei ehkäisyä. Eli kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon kun ei maksa mitään :) [/quote] Nii.. kannattaa harrastaa mahdollisimman paljon seksiä ilman ehkäsyä niin saa kaikki mahdolliset taudit ja tulee raskaaksi. Niitten muksujen elättäminen ei sit niin halpaa ookkaa.
[/quote]
Mistä päättelet, että tulis tauteja tai lapsia? Olen toinen samassa tialnteesa, eli 0€ yhdyntä.
Yleensä saan palkinnoksi Kettukarkki-pussin.
Noin 25 senttiä per kerta. Halvaksihan tuo tulee.
Noin joka toinen päivä tahdilla 23 senttiä/yhdyntä. Tai laskin, että 150 yhdyntää vuodessa. Hormonikierukka.
3 kk 13,90 e, plus vaihtoehtoiskustannus, joka vaihtelee suuresti.
Eipä tuo mitään maksa. Miehen vasektomian hintaa en muista, mitä se nyt poliklinikkamaksu on. Kymmenelle vuodelle jyvittäminen lienee jo riittävä.
Minä maksan joku 60-200 euroa kerrasta vähän riippuen muijasta ja siitä mitä huvittaa tehdä.
Silti halevmpaa kuin baari-illat tai vaimon ottaminen.