Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Onko synnyttänyt nainen seksikkäämpi? Kiihottaako enemmän?

Vierailija
02.06.2010 |

Eli miten tämän asian laita todellisuudessa teillä miehet on?

Huomaatteko eroa synnyttäneessä ja ei-synnyttäneessä naisessa? Tarkoitan tällä siis jotain olennaista, ulospäin näkyvää piirrettä mikä saa teidät kiihottumaan?

Voiko äiti lastenvaunujen kanssa olla seksikäs näky ja voiko äidistä ajatella että "tuota kun pääsisi"

vai onko peli menetetty kerrasta kun nainen on äiti?

Tarkoitan tällä siis enemmänkin vieraita naisia kuin omaa? Kun näin kesällä varmasti katsellaan vähäpukeisia naisia jne, niin kumpi vie voiton, perheetön vai perheellinen?

Rehellisiä vastauksia kunnon perusteluineen, kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein hauskaa, että olen saanut vaimoni neitsyyden, mutta ainokainen sivusuhteeni oli varattuun naiseen, joka oli hoitovapaalla.

Vierailija
2/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pysty sanomaan ulkonäöstä kuka on äiti ja kuka ei. Ehkä jos on väsyneet kasvot, niin voi päätellä että on äiti. Lastenvaunut ei minua ainakaan sytytä.

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet äidit ovat silti melkoisia pakkauksia ulkoisesti. Kuitenkin mieleen hiipii ajatus, että onkohan tuo äiti sellainen, jolla on paikat palautuneet hyvin synnytyksestä. Jos siis tietää, että on äiti. Jotkut vaunujen/kärryjen lykkijät ovat sen näköisiä, kuin olisivat lapsen isosiskoja. Vaikka siis ovat äitejä.

Vierailija
4/4 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat vielä.