Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit tuliaisiksi yhden yön yöpyjiltä?

Vierailija
06.01.2015 |

Me olemme 4-henkinen perhe.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tajuaisivat sittenkin varata hotelliyöpymisen itselleen.

Vierailija
2/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän poppoo kävi yökylässä miehen sukulaisilla (meitä2aikuista ja 4lasta) veimme omat eväät sekä muutaman karkkipussin ja muuta herkkua kiitokseksi yöpaikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ruokaa, sellaista mitä itse tykkäävät syödä, varsinkin aamiaisjutut on monella sellaisia että päivä ei lähde käyntiin jos ei saa sitä omaa suosikkijugua ja hillopaahtista :)

Vierailija
4/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin jotain kivaa aamiaiselle: Tuoretta leipää, hedelmiä, tuorepuristettua mehua, pähkinöitä yms.. Kivaan koriin pakattuna :)

Vierailija
5/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 2:sta, toivon, että yökylään ei kutsuta itse itseään.

Mutta varsinaiseen kysymykseen, tuliaislahjan pitäisi olla sellainen, jolle varmasti tulee olemaan käyttöä. Ruoka- ja juomalahjat ovat hyviä. Koriste-esineet ovat hankala juttu, koska makuja on niin monenlaisia. Jos tiedät, että isäntäväellä on jotain tiettyjä esineitä, vaikka Iittalan tuikkukippoja tai astioita, niin jotain samanlaista lisää.

Vierailija
6/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollaan vuoroin vieraissa ja puolin ja toisin elellään toisten ruuilla :) mut ihan perusjuttui, kahvia tai herkkuja yms tai sopia yhdessä mitä molemmat ostaa ja syödään. En mä muuten mitään tuliaisia odota.

Vierailija
7/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua, että tullaan omien eväiden kanssa! Jos joku on tulossa kylään, olen siihen varautunut ja teen jotain hyvää tarjolle. Ottaisi todella päähän, jos sieltä tultaisiin sillä asenteella, että me syödään nyt nää omat voikkarit. Sen sijaan on ihan kivaa saada tuliaisina jotain syötävää.

Vierailija
8/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nätti pakkaus,esim pentikiltä,lyhty ja servettejä ym.Suklaata,teetä,herkkuja.

Vierailija
9/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sinistä, salmiakkia, ruisleipä, karviaismehua, muikkusäilykkeitä, juustoa.

Vierailija
10/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada jotain hyvää ylikallista syötävää, mitä ei itse raski koskaan ostaa. Itse vein naapurissa olevan pienen luomukahvipaahtimon kahvia. Sen kilohinta hipoi kipurajaa, mutta kaikki rakastivat sitä. Tai sitten ihania tuoresuklaa konvehteja, ylikallis viinipullo tai jotain erikosia konditoria tuotteita.

Vierailija
11/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä

Vierailija
12/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomipaketin.

Vierailija
13/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omat lakanat mukaan. Varmaan eniten helpotat isäntäväen hommaa siten. 

Vierailija
14/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisistä.
1) Juustoja ja keksejä (ja viinipullo) tai
2) lähileipomon pullapitko ja keksejä tai
3) karkkia, sipsejä, pähkinöitä tai
4) tuoretta leipää, kahvi- ja teepaketti
5) jotain hienoa alkoholia

Vierailija
15/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli perhe tulossa niin omat lakanat, tyynynpäälliset. Mikäli syövät esim iltapalaa, aamupalaa ja lounas ja lähtevät hiljalleen pois niin ruokaa esim naudan paistia, maitoa, kahvia. 

Vierailija
16/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat liinavaatteet + pyyhkeet mukaan sekä ns. tavallisesta perusaamiaisesta poikkeavat aamiaistarpeet.

Vierailija
17/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat liinavaattteet. Pyyhkeet voi vielä tarjota. Aamupalalle leipä ja kahvipaketti. Muut ruuat voi tarjota.

Vierailija
18/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt vastauksista! En itse kyllä ole koskaan odottanut mitään tuliaisia yöpyjiltä (varsinkaan yhden yön) tai vienyt kenellekään tuliaisia. Kääk, minäkö tässä oon siis se outo, kun mulle ei oo tommoset tullu mieleenkään :D

Vierailija
19/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kalun.

Vierailija
20/49 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme