Muita, joiden mielestä siivoaminen on kivempaa jonkun muun kotona?
En pidä siivoamisesta enkä tiskaamisesta enkä pyykinpesusta, ikävää pakkopullaa kotona. Kuitenkin toisten ihmisten kotona pidän siivoamisesta, jopa tiskaamisesta. (En siis änkeydy kellekään siivoamaan mutta käydessäni jonkun luona autan mielelläni jos tarvitaan. Ja kotimiehenä/eläinten lomahoitajana ollessa tykkään siivota). Outoa.
Muita?
Kommentit (6)
Kyllä. Jotenkin se omien romujen siivoaminen on aina tylsintä. Varmasti sitä on jotenkin kiva tiskatakin tiskejä joita ei ole tiskannut sata-tuhat kertaa aiemminkin.
Täällä sama! Ja paras on kun ei tarvitse katsoa kodin sotkeentumista liian läheltä. Kotona kun kakarat saavat seuraavalla sapuskalla ruokapöydän lattian taas sen näköiseksi kun sitä ei olisi ikinä imuroitukaan.
Joo, tarjoudun usein auttamaan muilla. Mutta mulle siitä parasta antia on se kun pääsee vähän tutkailemaan toisen kaappien sisältöä. Yhdenkin suursiivouksen varjolla syynättiin ihan kaikki kaapitkin, huh huh :D
Oon miettiny, pitäiskö olla semmoisia siivousrinkejä, että käydään vuoroin toisten kodeissa tekemässä viikkosiivous =)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:28"]
Oon miettiny, pitäiskö olla semmoisia siivousrinkejä, että käydään vuoroin toisten kodeissa tekemässä viikkosiivous =)
[/quote]
Serkullani oli kaverinsa kanssa tuollainen, kävivät ensin toisen luona siivoamassa ja sitten toisen. (Tuo loppui toisen muuttoon). Harmi kun asun niin kauana etten päässyt osallistumaan.
Sama :D