Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä viikolla lääkkeellinen abortti

Vierailija
06.01.2015 |

Koskahan raskauspahoinvointi, väysymys ja muut oireet katoavat? Samalla kun sikiökin? Vai jatkuuko se pidempään?

En kaipaa mitään murhaaja-tuomiota tähän ketjuun, syyt keskeytykseen ovat henkilökohtaiset ja olen jo riittävän hajalla tilanteesta muutenkin. Mietin vain, koska olen taas työkykyinen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti päivän, toisaalta jouduin kaavintaan kun ei ne lääkkeet yleensä edes riitä

Vierailija
2/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu kuin seinään, vaikka sikiö poistuu niin ne raskaushormonit vaikuttaa pidempään. Yksilöllistä, kuinka kauan. Mulla kesti useemman päivän.

PS. En suosittele kurkkaamaan vessanpönttöön kun se molskahtaa ulos, mä katsoin ja ikinä en sitä näkyä unohda =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan viikko.. Kaavintaanki jouduin ku kaikki ei tullu ulos lääkkeil

Vierailija
4/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kaavinnan mutta mulle ei tarjottu muuta kuin lääkkeellistä keskeytystä. Miksihän? Voisikohan tätä kaavintaa vaatia henkisistä syistä?

Vierailija
5/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam juttu, ei kannata kurkkia pönttöön. Muutenkin sitä tavaraa mikä vielä jälkeenpäin tulee siteisiin niin ei ole kivaa katsottavaa.

Itse taisin saada 2-3 päivää sairaslomaa. Vuotohan jatkui joku pari viikkoa. Ja ihan hyvin riitti lääkkeillä tuo keskeytys, en joutunut kaavintaan. Meinasitko ottaa suun kautta lääkkeet vai alapäähän laittaa?

Vierailija
6/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet jo nyt hajalla niin älä tee aborttia

Vierailija
7/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:34"]Haluaisin kaavinnan mutta mulle ei tarjottu muuta kuin lääkkeellistä keskeytystä. Miksihän? Voisikohan tätä kaavintaa vaatia henkisistä syistä?
[/quote]

Mulla ainakin siksi lääkkeillä kun oli alle 12 viikkoa.

Vierailija
8/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ne hoitaa lääkkeillä. Kuulema kohdulle normaalimpaa kuin kaavinta.

Vierailija
9/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopsaan, 3 pv helpotti pahoinvointi

Vierailija
10/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:34"]

Haluaisin kaavinnan mutta mulle ei tarjottu muuta kuin lääkkeellistä keskeytystä. Miksihän? Voisikohan tätä kaavintaa vaatia henkisistä syistä?

[/quote]

Ei, mutta henkisistä syistä varmaan saisit kohduspoiston, kun tuo ehkäisy ei ole sinun parhaimpia osa-alueitasi.

[/quote]

Ihan turhaan tulet tänne aukomaan päätäsi. Aivan hyvin tiedät, että kohdunpoistoon ja jopa steriin on aika tiukat kriteerit. Sterin kanssa saa vielä tapella kuin saatana, vaikka ehtoja täyttyisikin.

Vierailija
11/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:34"]

[/quote]

Ei, mutta henkisistä syistä varmaan saisit kohduspoiston, kun tuo ehkäisy ei ole sinun parhaimpia osa-alueitasi.
[/quote]
ehkäisyhän ei voi koskaan pettää?

Vierailija
12/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty kaksi kertaa keskeytys. Ekalla kerralla lääkkeet + kaavinta, tokalla kerralla kaavinta kaks kertaa. Toivottavasti et joudu kättärille, siellä ei osata tehdä mitään oikein.

Vierailija
13/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tuputettiin lääkkeet. Hcg vielä kk jälkeen korkealla --> uudestaan lääkkeet. Kk päästä vieläkin korkealla --> kaavintaan. Koko prosessi kesti siis neljä kuukautta, välillä olin töissä mutta oli se kauheeta aikaa.

Vierailija
14/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pönttöön ei kannata katsoa? Mitä siellä voi näkyä? Kertokaa nyt, aikuisia tässä ollaan.

Vierailija
15/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sterilisaatiojonossa joten ei huolta, nro 9.

Onko ketään jolle on lähiaikoina tehty lääkkeellinen keskeytys onnistuneesti, viikolla 7-8? niistä näyttää olevan paljon kauhutarinoita.

Vierailija
16/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa päivässä loppui mulla. En tiedä kuinka suuri osa pahoinvoinnista ja univaikeuksista johtui stressistä, joka tietysti laukesi samalla hetkellä kun kävelin sairaalasta ulos abortin jälkeen. Aika nopeasti meni ohi mulla. Ja älä tosiaan katso sinne pyttyyn. Itse katsoin, en traumatisoitunut koska tiesin etten olisi pystynyt tästä lapsesta huolehtimaan (olin 16 vuotta) mutta herkemmät ystäväni ovat järkyttyneet kun olen kertonut miltä näytti kun katsoin.

Vierailija
17/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:34"]Haluaisin kaavinnan mutta mulle ei tarjottu muuta kuin lääkkeellistä keskeytystä. Miksihän? Voisikohan tätä kaavintaa vaatia henkisistä syistä?
[/quote]

Mulla ainakin siksi lääkkeillä kun oli alle 12 viikkoa.
[/quote]

Koska lääkkeet tulee sairaalalle paljon halvemmaksi ja ei tarvii käyttää nii paljon resursseja ku laitetaan kotiin hoitaa toimenpide. Kyllä niiden on pakko antaa se kaavinta ku sitä Pyytää. Monilla ei riitä se lääkkeellinen ja joutuu silti kaavintaan mikä vaan pitkittää jo valmiiksi vaikeaa asiaa

Vierailija
18/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:54"]Miksi sinne pönttöön ei kannata katsoa? Mitä siellä voi näkyä? Kertokaa nyt, aikuisia tässä ollaan.
[/quote]

Mulla oli verisiä "könttejä" ja limaisia samankaltaisia. Sitten yksi vähän suurempi siellä joukossa.

Vierailija
19/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:34"]Haluaisin kaavinnan mutta mulle ei tarjottu muuta kuin lääkkeellistä keskeytystä. Miksihän? Voisikohan tätä kaavintaa vaatia henkisistä syistä? [/quote] Mulla ainakin siksi lääkkeillä kun oli alle 12 viikkoa. [/quote] Koska lääkkeet tulee sairaalalle paljon halvemmaksi ja ei tarvii käyttää nii paljon resursseja ku laitetaan kotiin hoitaa toimenpide. Kyllä niiden on pakko antaa se kaavinta ku sitä Pyytää. Monilla ei riitä se lääkkeellinen ja joutuu silti kaavintaan mikä vaan pitkittää jo valmiiksi vaikeaa asiaa

[/quote]

Väärää tietoa, riittää lääkkeellinen ja todella harva joutuu kaavintaan, tiedän työn puolesta

Vierailija
20/53 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 16:54"]Miksi sinne pönttöön ei kannata katsoa? Mitä siellä voi näkyä? Kertokaa nyt, aikuisia tässä ollaan. [/quote] Mulla oli verisiä "könttejä" ja limaisia samankaltaisia. Sitten yksi vähän suurempi siellä joukossa.

[/quote]

Miten tämä eroaa monien naisten kuukautisklönteistä ja limaisista hyytymistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi