Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kysyi ekoilla treffeillä kullini kokoa!

Vierailija
06.01.2015 |

Voi aikoja, voi tapoja. Ekaa kertaa treffeillä ja nainen kysyy vehkeiden kokoa.

Kysyin että miten tärkeä kriteeri tämä mitta on hänelle. On kuulemma tärkeää kun ei halua pettyä "taas".

Kerroin että saat itse mitata jos se on tärkeää ja kerroin halusta mittailla hänen paikkojaan. Ei käynyt.

Puhelinnumeroita ei vaihdettu.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt vaan ole hyvää käytöstä vaikka kuinka olisi tärkeä juttu. 

Voitko kuvitella että olisi millään tasolla hyväksyttävää kysyä normitreffeillä:

"onko sulla muuten tiukka pillu? on mulle tosi tärkeä juttu!"

Vierailija
42/48 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:07"]

Miksi kysyä kun asian voi myös kokeilla?

[/quote]

Sitä äkkiarvaamatta kourimista kutsutaan seksuaalisen itsemääräämisoikeuden loukkaamiseksi, ihan sama kumpi sukupuoli on asialla.

[/quote]

Sellainenkin valopää WT-mamma on tullut kohdattua, rupesi vielä homottelemaan, kun tönäisin vihaisena pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta minä ainakin ymmärrän tuota tyttöä ihan hyvin. Seurustelen tällä hetkellä pienimunaisen miehen kanssa, ja seksi on paskaa. Suoraan sanottuna. Saan paljon suuseksiä, mutta itse yhdyntä _ei tunnu miltään_ . En muutenkaan ole erityisen seksuaalinen ihminen mutta halut on kyllä nyt ihan olemattomat kun sekin vähä mitä haluan on tyhjää. Aikaisemmin en ajatellut että munan mitta oikeasti vaikuttaa, kuuluin siis siihen naisosaan jotka oikeasti vastaavat, että mitalla ei ole väliä. Nykyään taas, en halua mennä sellaisen ihmisen kanssa sänkyyn, jolla on pieni, miksi haluaisin kun ei se tyydytä. Siksi voisin ihan hyvin kysyä suoraan, en ehkä ensi treffeillä mutta ennen seksejä kumminkin. Tähän mieheni kanssa nimenomaan kävi niin, että tapailimme ja kehitimme tunteet, ja sitten vasta menimme sänkyyn. Oli pettymys, mutta olin niin rakastunut, että ajattelin etten voisi jättää miestä tämän takia. No, nyt myöhemmin alkuhuuma on laantunut ja tajuan, että ei tästä tule mitään. Joten ensikerralla aion kyllä varmistua, ettei tämä toistu. Ps. Se että on hyvin varusteltu, ei vielä tarkoita että seksi olisi hyvää, mutta pieni useinpa estää ettei voi olla.

Vierailija
44/48 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:10"]

Sanokaa mitä sanotte, mutta minä ainakin ymmärrän tuota tyttöä ihan hyvin. Seurustelen tällä hetkellä pienimunaisen miehen kanssa, ja seksi on paskaa. Suoraan sanottuna. Saan paljon suuseksiä, mutta itse yhdyntä _ei tunnu miltään_ . En muutenkaan ole erityisen seksuaalinen ihminen mutta halut on kyllä nyt ihan olemattomat kun sekin vähä mitä haluan on tyhjää. Aikaisemmin en ajatellut että munan mitta oikeasti vaikuttaa, kuuluin siis siihen naisosaan jotka oikeasti vastaavat, että mitalla ei ole väliä. Nykyään taas, en halua mennä sellaisen ihmisen kanssa sänkyyn, jolla on pieni, miksi haluaisin kun ei se tyydytä. Siksi voisin ihan hyvin kysyä suoraan, en ehkä ensi treffeillä mutta ennen seksejä kumminkin. Tähän mieheni kanssa nimenomaan kävi niin, että tapailimme ja kehitimme tunteet, ja sitten vasta menimme sänkyyn. Oli pettymys, mutta olin niin rakastunut, että ajattelin etten voisi jättää miestä tämän takia. No, nyt myöhemmin alkuhuuma on laantunut ja tajuan, että ei tästä tule mitään. Joten ensikerralla aion kyllä varmistua, ettei tämä toistu. Ps. Se että on hyvin varusteltu, ei vielä tarkoita että seksi olisi hyvää, mutta pieni useinpa estää ettei voi olla.

[/quote]

Surullista mutta totta.

Yhden illan jutussa pieni muna oli minulle ihan sama. Eihän se seksi muutenkaan ole muuta kuin kännisäätämistä. Mutta jos oikein vuosien suhteessa pitäisi olla, niin jaa-a. Kyllä sauvat ja kurkut tulis ahkeraan käyttöön.

Vierailija
45/48 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen

Vierailija
46/48 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/48 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:07"]

Miksi kysyä kun asian voi myös kokeilla?

[/quote]

Sitä äkkiarvaamatta kourimista kutsutaan seksuaalisen itsemääräämisoikeuden loukkaamiseksi, ihan sama kumpi sukupuoli on asialla.

Vierailija
48/48 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:51"]

No ei se nyt vaan ole hyvää käytöstä vaikka kuinka olisi tärkeä juttu. 

Voitko kuvitella että olisi millään tasolla hyväksyttävää kysyä normitreffeillä:

"onko sulla muuten tiukka pillu? on mulle tosi tärkeä juttu!"

[/quote]Kaksoisstandardi. Aivan kuten se, että se on hirveä raiskaus, jos mies käyttää sormea vaginassa ilman lupaa, mutta on rempseä ja hauska vitsi, jos miehen sukuelimet joutuvat rajun iskun kohteeksi. 

-Mies 29v-