Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö mies tän tahallaan??

Vierailija
06.01.2015 |

Vai mitä hittoa?

Eilen olin iltapäivän liikenteessä eka kertaa koko joululoman aikana. Ruokin muksut lähteissäni joskus puolen päivän aikaan ja tulin illalla 8 maissa kotiin. Lapset ei olleet syöneet mitään koko aikana! Oli mies kuulemma jossain välis kysynyt onko nälkä eikä ollut ollut.

Laitoin samantien pötyä pöytään ja kerran hihkasin että syömään ja molemmat tuli viivana.

Sama homma viime syyslomalla. Mä olin päivät töissä ja sinä aikana muksut oli syöneet ehkä vähän muroja ja ettinert itse jotain suklaakeksejä kaapista.

Vanhempi on 8v ja nuorempi 5v. Kun nuo olivat pieniä vissiin osasivat vielä karjua tarpeeks kovaa ruokansa perään niin mieskin muisti ruokkia ne välillä... Ruuan valmistus tuli tosin silloinkin yleensä mieleen vasta siinä vaiheessa, kun joku huusi jo polla punaisena....

Iltapuuhat jos on miehen vastuulla se on käytännössä sitä, että mies huutelee yläkertaan että menkääs riisuu ja pesee hampaat ja ite vahtaa telkkua. No ei menny, joten vartoillaan et äiti tulee kotiin töistä ja hoitaa homman. Mies vaan toteaa, ettei ne tottele.

Ruokaa niille kuulemma ei kannata laittaa kun ei me kuitenkaan mitään syö...

Koita täs nyt sit jättää lapset hyvillä mielin toisen vanhemman vastuulle... Tekeekö se ton tahallaan, ettei vaan tarttis itse kantaa vastuuta mistään???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:13"]Tää taitaa olla aika yleinen toimintatapa miehillä :) Äiti tulee rankan päivän jälkeen kotiin, huomaa että mitään ei ole tehty joten käärii hihat ja hoitaa kodin ja lapset. Vihdoinkin kun pääsee rojahtaan sänkyyn niin mies tulee, ottaa lusikkaan ja tökkii puolikovaa kikkeliään selkään, kun pitäisi vielä seksiäkin saada. Hyi kun puistattaa ajatuskin.
[/quote]

Ja sit mökötetään kun vaimo tahallaan pihtaa...

Vierailija
22/22 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Jos ei lapset osaa suoraan sanoa että nyt ruokaa ja heti, niin mitään ei ikinä ilmesty . "ei ne puhuneet mitään"-selitys. No siksi, kun ne on lapsia! Ei ne osaa suoraan sanoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi