En tykkää pizzasta
Onko muita jotka ei tykkää pizzasta? Siis ei kertakaikkiaan mene alas vaan yököttää, miten joku voi sitä syödä? En tykkää sipulista, en siitä kinkusta mitä siinä käytetään, pelkkä pohjakin on sellasta "kumia". Joskus olen ottanut jonku tonnikala, ananas, aurajuusto jutun mutta niissäki ne mausteet yököttää...
Kommentit (18)
Tomaatti feta kinkku pizzaa ootellessa :P
En erityisemmin tykkää pizzasta, valitsen mielummin jotain muuta. Mua ällöttää se rasvan määrä. En ole mikään terveysintoilija, mutta välillä niistä pizzoista suunnilleen valuu rasvaa tai juustoa tai jotain. :D hyi
En tykkää minäkään, mutta en myöskään yritä sitä väkisin syödä. Voin ihan hyvin tilailla jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]
En erityisemmin tykkää pizzasta, valitsen mielummin jotain muuta. Mua ällöttää se rasvan määrä. En ole mikään terveysintoilija, mutta välillä niistä pizzoista suunnilleen valuu rasvaa tai juustoa tai jotain. :D hyi
[/quote]
Halpispizzerioissa ne kelluukin rasvassa. Itse haen pitsani läheisestä ravintolasta jossa pitsat tehdään ohuella pohjalla, eikä ne kellu rasvassa vaan on tosi raikkaan makuisia.
Et varmasti ole saanut kunnon pizzaa koskaan! Napolin seudun pizzat... uuh.
[/quote]
Hyi yöks! Miten joku voi tykätä siitä kinkusta? Eikä tomaattikaan hyvää ole. Omatekonen pizza kyllä on hyvää mutta joku ravintola pizza ihan järkyttävää saati sitte joku syö kaupan metripizzaa, yök mitä kumia. Olen huono syömään ja suoraansanottuna oksennan jos on kinkkua tai sipulia, saati jotain katkarapua... ap
Mä tykkään ainoastaan itsetehdystä. Pitsapaikkojen on ihan kamalia.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]
[/quote]
Halpispizzerioissa ne kelluukin rasvassa. Itse haen pitsani läheisestä ravintolasta jossa pitsat tehdään ohuella pohjalla, eikä ne kellu rasvassa vaan on tosi raikkaan makuisia.
[/quote]
Joo on varmaan jääny traumat. :D
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]
[/quote]
Hyi yöks! Miten joku voi tykätä siitä kinkusta? Eikä tomaattikaan hyvää ole. Omatekonen pizza kyllä on hyvää mutta joku ravintola pizza ihan järkyttävää saati sitte joku syö kaupan metripizzaa, yök mitä kumia. Olen huono syömään ja suoraansanottuna oksennan jos on kinkkua tai sipulia, saati jotain katkarapua... ap
[/quote]
Makuasioita.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei mua se rasva haittaa vaan se että pizza jo pelkästään tuoksuu sellaselle hikiselle sukalle ja yleensä ruoka aikapitkälle tuoksuu sille mille maistuukin, en raikasta pizzasta kyllä saa... ap
Ei minullekaan mene mitkä vain pizzat. 3 vakiopaikkaa olen löytänyt niistä kaupungeista joissa tulee käytyä, heilä on hyvät pizzat, ei kumipohjia, ei epämääräisiä mausteita jotka peittää täytteiden oman maun (josta alkaa miettiä kuinka tuoretta tavaraa se täyte onkaan?).
Onneksi maailma on täynnä vaihtoehtoja =)
Et ole saanut kunnon pitsaa.
[/quote]
No mistä saa kunnon pizzaa? Ei siis saa olla kinkkua, sipulia, katkarapuja. Tomaatti, tonnikala, ananas, aurajuusto menettelee... ap
Ainaki nämä paikalliset pizzabuffa, king meal, turkkilaiset jne. Järkyttävää paskaa...
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:53"]
[/quote]
No mistä saa kunnon pizzaa? Ei siis saa olla kinkkua, sipulia, katkarapuja. Tomaatti, tonnikala, ananas, aurajuusto menettelee... ap
[/quote]
Et sitten ole koskaan ymmärtänyt tilata listalta pizzaa omavalintaisilla täytteillä?
Niin ja yhtä paikkaa lukuunottamatta valitsen aina oma valinta täytteet, yhdessä paikassa on pari pizzaa joissa on suoraan sellaiset täytteet joista pidän =)
T: 13
Aikuiset nirsoilijat on ehkä nolointa mitä tiedän.
Ananas ja aurajuusto ei sovi pitsaan, vaikka ne muuten hyviä onkin.