Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialalääke?

Vierailija
13.03.2023 |

Käyttänyt viikon Escitalopramia, olo.huonontunut. Päätä särkee, etova olo. Masentaa entistä enemmän. Onko näissä lääkkeissä mitään järkeä?!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Vierailija
2/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt itse viikon aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ruokavalio, liikunta ja lepo.

Vierailija
4/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusoireet voi kestää parikin viikkoa. Mut kuten ylempänä sanottu myös sun omalla käytöksellä on vaikutusta oloon.

Vierailija
5/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lukeekin paketissa yleisinä haittavaikutuksina. Kahden viikon kuluessa pitäisi helpottaa. Olen syönyt nyt viikon ja jo nyt alkaa helpottaa, mieliala on piristynyt ja päänsärky väistyi.

Vierailija
6/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tehnyt? En mitään, olen sairaslomalla ,niin etova olo ettei jaksa mitään.ap.

Vierailija
7/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt itse viikon aikana?

Maannut sängys ja odottanut että lääke auttaa yhdessä yössä ja parannun tekemättä itse mitään.

Vierailija
8/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet parantuvasi kun vain kiukuttelet yksinäsi siellä kotona? Ihminen on kokonaisuus ja parantuminen vaati vähän jotain muutakin kuin vain pelkät lääkkeet.

Vierailija
9/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan masentuneita. Minä, minä ja minä. Onko jotain toista ryhmää joka on yhtä itsekäs?

Vierailija
10/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuitenkaan liity valittajien sankkaan joukkoon . Masennuksesta paraneminen vaatii aikaa ja omia tekoja sen hyväksi.

Vierailija
11/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei mikään ihme että on huono olo.

Vierailija
12/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminenkin alkaa voimaan pahoin, jos ei tee mitään. Ihmistä ei ole tehty makaamaan ja popsimaan lääkkeitä.

Vierailija
13/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää. 5 vuoden kokemuksella. Myrkkyä kaikki ja jää lääkekierteeseen ja sen jälkeen tulee vielä paskemmaksi se olo mitä alunperin oli ongelmat. Myrkkyä ja paskaa. Ei voi suositella.

Vierailija
14/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kuitenkaan liity valittajien sankkaan joukkoon . Masennuksesta paraneminen vaatii aikaa ja omia tekoja sen hyväksi.

Masennukseen sairastunut ei nimenomaan jaksa tehdä niìtä "omia tekoja". Tästähän juuri lääkärit ja muut asiantuntijat eri lehdissäkin kirjoittavat, että ei pidä sanoa, että ota vaan itseäsi niskasta kiinni ja lähde ulos.

Vierailija
15/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oireet ja lopetusoireet...

Vierailija
16/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeitä on markkinoilla kirjaimellisesti kymmeniä. Lääkäriä voi konsultoida ja ehdottaa toista lääkettä. Ihmiset ovat yksilöitä.

Vierailija
17/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kokea helvetin niin jatka näiden turhien "lääkkeitten" ottamista. Täällä puhuu jo kokeneet puolestaan, kannattaa kuunnella viisaampia ja kokeneempia. Paljolta selviäy jos tuosda vaiheessa lopetat jo noiden myrkkyjen kanssa leikkimisen. Lääkärätikään ei tiedä terveydestä hevonvittua. Kiitä minua myöhemmin.

Vierailija
18/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Episkele syömäsi lääkkeen tiedot https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Escitalopram-oxalate

Tätä kutsutaan psykoedukaatioksi.

Farmakokinetiikka on myös tärkeä huomoida.

Lääkkeen haittavaikutuksiin tottuu. Siksi sanotaan, että syö aikasi. Esimerkiksi orgasmikyvyttömyyteen tottuu.

Vierailija
19/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri jättämään lääke max vuoden sisään, jos suinkin pystyt muuten toipumaan ja et ole itsetuhoinen. Hae muita keinoja käsitellä tilanteeseen johtaneita syitä, joidut jokatapauksessa käsittelemään syyt että paranet kunnolla, oli lääkettä tai ei. Turvaa lepo ja ravinto, perusasiat, ehkä kevyt liikunta. Hae tukea, aidosti kokonaisvaltaisesti hyvää tekeviä hoitomuotoja ja pieniä hyvän olon hetkiä ja reilusti armollisuutta. (Et ehkä löydä sitä Vauva-palstalta.) Hyväksy tarve sairaslomaan, voi mennä pitkäänkin. Toivottavasti ovat aloitusoireita jotka menevät ohi. Itse lopetin tuossa vaiheessa viimeisen ssri-kokeilun. En ole katunut.

Vierailija
20/55 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Episkele syömäsi lääkkeen tiedot https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Escitalopram-oxalate

Tätä kutsutaan psykoedukaatioksi.

Farmakokinetiikka on myös tärkeä huomoida.

Lääkkeen haittavaikutuksiin tottuu. Siksi sanotaan, että syö aikasi. Esimerkiksi orgasmikyvyttömyyteen tottuu.

Kaikkeen tottuu mutta helpompi elää terveenä joten miksi pilata oma terveys näillä myrkyillä.