Matkustaessani aamulla töihin bussilla sama näky ja asiat toistuvat päivästä toiseen
Nainen ulkoiluttaa koiraa, tummaihoiset lapset istuvat kyytiin, hipsteri juoksee viime hetkellä sisään, lihava rillipää poika istuu pysäkillä hartiat lysyssä, autovalojen loputon meri ja harmaa tihkusade. Se x 5 ja työviikko on tehty.
Nyt olutta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Työväen elämä ei ole paskan väärti
No ei ole keskiluokankaan :D tylsää jäykistelyä ja poseerausta
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä ihan säikähtää, kun joku vakikasvo ei tulekkaan työmatkalla vastaan :D Sitä alkaa miettimään, että onkohan sille koiramummolle sattunut jotain, kun ei tullutkaan vastaan ja onko se muovikassi kädessä pyöräilevä mies tänään kipeä, kun ei näkynyt.
Ihana. Toivottavasti joku miettii joskus myös minun kohtaloani kun jään pois vaki linjaltani.
Musta toi on kivaa. Tutustuu naamoihin, voi vähitellen alkaa moikata ja hymyillä. Samaa koiraa voi nopsaan rapsutella vastaan tullessa, se alkaa vähitellen heiluttaa häntää jo kaukaa. Söpön miehen kanssa voi kehitellä vähän silmäpeliä, joka piristää aamua. Taas tolla kauniilla naisella on niin tyylikkäät kuteet ja hiukset, huomenna mäkin yritän skarpata!
Kun kävin vielä töissä, nyt eläkkeellä onnellisesti, kävelin noin viisi minuuttia sumuisessa/sateisessa/helteisessä/kylmässä jne. ilmassa viisi minuuttia ja hups olin töissä. Sama iltapäivällä kotiin mennessä.
Ei saasteita, ei mammuloita, ei tauteja, ei kustannuksia.
Pikkukaupungissa elämä on ihanaa, bussissa istuminen on syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin vielä töissä, nyt eläkkeellä onnellisesti, kävelin noin viisi minuuttia sumuisessa/sateisessa/helteisessä/kylmässä jne. ilmassa viisi minuuttia ja hups olin töissä. Sama iltapäivällä kotiin mennessä.
Ei saasteita, ei mammuloita, ei tauteja, ei kustannuksia.
Pikkukaupungissa elämä on ihanaa, bussissa istuminen on syvältä.
Niin samaa mieltä! 🥰
Onneksi voin katsella kauniita ihmisiä jotka on pukeutuneet hyvin ja istuvat katukahvilassa ystävien kanssa kera cappucinon.
Teet merkityksetöntä työtä. Pikkuhiljaa vanhenet ja huomaat että elämä oli typerässä oravanpyörässä juoksemista. Lopulta kaikki on turhuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sellast se on heses ;D
Hesburgerin Liikenne Oy
Asun Vantaalla ja vihaan bussilla matkustamista. Jatkuvasti bussit tupatentäynnä, maskeja osa ei käytä. Meteliä, huutoa, kakofoniaa. Ennenkuin joku sanoo, että osta auto, niin lähihoitajan palkalla ei autoja yksineläjä ostele, kun asuntolainaa yrittää maksaa. Asun Hakunilassa, täältä ei pääse mihinkään ilman bussia.
Arvatkaas mikä mua yks aamu vähän hätkähdytti! Meninkin töihin vasta yhdeksäksi seiskan sijaan ja huomasin bussista ulos astuessani, että se tyyppi, joka tulee AINA sillä 6:19 bussilla astui nytkin bussista ulos, yli 2 tuntia liian myöhään kuten minäkin.
Höpö höpö. Ei taatusti ole viisi kertaa viikossa samat naamat.