Helmi parka
Comossa ruoditaan Dannyn uutta kirjaa.
Danny jättää Helmin huomiotta.
On vain pyykinpesijä ja viittaa siihen, että Helmi piiritti häntä.
Helmi toki Ilta-sanomille mainitsi, että " tämä on täysin oma valintani"
No se tiedetään, mutta Danny voisi silti olla solidaarisempi ihailijaansa kohtaan.
Kommentit (58)
Ei ole parka. Itse halusi tutustua esiintyneeseen artistiin. Sitten antoi ymmärtää olevansa musikaalinen mutta hankkiutui kesätöihin Dannylle ja postaili lähinnä kauniita kuvia itsestään.
Miksi Dannyn olisi pitänyt promota Helmiä loputtomiin? Järjesti Helmille äänityssessioita mutta nainen itse ei kai niistäkään kertonut, vai kertoiko.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole parka. Itse halusi tutustua esiintyneeseen artistiin. Sitten antoi ymmärtää olevansa musikaalinen mutta hankkiutui kesätöihin Dannylle ja postaili lähinnä kauniita kuvia itsestään.
Miksi Dannyn olisi pitänyt promota Helmiä loputtomiin? Järjesti Helmille äänityssessioita mutta nainen itse ei kai niistäkään kertonut, vai kertoiko.
Juurikin näin.
Ei ole Dannyn vika jos ei helmin laulu sujunut.
Eiköhän Danny itse vetänyt herneen nenään kun Helmi ei suostunut esittämään hänen tyttöystäväänsä. Aivan varmasti pappa odotti jotain vastapalveluksia nuorelta naiselta ja kun niitä ei kuulunut hän sai kenkää. Ei pystynyt manipuloimaan tai kontrolloimaan Helmiä mielensä mukaan niin kuin ehkä toivoi. Ei muuta kuin uutta muusaa kehiin.
Helmi haki itsellensä julkisuutta ja sai sitä valtavasti Dannyn "kumppanina". Ei hän ollut koskaan mikään Dannyn elämän suurin rakkaus vaan vaan pyrkyri joka sai paistatella hetken julkisuudessa. Danny taasen laittoi Helmin pesemään omat nahkahousunsa ja käymään kaupassa. Molemmat hyötyivät tästä suhteesta joten miksi pitäisi ulista jälkeenpäin varsinkin koska Helmi hyötyi tästä paljon Dannya enemmän.
Ei kukaan Dannyn kaltainen superstara ala kertomaan jokaisesta panostaan kirjassa. Joillain rokkipapoilla saattaa olla yli 10 000 kaadettua naista. Danny kirjoitti kirjan eikä mitään puhelinluetteloa.
Danny sanoo että "mimmit piirittää häntä" ja hän on "mimmien ansassa".
Siis naiset piirittävät häntä riesaksi asti.
Viittaa kai tällä Helmiin ??? Helmihän pyyteli aktiivisesti päästä töihin D:lle... vuosikaudet..
Eikö D sit arvostakaa ... Hm..
Melkoisen nolo juttu Helmille.
No se on Dannyn kirja. Saa siellä sanoa, tai jättää sanomatta mitä haluaa.
Toki hyvän maun puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan Dannyn kaltainen superstara ala kertomaan jokaisesta panostaan kirjassa. Joillain rokkipapoilla saattaa olla yli 10 000 kaadettua naista. Danny kirjoitti kirjan eikä mitään puhelinluetteloa.
Juu ei ole helmi ainoa ketä ei mainittu.
Ei todellakaan. Voisin luetella heti monta nimeä. Paljon ns. läheisempääkin naista kuin tämä Helmi.
Ensin Helmi oli parka kun se oli Dannyn kaa, ja nyt hän on parka kun ei olekaan Dannyn kaa...
Danny koittaa vaan kiillottaa julkisuuskuvaansa, kun alettiin pedoksi nimitellä. Alaikäiset tytöt muka "piirittävät" setäparkaa, hän ihan hyvää hyvyyttään ottaa sänkyynsä auttaakseen musiikkiuralle.
Vierailija kirjoitti:
No se on Dannyn kirja. Saa siellä sanoa, tai jättää sanomatta mitä haluaa.
Toki hyvän maun puitteissa.
Tätä minäkin ihmettelin. Olisiko Dannyn pitänyt mainita kaikki lukuisat elämänsä naiset. Eiköhän itse tiedä ketkä merkinneet hänelle. Olleet mainitsemisen arvoisia .
Vierailija kirjoitti:
Ensin Helmi oli parka kun se oli Dannyn kaa, ja nyt hän on parka kun ei olekaan Dannyn kaa...
Helmi oli tyhmä kun jahtasi vuosia Dannyä ja nyt helmi on parka kun ei ollut kirjassa edes mainitsemisen arvoinen.
Eikä laulutaitoakaan löytynyt.
Helmi parka. On nyt dumpattu ja peräsuolikin haavaumilla Dannyn suonikkaasta
Ap.lle korjaus kohtaan mitä Helmi viime kesänä Ilta-Sanomille sanoi " tämä on oma valintani " Hän tarkoitti tällä siis tuota valintaansa lähteä Dannyn mukaan.
Luin tuon saman vanhasta IS artikkelista.
No ei kai kukaan ole väittänytkään, että hänet olisi kaapattu.
Vierailija kirjoitti:
Helmi haki itsellensä julkisuutta ja sai sitä valtavasti Dannyn "kumppanina". Ei hän ollut koskaan mikään Dannyn elämän suurin rakkaus vaan vaan pyrkyri joka sai paistatella hetken julkisuudessa. Danny taasen laittoi Helmin pesemään omat nahkahousunsa ja käymään kaupassa. Molemmat hyötyivät tästä suhteesta joten miksi pitäisi ulista jälkeenpäin varsinkin koska Helmi hyötyi tästä paljon Dannya enemmän.
😳😁😄 laittoi pesemään. Salli mun NAURAA!!!!!!!!
Voi juma tätä palstan laatua tänään.
On laatukirjallisuuttaa luettu.🤥🤥😂😂😍😍
Ai, mun maha kipristää!!😆😂😂😂
Tästähän ollut jo lukuisia ketjuja?
Danny ilmeisesti poistattaa niitä.