Helmi parka
Comossa ruoditaan Dannyn uutta kirjaa.
Danny jättää Helmin huomiotta.
On vain pyykinpesijä ja viittaa siihen, että Helmi piiritti häntä.
Helmi toki Ilta-sanomille mainitsi, että " tämä on täysin oma valintani"
No se tiedetään, mutta Danny voisi silti olla solidaarisempi ihailijaansa kohtaan.
Kommentit (58)
Helmi varmaan sanoi tai teki jotain mistä papparainen on närkästynyt ja kostaa sen ignooraamalla koko tyttelin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko lukea dannyn kirjan
En. Koska suurin osa kirjan asioista on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Helmi oli parka kun se oli Dannyn kaa, ja nyt hän on parka kun ei olekaan Dannyn kaa...
Helmi oli tyhmä kun jahtasi vuosia Dannyä ja nyt helmi on parka kun ei ollut kirjassa edes mainitsemisen arvoinen.
Eikä laulutaitoakaan löytynyt.
Helmi ei ole jahdannut Dannya vuosi kausiin. Danny näki Helmen kaupassa ja pyysi assistentiksi. Siivoamaan, pesemään pyykkiä, jne. Helmi on tässä hyväksi käytetty naivi nuori tyttö.
Taas on ilmestynyt julkkujen elämänkerta- kirjoja kasapäin. Ja lehdet julkaisevat niistä pätkiä mainostaakseen niitä. Minua ei kiinnosta sepitetyt ja väritetyt jutut. En tuhlaa euroakaan moiseen roskaan.
Onhan tämä helskatin noloa Helmille🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Helmi oli parka kun se oli Dannyn kaa, ja nyt hän on parka kun ei olekaan Dannyn kaa...
Helmi oli tyhmä kun jahtasi vuosia Dannyä ja nyt helmi on parka kun ei ollut kirjassa edes mainitsemisen arvoinen.
Eikä laulutaitoakaan löytynyt.Helmi ei ole jahdannut Dannya vuosi kausiin. Danny näki Helmen kaupassa ja pyysi assistentiksi. Siivoamaan, pesemään pyykkiä, jne. Helmi on tässä hyväksi käytetty naivi nuori tyttö.
No sinä et nyt näköjään tiedä asiasta yhtään mitään.
Totuus. Helmi tykännyt AINA Dannystä.
Äitinsä järkkäsi Helmille lahjaksi jutteluhetken Dannyn kanssa, kun D oli Seinäjoella laulamassa.
Siellä Helmi ilmoitti olevansa kiinnistunut tekemään töitä Dannylle.
D lupasi ottaa Helmiin yhteyttä kun koulu ( lukio) suoritettu.
Danny ei ottanutkaan, joten Helmi muistutti itse asiasta.
TÄSTÄ tämä story lähti.
Vierailija kirjoitti:
Helmi varmaan sanoi tai teki jotain mistä papparainen on närkästynyt ja kostaa sen ignooraamalla koko tyttelin.
Helmi närkästyi kun ei päässyt laulajaksi ja Danny ihastui Erikan siskoon jolla ääntä. Siteeraus Dannyn haastattelusta.
" toisilla vain on lauluääntä, toisilla ei "
Helmi jäi sivuun.
Mitäs uutta tuossa nyt oli? nimimerkkille
" asia on näin "
Helmihän itse tuon haastattelussa jo yli vuosi sitten ilmoitti.
Siis että otti itse Dannyyn yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan Dannyn kaltainen superstara ala kertomaan jokaisesta panostaan kirjassa. Joillain rokkipapoilla saattaa olla yli 10 000 kaadettua naista. Danny kirjoitti kirjan eikä mitään puhelinluetteloa.
D.:kö siellä kirjoittaa? 😀
Olen käsittänyt että vain kuolleista tehdään elämänkertoja mutta kai sekin riittää että on toinen jalka haudassa.
Olis tuo Helmikin vain jatkanut opiskelujaan eikä haikaillut Dannyn perään...
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä helskatin noloa Helmille🙈
Ja Dannylle 👴
Hymyssä juttua että Helmi jätti Dannyn😄
Eiköhän se ole toisinpäin.
Helmi suuttui kun D löysi paremman.
Vierailija kirjoitti:
Oisko 60 vuotta nuorempi 🙊🍆?
Ilkan kannattaisi palkata kätevä taloudenhoitaja eikä käyttää nuoria tyttöjä uusavuttomuutensa pönkittäjinä.
Helmi pilasi maineensa ja menetti yksityisyytensä.
Jos olisin Helmi, olisin vain iloinen, että minua ei mainittaisi Danny-pappa muistelee -teoksessa.
Ottiko Danny Erikan siskon hommaan mukaan ihan vaan kostona? Meneekö lopulta siskosten välit? Ja Helmi saatiin tällä käänteellä sivuutettua täysin.
Taitaa iso D olla iso peluri.
Ex-vaimonsa vastasi kyselyihin viisaasti.
Hesarissa juttu Dannyn kirjasta maksumuurin takana.