Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmi parka

Tässäkö kiitos
29.10.2021 |

Comossa ruoditaan Dannyn uutta kirjaa.
Danny jättää Helmin huomiotta.
On vain pyykinpesijä ja viittaa siihen, että Helmi piiritti häntä.
Helmi toki Ilta-sanomille mainitsi, että " tämä on täysin oma valintani"
No se tiedetään, mutta Danny voisi silti olla solidaarisempi ihailijaansa kohtaan.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän ollut jo lukuisia ketjuja?

Danny ilmeisesti poistattaa niitä.

Vierailija
2/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko lukea dannyn kirjan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parka. Itse halusi tutustua esiintyneeseen artistiin. Sitten antoi ymmärtää olevansa musikaalinen mutta hankkiutui kesätöihin Dannylle ja postaili lähinnä kauniita kuvia itsestään.

Miksi Dannyn olisi pitänyt promota Helmiä loputtomiin? Järjesti Helmille äänityssessioita mutta nainen itse ei kai niistäkään kertonut, vai kertoiko.

Vierailija
4/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko lukea dannyn kirjan

En

Vierailija
5/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole parka. Itse halusi tutustua esiintyneeseen artistiin. Sitten antoi ymmärtää olevansa musikaalinen mutta hankkiutui kesätöihin Dannylle ja postaili lähinnä kauniita kuvia itsestään.

Miksi Dannyn olisi pitänyt promota Helmiä loputtomiin? Järjesti Helmille äänityssessioita mutta nainen itse ei kai niistäkään kertonut, vai kertoiko.

Juurikin näin.

Ei ole Dannyn vika jos ei helmin laulu sujunut.

Vierailija
6/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Danny itse vetänyt herneen nenään kun Helmi ei suostunut esittämään hänen tyttöystäväänsä. Aivan varmasti pappa odotti jotain vastapalveluksia nuorelta naiselta ja kun niitä ei kuulunut hän sai kenkää. Ei pystynyt manipuloimaan tai kontrolloimaan Helmiä mielensä mukaan niin kuin ehkä toivoi. Ei muuta kuin uutta muusaa kehiin.

Vierailija
7/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi haki itsellensä julkisuutta ja sai sitä valtavasti Dannyn "kumppanina". Ei hän ollut koskaan mikään Dannyn elämän suurin rakkaus vaan vaan pyrkyri joka sai paistatella hetken julkisuudessa. Danny taasen laittoi Helmin pesemään omat nahkahousunsa ja käymään kaupassa. Molemmat hyötyivät tästä suhteesta joten miksi pitäisi ulista jälkeenpäin varsinkin koska Helmi hyötyi tästä paljon Dannya enemmän.

Vierailija
8/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se musiikkiura jäi? Mitä me menetimmekään taas.

Vierailija
9/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan Dannyn kaltainen superstara ala kertomaan jokaisesta panostaan kirjassa. Joillain rokkipapoilla saattaa olla yli 10 000 kaadettua naista. Danny kirjoitti kirjan eikä mitään puhelinluetteloa.

Vierailija
10/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny sanoo että "mimmit piirittää häntä" ja hän on "mimmien ansassa".

Siis naiset piirittävät häntä riesaksi asti.

Viittaa kai tällä Helmiin ??? Helmihän pyyteli aktiivisesti päästä töihin D:lle... vuosikaudet..

Eikö D sit arvostakaa ... Hm..

Melkoisen nolo juttu Helmille.

Vierailija
11/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on Dannyn kirja. Saa siellä sanoa, tai jättää sanomatta mitä haluaa.

Toki hyvän maun puitteissa.

Vierailija
12/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan Dannyn kaltainen superstara ala kertomaan jokaisesta panostaan kirjassa. Joillain rokkipapoilla saattaa olla yli 10 000 kaadettua naista. Danny kirjoitti kirjan eikä mitään puhelinluetteloa.

Juu ei ole helmi ainoa ketä ei mainittu.

Ei todellakaan. Voisin luetella heti monta nimeä. Paljon ns. läheisempääkin naista kuin tämä Helmi.

Vierailija
13/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Helmi oli parka kun se oli Dannyn kaa, ja nyt hän on parka kun ei olekaan Dannyn kaa...

Vierailija
14/58 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny koittaa vaan kiillottaa julkisuuskuvaansa, kun alettiin pedoksi nimitellä. Alaikäiset tytöt muka "piirittävät" setäparkaa, hän ihan hyvää hyvyyttään ottaa sänkyynsä auttaakseen musiikkiuralle.

Vierailija
15/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on Dannyn kirja. Saa siellä sanoa, tai jättää sanomatta mitä haluaa.

Toki hyvän maun puitteissa.

Tätä minäkin ihmettelin. Olisiko Dannyn pitänyt mainita kaikki lukuisat elämänsä naiset. Eiköhän itse tiedä ketkä merkinneet hänelle. Olleet mainitsemisen arvoisia .

Vierailija
16/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin Helmi oli parka kun se oli Dannyn kaa, ja nyt hän on parka kun ei olekaan Dannyn kaa...

Helmi oli tyhmä kun jahtasi vuosia Dannyä ja nyt helmi on parka kun ei ollut kirjassa edes mainitsemisen arvoinen.

Eikä laulutaitoakaan löytynyt.

Vierailija
17/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi parka. On nyt dumpattu ja peräsuolikin haavaumilla Dannyn suonikkaasta

Vierailija
18/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle korjaus kohtaan mitä Helmi viime kesänä Ilta-Sanomille sanoi " tämä on oma valintani " Hän tarkoitti tällä siis tuota valintaansa lähteä Dannyn mukaan.

Luin tuon saman vanhasta IS artikkelista.

No ei kai kukaan ole väittänytkään, että hänet olisi kaapattu.

Vierailija
19/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi haki itsellensä julkisuutta ja sai sitä valtavasti Dannyn "kumppanina". Ei hän ollut koskaan mikään Dannyn elämän suurin rakkaus vaan vaan pyrkyri joka sai paistatella hetken julkisuudessa. Danny taasen laittoi Helmin pesemään omat nahkahousunsa ja käymään kaupassa. Molemmat hyötyivät tästä suhteesta joten miksi pitäisi ulista jälkeenpäin varsinkin koska Helmi hyötyi tästä paljon Dannya enemmän.

😳😁😄 laittoi pesemään. Salli mun NAURAA!!!!!!!!

Voi juma tätä palstan laatua tänään.

On laatukirjallisuuttaa luettu.🤥🤥😂😂😍😍

Ai, mun maha kipristää!!😆😂😂😂

Vierailija
20/58 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset käyttää Dannya hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi