Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kannattaa lämmitellä varattua naista, jos ei tunnu onnistuvan?

Vierailija
05.01.2015 |

Milloin kannattaa jättää sikseen, ja siirtyä seuraavaan kohteeseen? Onko joitain täysin selviä merkkejä siitä, ettei nainen aio pettää miestään? Kannattaako unohtaa kokonaan, vai jättää "taustalle", että jos nainen tulee toisiin aatoksiin tms. niin voi sitten iskeä nopeasti kiinni? T: Mies

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:28"]Varatun naisen panenemisesta voi läheteä vaikka henki, jos jäätte kiinni ja mies on mustasukkainen... Muista tämä. 
[/quote]

Valitettavaa mutta totta. Jopa juttelusta kiinni jääminen voi joskus riittää.
Mä erehdyin juttelemaan varatun kanssa. Kohta oli vihainen puoliso ovella ja myöskin soitteli häirikköpuheluita. Vaikka vain juteltiin. Huh. Onneksi tajusin lopettaa leikin siihen, ei ollut edes tuon väärtti todellakaan.

Vierailija
2/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinun ei tarvitse aivan heti saada asiasta selkoa, niin voithan jättää tuon naisen ns. vähän taka-alalle. Ettet turhaan tee liikaa työtä hänen saamisekseen. Kuitenkin siten, että jos esim. hänen suhteessaan tulee huonompi vaihe tms. niin olet valmiina häntä esim. "lohduttamaan". Tämä on varmasti hyvä tehdä naiselle jotenkin selväksi, että puoleesi on aina hyvä kääntä. :) Ihme moralisointia taas ketjussa, ja vielä naisilta. Eiköhän tuo ap:n tarkoittama nainen ole se joka pettää, jos joku pettää. Ei suinkaan ap, jos ei ole itse varattu. T: "Toisen" miehen oma itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap itse tiedät miten edetä. Luota vaistoon. Jos huomaat molemminpuolista kiinnostusta niin pidä naisen kiinnostuksesta kiinni. Jos hyvällä lykyllä kiintyy suhun oikeasti. Mutta siis luota vaistoosi.

Vierailija
4/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat jakelee oikein ohjeita limanuljaskalle. Varmasti toivotte, että joku vastaava olisi teidänkin kimpussanne piristämässä säälittävää arkeanne.. Huoh.

Vierailija
5/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 15:55"]Mammat jakelee oikein ohjeita limanuljaskalle. Varmasti toivotte, että joku vastaava olisi teidänkin kimpussanne piristämässä säälittävää arkeanne.. Huoh.
[/quote]mutta entä toisinpäin, joku naikkonen kyselemässä neuvoja miten iskeä av-mamman mies, palsta sekoais minuutissa :D. Nainen on aina naiselle susi ja miesten puolia pidetään, miksköhän miehet pitävät toistensa puolia loppuun asti ?

Vierailija
6/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko tarkemmin tilanteesta?

Vierailija
7/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varattu. En ole ns pettäjätyyppiä mutta jos suhteessani menee huonosti niin olen alttiimpi toki ihastumaan.

Vierailija
8/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä taustalle muhimaan, kyllä se siitä lähtee ; )

Vierailija
9/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne horot huomaa helposti jotka antaa.

Vierailija
10/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ignooraa sinut eli jättää huomiotta, ei hän ole kiinnostunut. Toisaalta- ei normaali ystävällisyyskään tarkoita heti iskemistä.

Vierailija
11/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohteesta, sinusta ja tarkoitusperistä sekä parisuhteen laadusta. Toimivasta suhteesta uskollista puolisoa lienee mahdoton saada innostumaan, mutta heikoissa kantimissa olevassa parisuhteessa hutsahtava voi langetakin. Yritätkö saada ihastumaan vai riittääkö sinulle kerta laaki?

Vierailija
12/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja jätä sikseen varattujen muijien jälki liukaat. Mene baariin ja etsi itsellesi sinkku nainen! Minua ainakin ällöttäisi naida varattua muijaa! Mutta mieli haluja on kullakin!

Vierailija
13/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:45"]

Jätä taustalle muhimaan, kyllä se siitä lähtee ; )

[/quote]

Näin ajattelin tehdä, jos ei ala homma etenemään.-Ap

Vierailija
14/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:51"]

Riippuu kohteesta, sinusta ja tarkoitusperistä sekä parisuhteen laadusta. Toimivasta suhteesta uskollista puolisoa lienee mahdoton saada innostumaan, mutta heikoissa kantimissa olevassa parisuhteessa hutsahtava voi langetakin. Yritätkö saada ihastumaan vai riittääkö sinulle kerta laaki?

[/quote]

Kerta laaki lähinnä mielessä. Seksisuhde olisi tähtäimessä, mutta ei mikään vakavampi.-Ap

Vierailija
15/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vain tilanteesta itselle paskaa niskaa. Helpompi ku kahtelet tästä lähtien sinkkuja naisia! Itse en viitsisi eea varattua yrittää

Vierailija
16/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi, lopeta se varattujen naisten ahdistelu. Pitäisi varmaan jo tajuta ettei kiinnosta. Hyi helkkari mikä limanuljaska!

Vierailija
17/70 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Kerta laaki lähinnä mielessä. Seksisuhde olisi tähtäimessä, mutta ei mikään vakavampi.-Ap
[/quote] eikö siihen löydy vapaita naisia?

Vierailija
18/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset haluaa pelastaakseen unelmien prinssin ja vakavan suhteen. Minkään yhden panin takia harvemmin lähdetään suhdetta vaarantamaan.

Vierailija
19/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi varattu nainen olisi sinusta kiinnostunut, jos on onnellisesti parisuhteessa? Oletko niitä jotka kuvittelee tavallisen hymynkin olevan flirttailua? Eikä flirttikään muuten suinkaan aina tarkoita iskemistä.

Vierailija
20/70 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 00:02"]

Varatut naiset haluaa pelastaakseen unelmien prinssin ja vakavan suhteen. Minkään yhden panin takia harvemmin lähdetään suhdetta vaarantamaan.

[/quote]

Niin olen antanut naisen ymmärtääkin.-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän