Trisomia18 vauva syntyi (linkki)
Kommentoineet tietävät pienen tytön syntyneen! Harmi ettei blogiin ole päivitetty uutisia (ja on varmasti paljon tärkeämpääkin tekemistä). Toivon perheelle onnellisia hetkiä ja vauvalle kivuttomia päiviä <3
http://ajatustenihuonossaseurassa.vuodatus.net/lue/2015/01/tuoreimmat-kuulumiset
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:39"]
Mikä on blogin eka viesti? Luin ekan postauksen ja ekan kommentinkin.
[/quote] Ja et löytänyt nimeä?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:39"]
[/quote] Ja et löytänyt nimeä?
[/quote]
Minä luin sen kahteen kertaan, enkä löytänyt nimeä. T. Tyhmä ja sokea
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:25"]
Minä kans toivon, ettei äitejä oo jotka kirjottaa. Jos oma lapsi vammautuu vaikka kolarissa nii senkikö pitäs antaa kuolla tai jättää hoitamatta. Kipuja voi olla, mutta myös kipulääkkeitä.
[/quote] Olen neljän äiti ja abortoinut Downin. Kolarijutut on asia erikseen.
Abortti on jokaisen oma päätös. Mutta se, että arvostellaan toisen päätöstä pitää vammanen lapsi niin "tympäsee". Jokainen äiti varmasti tekee oikean ratkaisun tuossa vaiheessa. Itse oon myös synnyttänyt sairaan lapsen. Abortti ei ollut enään mahdollinen ja jälkikäteen ajatellut että onneks ei. Tyttö ei elä enää kylläkää.
Taas tuo edellinen viesti sekos. Vastaus alkaa siis tuosta abortti on jokaisen oma päätös :)
Itse uskon että tämänkin lapsen elämällä, oli se kuinka lyhyt tahansa on tarkoitus. Jumala on elämän ja kuoleman Herra.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:25"] Minä kans toivon, ettei äitejä oo jotka kirjottaa. Jos oma lapsi vammautuu vaikka kolarissa nii senkikö pitäs antaa kuolla tai jättää hoitamatta. Kipuja voi olla, mutta myös kipulääkkeitä. [/quote] Olen neljän äiti ja abortoinut Downin. Kolarijutut on asia erikseen. Abortti on jokaisen oma päätös. Mutta se, että arvostellaan toisen päätöstä pitää vammanen lapsi niin "tympäsee". Jokainen äiti varmasti tekee oikean ratkaisun tuossa vaiheessa. Itse oon myös synnyttänyt sairaan lapsen. Abortti ei ollut enään mahdollinen ja jälkikäteen ajatellut että onneks ei. Tyttö ei elä enää kylläkää.
[/quote] Minäpä en missään arvostellutkaan. Kommentoin vain tuohon ettei voi olla äiti.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:25"] Minä kans toivon, ettei äitejä oo jotka kirjottaa. Jos oma lapsi vammautuu vaikka kolarissa nii senkikö pitäs antaa kuolla tai jättää hoitamatta. Kipuja voi olla, mutta myös kipulääkkeitä. [/quote]
Olen neljän äiti ja abortoinut Downin. Kolarijutut on asia erikseen.
[/quote]
Onneksi itse päätin omani pitää vaikka down epäilyt olivatkin. Täysin tervelapsi syntyi! Sinne olisi mennyt täysin terve ja rakas lapseni..
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:39"] Mikä on blogin eka viesti? Luin ekan postauksen ja ekan kommentinkin. [/quote] Ja et löytänyt nimeä? [/quote] Minä luin sen kahteen kertaan, enkä löytänyt nimeä. T. Tyhmä ja sokea
[/quote] varmaan väärä postaus sitten.
Eli lvp oli erehtynyt? Vai mikä oli epäily? Vai mikä oli stoorisi tarkoitus?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:25"] Minä kans toivon, ettei äitejä oo jotka kirjottaa. Jos oma lapsi vammautuu vaikka kolarissa nii senkikö pitäs antaa kuolla tai jättää hoitamatta. Kipuja voi olla, mutta myös kipulääkkeitä. [/quote]
Olen neljän äiti ja abortoinut Downin. Kolarijutut on asia erikseen.
[/quote]
Onneksi itse päätin omani pitää vaikka down epäilyt olivatkin. Täysin tervelapsi syntyi! Sinne olisi mennyt täysin terve ja rakas lapseni..
[/quote]
Miksi tästä pitää tehdä näin kauhean monta avausta?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:42"]
Niin, kertoo tuossa, että toinen äiti poistui sairaalasta kapalon, jonka kasvoilla oli harso, kanssa. Mistäköhän sairaalasta laitetaan äiti kuollut vauva käsivarrella kotiin? Kuolleet vauva hakee hautausurakoitsija arkun ja ruumisauton kanssa. Kannattais perehtyä aiheeseen paremmin, jos aikoihin sillä vedättää muita. Terveisin oikeasti kuolleen vauvan äiti, joka kotiutunut sairaalasta syli tyhjänä.
[/quote]
Se että useimmat käyttää hautaustoimistoa vainajan kuljettamiseen ei tarkoita sitä että se olisi pakko. Mikään laki ei pakota siihen, vainajan voi kuljettaa myös itse. Tämä on fakta. Sama laki pätee myös vauvan kohdalla. Myös vauvan voi ja saa kuljettaa ihan itse.
[/quote]
Toki voi kuljettaa itse, harva vain tehnee sitä blogissa mainitulla tavalla, sylissään.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:30"]On se kumma kun vanhemmat on niin sokeita omaa "lastaan" kohtaan. Tekee mieli kyllä heittäytyä kokonaan sosiaalietuuksien varaan eikä maksaa verorahoista tuollaisen "tytön" kalliita hoitoja ja vielä mahdollisia sydänleikkauksia, oksennus tulee.. Toivon, että kukaan ei ota noista mallia ja pidä sekasikiöitään.. *puistatus*
[/quote]
Puistatus todellakin tulee... Sun kaltaisesta ihmispaskasta.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:30"]On se kumma kun vanhemmat on niin sokeita omaa "lastaan" kohtaan. Tekee mieli kyllä heittäytyä kokonaan sosiaalietuuksien varaan eikä maksaa verorahoista tuollaisen "tytön" kalliita hoitoja ja vielä mahdollisia sydänleikkauksia, oksennus tulee.. Toivon, että kukaan ei ota noista mallia ja pidä sekasikiöitään.. *puistatus*
[/quote]
Abortoi itsesi
Te jotka epäilette trolliksi, oletteko ihan oikeasti lukeneet blogia? Siellä on nimen lisäksi myös linkki lehtijuttuun heidän perheestään. Saa olla aika nerokas, jos sellaisenkin saa trollattua.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:51"]
Itse uskon että tämänkin lapsen elämällä, oli se kuinka lyhyt tahansa on tarkoitus. Jumala on elämän ja kuoleman Herra.
[/quote]
Eli ihmisten kehittämistä lääketieteellisistä hoidoista on luovuttava, jotta emme leikkisi Jumalaa?
Siis voi helvetti sentään.. Miksi sitä nimeä ei voi julkaista siinä missä pipsan ja muiden bloggaajien nimet.. huoh. .. Olen sen nimen tänne kirjoittanut jo aiemminkin mutta poistetaan aina.
Söpö vauva! Aika pieni, millä viikolla syntyi?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:57"]
Miten se voi olla niin vitun vaikeaa sanoa sitä face nimeä? Vähemmän menis energiaa siihen kuin tuohon vittuiluun!!!!!!
[/quote] Olihan se tässäkin ketjussa jo kerrottu. Perssilmälläkö te luette?