Vedetäänkö teillä vessa yöllä?
Tuli tuosta toisesta vessakeskustelusta mieleen, että vedettekö vessan yöllä, jos on tarve käydä pissalla? Asutko omakotitalossa, rivitalossa vai missä? :)
Meillä ei yöllä aina vedetä vessanpyttyä, mikäli käy vaan pissalla, sen verran herkkäunisia asukkaita meillä. Tietysti jos isompi hätä yllättää tai vieraita on kylässä, niin sitten eri juttu.
Kommentit (51)
No olis se aikas ällöttävää, kun esim. menkkojen aikaan kävis yöllä pissalla ja tokihan siinä pissatessa myös sitä verta valuis pönttöön (ellei tamponia tai kuukuppia ole) ja sit aamulla minunkin aikuinen poikani menis sinne vessaan, nostais kannen ja OHHOH!.. Siellä olis muhinu koko yön pissat ja veret + veriset paperit. Kiva näky varmaan ja haju. Joten todellakin meillä vedetään vessa AINA.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:58"]Todellakin vedetään. Hyi yök ihmsiä, jotka eivät vedä ja ovat niin nössöjä, että heti tulee itku, jos vähänkin kolisee asunnossa yöllä.
[/quote]
Joo kyllä on nössö mun 5v joka herää aivan varmasti jos vedän pöntön. Meillä vessa ihan tytön huoneen vieressä. Ei hitto teitä aikuisia ihmisiä, yks kusi pöntössä muutaman tunnin ja hyiiiiii yööööök. Kakan kyllä vetäisin mut todella harvoin tulee yöllä paskottua.
Miks ette sitten kuse yöllä lavuaariin? Paskantaa voi kukkaruukkuun.
Tietenkin vedetään.
Uusi kerrostalo.
Kyllä vedetään ja rivitalossa asutaan. Naapurin vessan vetäminen kuuluu tässä talossa ainoastaan omaan vessaan, ja siellä kun tuskin nukutaan niin se ei yöllä ketään häiritse. Isäntä nukkuu niin sikeästi ettei herää vaikka mä käyn vessassa. Ite oon herkkäuninen, mutta mies taas yleensä koskaan ei yöllä käy. Ja samapa se vetääkö jos käy, kun heräisin kuitenkin jo siinä vaiheessa kun nousee sängystä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:06"]
Vedän ja kusen siihen pöntön keskelle, että varmasti kuuluu. Kyllä niitä ääniä mahtuu elämään. Ihmiset oppimat nukkumaan pienestä metelistä huolimatta.
[/quote]
Tästä puuttuu enää, että pieret kuuluvasti ja naurat omille pieruille.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:03"]
Asun yksiössä miehen kanssa ja kerran jätin vetämättä. Voi sitä huutoa. Haiseva pissa siellä yllärinä. Yleensä mies herää ja käy itekkin tai vaan nukahtaa äkkiä uusiks niinku minäkin.
[/quote]
Kerran jäi minultakin vetämättä ja sama juttu, mies oli äkäinen. Sitten se kuitenkin itse jätti usein päivälläkin kuset vetämättä. Ihan keltaista vettä ja haisevaa. Yäk yäk.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:08"]
No olis se aikas ällöttävää, kun esim. menkkojen aikaan kävis yöllä pissalla ja tokihan siinä pissatessa myös sitä verta valuis pönttöön (ellei tamponia tai kuukuppia ole) ja sit aamulla minunkin aikuinen poikani menis sinne vessaan, nostais kannen ja OHHOH!.. Siellä olis muhinu koko yön pissat ja veret + veriset paperit. Kiva näky varmaan ja haju. Joten todellakin meillä vedetään vessa AINA.
[/quote]
Tällanen menkkacocktail jäi joskus kotona asuessa pönttöön yöllä. Isäni suivaantui siitä näystä ja otti varmuuden vuoksi kuvan, jota sitten esitteli, kun piti saarnaansa. Ei ollut kiva näky ja otin opikseni.
Vedän vessan päähäni ja menen nukkumaan.
Meillä vedetään ihan muuta yöllä. Yleensä lähinnä mies vetää mua perseeseen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:05"]
Mihinkä te sitä pönttöä vedätte? Ympäri asuntoako.. Siitähän jumalaton kolina lähtee! O-o Meillä pönttö huuhdellaan käytön jälkeen.
[/quote]
Oli puhe vessan vetämisestä, ei pöntön.