paljonko mennyt rahaa tänä vuonna?
Jos ns. pakolliset laskut jätetään pois laskusta.
40 euroa bensaan, 23 euroa ikeaan ja 19 euroa ruokakauppaan
Kommentit (13)
Ruokakauppaan tänään 100e. Viimeksi kävin ennen joulua ruokakaupassa. Minä + 2 lasta
V***sti liikaa, terveison persaukinen.
Ikeaan 20€ ja ruokakauppaan 70€. Nämä yhteisiä kuluja. Omia menoja yritän tänävuonna vähentää. Katsotaan miten pitkälle pärjään ilman omia menoja.
Maksoin lapselle tilaamani sängyn 2250€, ostin itselleni alesta kengät 65€ ja lapselle takin 40€, kävin kampaajalla 98€, tankkasin auton 88€, ruokakauppaan eilen 40€ ja tänään 46€... En nyt muista muuta.
Millainen lapsen sänky maksaa yli 2000 e? Olisiko linkkiä?
Noin 10e ruokaan ja 120e eläinlääkäri(eipä ollu ees mitään fyysistä vikaa)
Enemmän mitä on tullut. Velkaa joka puolelle ja laskupino senkun kasvaa
Joku kymppitonni. Vähän shoppaillut ja heitellyt köyhille kolikoita, perus perus huoh lama.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:02"]Enemmän mitä on tullut. Velkaa joka puolelle ja laskupino senkun kasvaa
[/quote]
Itse hain 4te lainaa pankista ja maksoi kaikki velat pois, nyt lyhennän velkaa 250e/kk. Jee :)
Itselle farkut 30 e, 2 toppia, 2 mekkoa ja 1 t-paita + äidille mekko yhteensä 70e, ulkona syöminen 27 e, ruokaa 66 e, miehelle bussikortti 90 e ja sit vielä laskuja päälle.
Jotain 300 ja rapiat on mennyt. Normaalivauhti meillä on noin 100 e per päivä, joten ehkä vähän tavallista vähemmän. Ei ollakaan käyty lääkärissä tai ostettu lääkkeitä, se tuleekin vasta 19.1. ja sit tuleekin taas iso kertapamaus ja kuun lopussa kans useilla satasilla vakuutusmaksuja.
Oikeasti tuon pakollisen ja ei-pakollisen raja on niin häilyvä. Esim. tuo ruokakulu on kyllä minusta aika pakollinen, sen sijaan esim. lehtitilaus ei.
Noin 300 €.
Ruokaan 24 €
Herkut 4 € (lapsi vei yökylään tuliaiseksi)
Apteekki 14,80 (mulla säännöllinen lääkitys)
Lapsi 1 vaatteet 35 €(teinille pusero)
Lapsi 2 vaatteet 15 € (t-paita, pikkareita ja sukkia alesta)
Lapsi 1 harrastus 140 €.
Itselle balleriinat alesta 60 € (tilasin netistä)