Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi paremmannäköinen kuin itse olet?

Vierailija
05.01.2015 |

Mitä ajattelet asiasta? Haittaako se sinua, miestäsi?

Meillä ainakin on niin. Ei ole kukaan sitä koskaan suoraan sanonut, mutta kyllä kai sitä itsekin jotain tajuaa, vaikka makuasioitahan nämä kuitenkin loppupeleissä ovat. Meillä hassua, kun monesti kehun miehen ulkonäköä, mutta hän ei juuri koskaan ole sanonut minua kauniiksi, vaikka yleensä kai naiset saavat enemmän kommenttia ulkonäöstään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, päinvastoin

Vierailija
2/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan taatusti on. Minä olen ruma, läski, vanha ja ylipainoinen. Mies on nuori, erittäin hyvännäköinen, hoikka ja urheilullinen. Eikä muuten minua hävetä mieheni rinnnalla yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma... Mistä sen tietää? En itse ole kaunis, mutten susirumakaan. Mies on omasta mielestäni ihan hyvännäköinen, tosin ylipainoinen. Ehkä jos laihduttaisi, olisi paremman näköinen kuin minä.

Vierailija
4/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin poikaystävän kanssa. Kummallakin on hyvät ja huonot piirteensä. Kumpikin ollaan kuitenkin hyvännäköisiä ja jaksetaan kehua toisiamme. En tiedä, mitä mieltä muut ovat meistä parina. Kovin julkisena ei tätä vielä olla pidetty.

Vierailija
5/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kulahtaneita ollaan. Mä vielä yritän pitää kroppaa jonkinlaisessa kuosissa mutta mies on luovuttanut.

Vierailija
6/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan olla samanveroisia ulkonäön suhteen. En kyllä pystyisi olemaankaan kovin komean miehen kanssa, ei itsetunto kestäisi. ; )