Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tyhmä, kun kokemattomana naisena haluaisin pelimiehen poikaystäväksi?

Vierailija
05.01.2015 |

Olen 20 - vuotias nainen, neitsyt, mutta jahtaan pelimiestä ekaksi poikaystäväkseni. En tiedä miksi, mutta olen miettinyt, etten halua suhteeseen toisen "herkkiksen" kanssa, vaan sellaisen, joka tietää mitä tekee, eikä aikaile. En jaksaisi sitä, että pitää miettiä paljon ja olla niin estynyt... Olenko ihan hullu? Onko mulla mahdollisuuksia tähän?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain loukkaisi sua lopulta. Huono idea.

Vierailija
22/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:18"]Sulla ei oo bleijeriin mahkuja, liian hyvätasoisia sulle :)
[/quote]
Voi kyllä niille tuntuu menevän kaikki ja vielä enemmän kokemattomat.
Mutta ei niistä kumppaniksi ole!
Enkä tajua millä naamalla ne niitä naisia saa, kenties puhumalla juurikin paskaa.
Nim. Ystäviäni seuraillut M
[/quote]

Jep, niille kyllä menee kaikki ja tuskin niitä kiinnostaa millainen sinä olet kunhan vain saavat mitä haluavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:27"]Se vain loukkaisi sua lopulta. Huono idea.
[/quote]

Mmmm... kaikessa on riskinsä. :)

Ap

Vierailija
24/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:27"]Se vain loukkaisi sua lopulta. Huono idea.
[/quote]

Mmmm... kaikessa on riskinsä. :)

Ap
[/quote]

No sitten vaan tuumasta toimeen jos niin hyvältä idealta tuntuu? Onnea matkaan. En ole 13

Vierailija
25/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit siinä riskinä ovat. Nuorehkot pelimiehet ei välttis edes osaa mitään, ovat nyt vaan hottiksii. Entäs joku nelikymppinen naistenmies, josko se tietäiskin  jotain? Sillä nyt kyllä voi olla tauteja kans...

Vierailija
26/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:27"]Se vain loukkaisi sua lopulta. Huono idea. [/quote] Mmmm... kaikessa on riskinsä. :) Ap

[/quote] Olet siis päätöksesi jo tehnyt. Muista, että sinua varoitettiin!

Vierailija
27/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten sinä häntä jahtaat? Voi olla, etten paljon pelimiehistä ymmärrä, mutta oletan, että sen jälkeen kun ovat saaneet haluamansa, ei niitä puhelimella enää tavoita. Eli "jahtaaminen" olisi lähinnä turhaan perään soittelemista ja tekstareiden lähettelyä.

Vierailija
28/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olisi kiva kesyttää sellainen. :)

Ap
[/quote]

Et sinä estynyt ja kokematon tyttö oikeaa pelimiestä kesytä. Voit saada vähäksi aikaa hauskaa seuraa ja kohtalaista seksiä komealta supliikkimieheltä. Tavoitteet realistisiksi nyt.

Vierailija
29/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..miten noi sanat pyörii mun silmissä....Eli Jos oot nainen, niin sähän rupeet pelimiehen TYTTÖYSTÄVÄKSI, etkä poikaystäväksi....

Vierailija
30/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan hyvä idis. Mut toisaalta olet säälittävä mies, etkä 20v tyttö.

Vierailija
31/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi pitää olla just pelimies että tietää mitä tekee? Mä oon ite ollut ujo ja sisäänpäinkääntynyt, mutta löysin aivan ihanan miehen joka on saanut mut puhkeamaan kukkaan :) Mies on tosi miehekäs, hauska, sosiaalinen, itsevarma, urheilullinen, aina kaveriporukan keskipiste ja todellakin tietää mitä tekee niin sängyssä kuin muutenkin elämässä, mutta arvostaa perhettä ja ystäviä yli kaiken ja tiedän ettei ikinä voisi pettää minua. Ota joku samanlainen!

Vierailija
32/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan etsimään, neitsyen korkkaaminen on pelimiehelle aina +10 extra pistettä!

Vierailija
33/33 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

t: toinen kokematon nainen, joka ei kuitenkaan ole ihan idiootti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän