Oletko itkenyt kertaakan vielä tämän vuoden aikana?
Kommentit (51)
Eilen valui kyyneleet poskilla kun katsoin Matkijanärhen elokuvissa, tänään on silmät kostuneet telkkariohjelman takia. On herkkä aika menossa.
Aika pitkälti aloitin vuoden itkulla, tosin sen jälkeen en ole itkenyt.
Perjantaina ihan pienen hetken kun ihminen kuoli silmieni edessä.
Enpä oo vielä. Mä en oo mikään herkkis, mut jos kuulen sen lohtu-biisin nii hanat aukee :'(
Kyllä, dg syvä masennus psykoottisin piirtein ja taas ylihuomenna kouluun :)) En jaksais, viimeks tänään kävelin juna-asemalta itkien pois. t. 17v
Tänään ensimmäisen kerran, veli lähti armeijaan...
Miksi pitäis rääkyä koko ajan? Eihän se mitään auta. Järki käteen.
Huh.. tosiaanko naiset ovat noin itkupillejä? Itse olen herkkä mutta en ole itkenyt tänä vuonna. Enkä itkekään kuin aiheesta. Sanotaan vaikkapa 3 kk välein
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:14"]
En vielä, sillä ollaan lomalla, ja ei paineita, mutta kun arki alkaa, tulee itku tasan varmasti, lapsi joutuu pois kotoaan :(
ps, ekalle, ei kait masentuneet juuri itke?
[/quote]
Mitä hittoa. :D T. Vaikeasta masennuksesta vuosia kärsinyt, joka itki usein ja paljon.
Ja olen kerennyt tällekkin vuodelle itkeä moneen kertaan, sattui nyt vaikeampi kausi taas elämään, kerkeshän tässä muutaman kuukauden mennäkin jo hyvin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:38"]
En vielä, sillä ollaan lomalla, ja ei paineita, mutta kun arki alkaa, tulee itku tasan varmasti, lapsi joutuu pois kotoaan :(
[/quote]
Mitä hittoa. :D T. Vaikeasta masennuksesta vuosia kärsinyt, joka itki usein ja paljon.
Ja olen kerennyt tällekkin vuodelle itkeä moneen kertaan, sattui nyt vaikeampi kausi taas elämään, kerkeshän tässä muutaman kuukauden mennäkin jo hyvin.
[/quote]
Itse en ainakaan pysty itkemään. Se siitä niin kauheaa tekeekin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:38"]
[/quote]
[/quote]
Itse en ainakaan pysty itkemään. Se siitä niin kauheaa tekeekin.
[/quote]
Masennus kyllä on yksilöllinen juttu, siinä missä itse itken aina, niin eräs tuttuni taas ei kertomansa mukaan koskaan. Juuri siitä yksilöllisyydestä johtuen minua aina ärsyttää kun mtt:llä teetettävissä masennustesteissä kysytään oletko laihtunut viime aikoina, minä kun en ikinä laihdu pahimpanakaan masennuskautena, vaan lihon koska syön suruuni.
Joka päivä... Viime viikolla kuollutta isääni :'(
Mua ahdistaa aivan helvetisti eikä siihen itku auta yhtään. No mutta yksilöitä olemme jokainen, ei kaikki vaan osaa itkeä vaikka olisi kuinka hirveä olo.
Olen itkenyt kunnolla viimeksi v 2011
Just pari tuntia sitten kun katselin sitä ykkösen dokkaria juutalaislapsista, se kun se viime hetkellä sairastunut pikkupoika joutui jäämään pelastajien kyydistä amerikkaan ja kolme vuotta myöhemmin se kuoli Sobiborissa :(