Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko itkenyt kertaakan vielä tämän vuoden aikana?

Vierailija
05.01.2015 |

.....

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nälkäpeli 1 ja itkin kun ruth kuoli
- m88

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnesta, kun rakas mieheni kosi minua viikonloppuna :) <3

Vierailija
44/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en ees tajunnu. Pari päivää sitten kun humalapäissäni (tuli oikeen teinikännit vedettyä) meinasin kävellä jokeen, muuan tuntematon nainen otti kädestä ja talutti kotiin. Kiittelin kovasti. Kun pääsin kotiin valui kyyneleet kun tajusin että hän todella pelasti minut. Ei tee mieli enää juoda, ainakaan nii paljon. Kiitos sinä tuntematon, joka välitit:-)<3

Vierailija
45/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikka kuinka monta kertaa. Oon itkenyt tänäänkin kun joku italialainen tyttö sai Master Chef essun, ja sit itkin kun katoin netistä toisenlaiset äidit ja kun niille syntyi vauva. Aivan ihana äiti ja isä. Surua isän syövästä ja valoa vauvasta. Niisk. Niin ja sit just äsken katoin viel imettäjät sarjan vikan osan, ja tippa tuli linssiin kun Jenni imetti vauvaansa joka katsoa tapitti suoraan silmiin (tuli omat imetysajat mieleen) ja pala oli kurkussa kun Riku isä kertoi kuinka kiva on tulla töistä perheen luo. Mut hei, ilosta itkin .

Vierailija
46/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Olen itkenyt viime aikoinan varmaan enemmän kuin koskaan. Äitini kuoli jouluna.

Vierailija
47/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Tänään jo 2krt, eri asiosta

Vierailija
48/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken todella harvoin, mutta tänä vuonna olen ehtinyt jo sitäkin tehdä.

Katsoin Youtubesta 3-vuotiaan tytön tanssiesityksen sekä pätkän 6v tytön riemutessa, kun tapasi laulajaidolinsa. Ne molemmat tytöt olivat niin onnellisia ja suloisia, että itkin ja nauroin yhtä aikaa.

Mä yleensä itkenkin vain katsellessani toisten ihmisten onnistumisia. Esim. olympia-kisojen palkintojen jakoa on vaikea katsoa ilman kyyneliä.

Vierailija
49/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, katselin yks päivä uusintana (ja uudestaan) Tuhkimotarinan, joka kertoi siitä entisestä lestadiolaisesta, Minnasta. Itkin myös äsken kun tajusin kui ihana aviomies mulla on, vaikka onki vähän yksinkertainen aina välillä ja meinaa hermot palaa.

Vierailija
50/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/51 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään itkin, kun katsoin tallennuksesta elokuvan Piiat. Oli kyllä hyvä ja varmasti palkintonsa ansainnut elokuva.