Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boikoitteko Iltapäivälehden nettisivuja? Kerro miksi!

Vierailija
05.01.2015 |

Itsellä ollut reilun puoli vuotta boikotissa Iltiksen nettisivut. Yksinkertaisuudessaan kyllästyin klikkaushuorasotsikoihin. Toisekseen jotkut uutisista täyttä soopaa, turhanpäivästä. Ja kolmanneksi toimittajat eivät viitsi edes oikolukea tekstejään. Kesähessuja töissä läpi vuoden?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, moka tuli otsikkoon :D

AP

Vierailija
2/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kolme miljoonaa eri kävijää viikossa, joten ketjustasi saattaa tulla aika lyhyt. Tai aika epärehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN boikotoi, en keksi yhtään hyvää syytä.

Vierailija
4/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi, mutta olen kriittinen ja vähän pettynyt niiden tapaan kertoa uutisista (kuten harhaanjohtavat otsikot yms). Ja myös se kun ovat ns. piilopuolueellisia tiettyjä asioita kohtaan.

Vierailija
5/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei varmaan ole huomanneet sinun boikottiasi. Mihin/ keneen tällä sinun boikotillasi on haittaavin vaikutus? Itse luen nettilehtiä päivittäin, myös iltikset.

Vierailija
6/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi, mutta ei tule oikein käytyä siltikään Ilta-Sanomien tai Iltalehden sivuilla. Joskus joku linkki johtaa sinne, mutta minusta molempien lehtien nettisivut ovat sekavia, enkä siis tykkää lukea niitä. 

Vierailija
7/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi boikotoisin kun uutiset saa iltapäivälehtien sivuilta nopeasti ja ilmaiseksi?

Vierailija
8/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi minäkään. Miksi sellaista tekisin ja mitä se hyödyttäisi?

Vierailija
9/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko boikotoinniksi jos ei vaan muista että sellaisia on olemassa? Uutiset luen Ylestä ja hs:stä. Eiköhän ne kaikki olennaiset löydy sieltä. Joskus jos olen oikein hurja niin luen myös BBC:n sivua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi