Boikoitteko Iltapäivälehden nettisivuja? Kerro miksi!
Itsellä ollut reilun puoli vuotta boikotissa Iltiksen nettisivut. Yksinkertaisuudessaan kyllästyin klikkaushuorasotsikoihin. Toisekseen jotkut uutisista täyttä soopaa, turhanpäivästä. Ja kolmanneksi toimittajat eivät viitsi edes oikolukea tekstejään. Kesähessuja töissä läpi vuoden?
Kommentit (9)
Niillä on kolme miljoonaa eri kävijää viikossa, joten ketjustasi saattaa tulla aika lyhyt. Tai aika epärehellinen.
EN boikotoi, en keksi yhtään hyvää syytä.
En boikotoi, mutta olen kriittinen ja vähän pettynyt niiden tapaan kertoa uutisista (kuten harhaanjohtavat otsikot yms). Ja myös se kun ovat ns. piilopuolueellisia tiettyjä asioita kohtaan.
Ne ei varmaan ole huomanneet sinun boikottiasi. Mihin/ keneen tällä sinun boikotillasi on haittaavin vaikutus? Itse luen nettilehtiä päivittäin, myös iltikset.
En boikotoi, mutta ei tule oikein käytyä siltikään Ilta-Sanomien tai Iltalehden sivuilla. Joskus joku linkki johtaa sinne, mutta minusta molempien lehtien nettisivut ovat sekavia, enkä siis tykkää lukea niitä.
Miksi boikotoisin kun uutiset saa iltapäivälehtien sivuilta nopeasti ja ilmaiseksi?
En boikotoi minäkään. Miksi sellaista tekisin ja mitä se hyödyttäisi?
Lasketaanko boikotoinniksi jos ei vaan muista että sellaisia on olemassa? Uutiset luen Ylestä ja hs:stä. Eiköhän ne kaikki olennaiset löydy sieltä. Joskus jos olen oikein hurja niin luen myös BBC:n sivua.
Jaahas, moka tuli otsikkoon :D
AP