Mitä mieltä ootte silikoneista ihan "taviksella"?
Itseä vähän houkuttais, mulla on pienet tissit ja koen isommat jotenkin kiihottavammiksi. Pelottaa kuitenkin että leimautuisinko joksikin pintaliitohuoraksi, kuten julkkiksista usein kuulee sanottavan.. Mitä mieltä olisit jos esim. naapurillasi olisi, muuten ihan fiksu ja järkevä mut tekotisseillä?
Kommentit (51)
Olen 21 v nuori, jolla poistettu rintat ja korjausleikkauksessa molempiin rintoihin laitettu implantit. En ole kertonut ihmisille sairaudestani ja hyvin moni luulee, että olen ottanut implantit huvikseni ja luulevat minua "bimboksi".. Se on hyvin rasittavaa välillä ja ennakkoluulojen vuoksi (minun ikäisiltä) minulla ei ole montaakaan kaveria. En vapaaehtoisesti ottaisi implantteja, tuntoaistit yms. Voi heikentyä, eikä implantitkaan ole ikuisia, vaan joudut varmasti vielä korjauttamaan rintoja moneen otteeseen. Jos haluaa luonnollista täytettä rintoihin, valitsisin rasvan siirron, joka on hetkellisesti pidempi prosessi, mutta kestää pidempään. Minulle tämä tehdään myös aikanaan, kun on saatu implanteilla venytettyä "taskut".
En ymmärrä myöskään minkä takia, joku vapaaehtoisesti haluaa mitään leikkauksia vapaaehtoisesti, varmasti aina jotain seurauksia tulee leikkauksista, kudosvaurioita, implanttejen kapseloitumista jne.. Eli miettikää vielä ja kohottakaa itsetuntoanne muilla keinoin, kuin kumipalloilla..
Minusta ihan ok, ei fiiliksiä puoleen tai toiseen. Tuntuu vaan että tosi monelle fiksulle miehelle silarit olisi todellinen turn off. Ja tietysti silikonien hankkiminen on totaalisen wt, jos ei ole terveydellistä syytä.
Jos muovipallot tissien sisällä nostavat ihmisen onnellisuustasoa, niin sehän on hieno juttu. Aivan sama onko kyseessä tavis vai joku muu. Itse en silareita ottaisi, mutta jos joku muu haluaa ottaa, niin siitä vaan.
Kannattaisi myös hieman miettiä, haluaako vanhempana nauttia myös niska- ja hartiakivuista.
Ihan ok jos on jostain A tai B kupista kasvatettu B tai C kuppiin. Sellaset isot kumimöykyt on julkkiksille.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:21"]
Kannattaisi myös hieman miettiä, haluaako vanhempana nauttia myös niska- ja hartiakivuista.
[/quote]
Eiköhän tämä ole yliampuvien pallojen ongelma. Jos ottaa normaalikokoiset mitkä esim. tuossa linkin kuvassa, niin tuskin on ongelmaa.
Kun sain tietää kaverini aikeista ottaa rintaimplantit, ensimmäinen ajatukseni ja kommenttini oli kutakuinkin "Oho! Eikä, aika jännää!". Tuntui erikoiselta nähdä hänet ensimmäistä kertaa operaation jälkeen, yritin kohteliaasti olla sen enempää vilkuilematta vaikka ero entiseen olikin huomattava. Pian tähänkin asiaan sitten tottui, vähän kuin toisen uusiin silmälasisankoihin.
Minua ei yleensäkään kiinnosta puida ja arvuutella muiden syitä ja motiiveja teoilleen ja tekemättäjättämisilleen, olen sillä tavalla avarakatseinen ja suvaitsevainen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:04"]
Kun muuttaa hakusanaa niin löytyy muutakin kun palloja. Onko nämä mielestänne pahat?
http://www.michaellawmd.com/gallery/photos/breastaug8.jpg
[/quote]
Kyllähän noissakin sitä pallomaisuutta on havaittavissa, ja kunhan vähän aikaa kovettuvat ja koteloituvat, niin kumipallolta venyneen nahan alla alkavat näyttää. Vierasesineita ne kehossa ovat ja arpeutumista ja muita haittoja aiheuttavat.
Muutenkin ovat kuin puuratti Ladassa. Kiva voi olla hivellä, mutta ei siitä kyyti parane.