Mitä mieltä ootte silikoneista ihan "taviksella"?
Itseä vähän houkuttais, mulla on pienet tissit ja koen isommat jotenkin kiihottavammiksi. Pelottaa kuitenkin että leimautuisinko joksikin pintaliitohuoraksi, kuten julkkiksista usein kuulee sanottavan.. Mitä mieltä olisit jos esim. naapurillasi olisi, muuten ihan fiksu ja järkevä mut tekotisseillä?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:38"]
Olen huomannut viimeisen vuoden aikana että silikoneista on alkanut näkyä yhä enemmän hyväksyviä kommenteja. Se alkaa olla jo ihan normaalia. Paheksujat jäämässä jo vähemmistöön ja kohta kuolevat sukupuuttoon.
[/quote]
Jos näin on käymässä, johtuu se siitä että nuoret tytöt näkevät herkässä iässä liikaa silikonirintaisia naisia ja luulevat että pienirintaisuus on rumaa eikä sellainen sovi olla. Kehittävät siitä ikuisen kompleksin eivätkä pysty itseään hyväksymään ilman kirurgin veistä. Ap hieno esimerkki tällaisesta käytöksestä.
Varmaan mielelläsi lähettäisit tyttäresi silikoneja ottamaan mikäli luoja ei suonut b-kuppia isompaa varustusta?
No joillekin silikonit = DD-koon pallot tyyliin Jutta G. Anna mennä, ei se muille kuulu. Ja... ai niin, taitaa 99% maailman silareista olla taviksilla, niillä jotka EI esittele niitä seiskassa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:35"]
Ihan aikuisten oikeasti.
[/quote]
Toi lause on totaalisen OUT. Toivottavasti et käytä sitä puhekielessä.
av taas jumittaa eika puhelimella anna kirjoittaa merkkeja. ap siis tassa. kylla, mietin mita muut ajattelisivat, koska rintani ovat nyt kauniit, mutta pienet. jos olisin esim synnyttanyt ja tissit lerpsuttaisivat, en miettisi hetkeakaan. mutta en ole aikomassa hankkia lapsia, joten tissit ovat hyvassa kunnossa, kyseessahan olisi pelkka koon muutos, ei muodon. siksi mietityttaa, ihan turhamaisuussyista ottaisin. eika ole edes itsetunnosta niinkaan kiinni, mina vain pidan isommista, ehka b-c-kuppi olisi ihanne. niin etta nayttaisi naiselliselta. olen sinut itseni kanssa nytkin, mutta kun tassa maailmassa kaikki on mahdollista, niin... :)
Minulla on 70E-kupin rinnat, mutta meinasin ottaa silarit F/G-kuppiin asti. Mikään huomiohuora en ole, netissä ei ole ainuttakaan tissikuvaa minusta (ei edes ns "vahinko", eli liian paljastavat vaatteet), vaan ottaisin silarit ihan omaksi ilokseni.
Silikonirinnat on ihan oikeasti out. :) Ihan aikuisten oikeasti. Eivätkä ne edes ole olleet in muuten kuin tietyissä piireissä.
[/quote]
Niin. Tämähän ei toki millään muotoa pidä paikkaansa, mutta kiva kun sinä ihan aikuisten oikeasti sen kerrot :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:38"]
Olen huomannut viimeisen vuoden aikana että silikoneista on alkanut näkyä yhä enemmän hyväksyviä kommenteja. Se alkaa olla jo ihan normaalia. Paheksujat jäämässä jo vähemmistöön ja kohta kuolevat sukupuuttoon.
[/quote]
Jos näin on käymässä, johtuu se siitä että nuoret tytöt näkevät herkässä iässä liikaa silikonirintaisia naisia ja luulevat että pienirintaisuus on rumaa eikä sellainen sovi olla. Kehittävät siitä ikuisen kompleksin eivätkä pysty itseään hyväksymään ilman kirurgin veistä. Ap hieno esimerkki tällaisesta käytöksestä. Varmaan mielelläsi lähettäisit tyttäresi silikoneja ottamaan mikäli luoja ei suonut b-kuppia isompaa varustusta?[/quote]
Silikonien normalisoituminen on samanlainen ilmiö kuin hiusvärien ja huulipunan yleistyminen aikoinaan. Nekin olivat 1800-luvun mummojen mielestä syntiä ja kamalaa. Nyt niitä käyttää jopa feministitkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 18:44"]
av taas jumittaa eika puhelimella anna kirjoittaa merkkeja. ap siis tassa. kylla, mietin mita muut ajattelisivat, koska rintani ovat nyt kauniit, mutta pienet. jos olisin esim synnyttanyt ja tissit lerpsuttaisivat, en miettisi hetkeakaan. mutta en ole aikomassa hankkia lapsia, joten tissit ovat hyvassa kunnossa, kyseessahan olisi pelkka koon muutos, ei muodon. siksi mietityttaa, ihan turhamaisuussyista ottaisin. eika ole edes itsetunnosta niinkaan kiinni, mina vain pidan isommista, ehka b-c-kuppi olisi ihanne. niin etta nayttaisi naiselliselta. olen sinut itseni kanssa nytkin, mutta kun tassa maailmassa kaikki on mahdollista, niin... :)
[/quote]
Ehdottomasti kannattaa tehdä itsellensä se palvelus jos mietityttää. Ja jos noin pieneen kokoon tähtäät niin kukaanhan ei edes huomaa, että sulla on silarit! Sanoisin että go big or go home jos kerran siihen lähdet ;)
Jaa mitäkö ajattelisin? Varmaan kutakuinki "oho, naapuri on laittanu tissit" ja se olis siinä. Jokaisen oma päätöshän se on. Naapurin täytteet ei oo multa pois. -n26
Itselläni on luonnostaan jo E-kupin rinnat, ja jos saisin rintasyövän tjsp. minkä takia joutuisi rintaa leikkaamaan pois, ja hommaisin silikoonit, niin kyllä mä ne E-kupin silikoonit ottaisin. Tai vastaavasti, oli mikä koko tahansa, niin sen koon ottaisin silikooneissakin.. Tarkotan tällä sitä, että ne joilla on isot silikoonit, heitä pilkataan. Mistä kukakin tietää jos ollut vaikkapa juuri syöpä ja haluu "omat tissit takaisin"?
No, ajattelisin että miksi tuolla on noin huono itsetunto ja tarve miellyttää muita:(? Miettisin, että onko kotikasvatus ollut jotenkin naista alentavaa eikä asiaa ole käsitelty itse tai terapiassa?
Jos kehtaisin sanoisin, että olet kaunis, hyvä ja arvokas ilman noita rintojakin ja että elämässä on paljon paljon parempiakin asioita kuin saada kerättyä ( limaisten ) miesten katseita.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 06:05"]
Jos kehtaisin sanoisin, että olet kaunis, hyvä ja arvokas ilman noita rintojakin ja että elämässä on paljon paljon parempiakin asioita kuin saada kerättyä ( limaisten ) miesten katseita.
[/quote]
Miksi tuo ( limaisten ) on tuolla välissä? Kaikki miehet limaisia, vai rintoja katsovat miehet? Onko peppua katsovat/arvostavat miehet limaisia tai miehen peppua katsovat/arvostavat naiset?
Aivan se ja sama. Silikonit rumat ilman vaatteita (mutta eihän se jolla ne on näe sitä itse). Mielummin otan pienet tai patalaput. Jos joku haluu leikkauttaa ja on rahaa, menkää Japaniin. Siellä taiteilija kirurgit tekee uskomatonta jälkeä. Tarkoitus on saada mahdollisimman aidon näköiset ja siinä kyllä onnistuvat. Jostain vain luin tai siis kuulin tai... :D
Kun otat silarit, et enää ole tavis :)
Eikö silikoneista saa tehtyä mitenkään nyvän luomurinnan näköistä? Onko ne aina yliampuvat pallot? Googlen kuvahaulla tulee vain yliampuvia palloja, mutta tuntuu ihmeelliseltä, että normaalin tekeminen olisi ylitsepääsemätön tehtävä.
Kun muuttaa hakusanaa niin löytyy muutakin kun palloja. Onko nämä mielestänne pahat?
Rahalla saa aidon näköiset. Vähällä rahalla Virosta ei.
Silikonirinnat on ihan oikeasti out. :) Ihan aikuisten oikeasti. Eivätkä ne edes ole olleet in muuten kuin tietyissä piireissä.
[/quote]
Onko patalaput nyt in?