Jos saisit haalia 10 min ajan kaupasta mitä tahansa ilmaiseksi
Mitä juoksisit haalimaan?
A) Ruokakaupassa, josta löytyy vain ruokaa ja päivittäistavaroita
B) Isossa hypermarketissa
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menisin haalimaan kassakaapin sisällön, kassojen käteiskassat, kaikki arvat, ja niin edelleen
TÄMÄ. Ihmettelen suuresti kuinka moni haalisi jotain teetä tai sisäfilettä.
Itse suuntaisin kassoille ja ottaisin rahat, arvat ja lahjakortit. Samalla voi ottaa tupakkaa, jos jää aikaa. Elektroniikkaa, sisäfileitä tai vaatteita on vaikeampi myydä eteenpäin, edulliselle tupakalle on ostajia.
No minä ainakin pidin jonkinlaista realiteettia mukana, en ole koskaan kuullut että tämänkaltaisissa palkintovoitoissa (haali mitä tahansa mitä ehdit ottaa) olisi otettu mukaan käteiskassat tai lahjakortit :D
Eikä mulle tullut mieleen että pitäisi ostaa jotain jälleenmyyntiin, vaan itselle. Siksi sellaisia tuotteita mitä itse käytän, mutta jotka ovat sen verran kalliimpia että niitä ei raaski aina ostaa. Partaterien ym myynti nettimarkkinoilla tuntuu pimeältä touhulta, en halua asioida sellaisten henkilöiden kanssa jotka ostaa ja myy pöllittyä kamaa netissä.
Olen keskituloinen ja elätän itseni palkallani, olisi kiinnostavaa kuulla, että millainen tausta muilla vastaajilla on!
Ei mikään kauppa tuommoista 10 min vapaata haalimista järjestä, joten realititeetti meni jo otsikossa. Siksi kassakaapin sisältö ym.
Joskus 80-luvulla Anttilassa taisi olla parin minuutin ostoskeräily, mutta aika paljon siinä oli silloin rajoitteita, en tosin enää muista mitä niitä oli.
Olen keskituloinen ja tulen toimeen palkallani
Veisit sitten kassaneitien palkat. Eikö hävetä yhtään?
Eri
En veisi, veisin riistäjäkapitalistin voitot. Eikä hävetä.
Älkää nyt vatvoko niitä kassakoneita, eiköhän tässä ole itsestäänselvää, että kyse on myytävistä tavaroista. Eikä siitä, että voisit ruveta repimään irti kaupan lattialaattoja tai kidnapata siivoojan, ja saivarrella ”mutku luvattiin, että mitä tahansa kaupasta…”
Aika monellahan tässä näyttäisi olevan tuottoisin jälleenmyynti mielessä. No niin itsellänikin, ainakin sitten kun olisin kerännyt itselle tarpeellista tavaraa, mitoittaisin ehtiväni kerätä vielä mahdollisimman kallista tavaraa. Ehkä meidän pitäisikin vain haaveilla voittavamme suoraa rahaa tällaisen keräilyn sijasta :D
Ottaisin kaiken. Loput 8 minuuttia mussuttaisin karkkia.
Fazerin sinistä niin paljon kuin sitä riittää / mahtuu.
PItäiis olla hemmetin iso pakastin.
Vierailija kirjoitti:
PItäiis olla hemmetin iso pakastin.
Toki kohtahan se on talvii.
Ruokakaupassa tyhjentäisin lastenruoka- ja karkkihyllyn, niissä pitkät päiväykset. Jotain kallista lihaa ja kalaa ottaisin. Hypermarketissa suuntaisin ehkä meikkiosastolle. Vaatteet kelpaisi, mutta siinä kuluisi turhaa aikaa etsiessä oikeaa kokoa.
Minulla on älä osta mitään päivä, joten katselen vain.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on älä osta mitään päivä, joten katselen vain.
Eihän tarkoitus kaiketi ollut ahtaa kärryjä 10 minuutissa täyteen ja ylikin ja sitten maksaa niitä ostoksia, vaan ne saisi ilmaiseksi.
Valitsisin b)hypermarketin, ja rohmuaisin koko sen 10min vain merinovillatuotteita.
T. Merinovillaa rakastava ;)
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin b)hypermarketin, ja rohmuaisin koko sen 10min vain merinovillatuotteita.
T. Merinovillaa rakastava ;)
Eli sulla olis 10 minuutin jälkeen ehkä kymmenen paria sukkia, joista ehkä 2-3 paria sopivia?
Parit kodinkoneet ja kaikki kalleinta
Hypermarketista elektroniikkaa ja merkkituotelenkkareita ( möisin)
Tavallisesta ruokakaupasta
Alkoholia ja tupakkaa ( möisin), pesuaineita ja wc paperi, lihaa ja kalaa
Vierailija kirjoitti:
Hypermarketista elektroniikkaa ja merkkituotelenkkareita ( möisin)
Tavallisesta ruokakaupasta
Alkoholia ja tupakkaa ( möisin), pesuaineita ja wc paperi, lihaa ja kalaa
Alkoholin ja tupakan myynti on luvanvaraista eli ne jäis sulle itsellesi.
Veisit sitten kassaneitien palkat. Eikö hävetä yhtään?
Eri