Mitä sitä pukisi pitkälle lennolle päällensä??
Jotta olisi suht huolitellutn ja kivan näköinenkin?? jotkut collegehousut olis joo rennot ja joustavat ja ihanat mutta ei oikein nappaa sitten muuten. Farkut, ei kiitos. Apua!!
Kommentit (52)
Minulla ei ole legginsejä, eikä tule. Siis jos tarkoitat niitä puuvillavenyväisiä ohuita trikoita.
ap
Mulla joulukuussa takana kuusi mannertenvälistä lentoa, kaikilla lennoilla oli jalassa löysät reisitaskuhousut. Mukavat jalassa, mutta täyttävätkö tyylikriteerit, siihen en ota kantaa.
Paksut sukkikset ja joku rento mekko!
Legginsit vaikka jonkun kivan pitkän neuleen kanssa? Omaan silmään siistimpi valinta kuin verkkarit mutta kuitenkin tosi mukava kokonaisuus.
Onko määränpää kuuma vai kylmä? Minä käytän kietaisumekkoja, esim. Banana Republicin wrap dressit on niin kivoja, että niilla voi mennä minne vaan ja silti ovat rentoja ja mukavia. Ja hyvälaatuisia. Olen lähdössä helmikuussa Singaporeen, laitan lennolle paksut sukkikset, saappaat, kietaisumekon, alle toppi, ja kevyttoppikseen. Koneessa sitten kuorin lähellä määränpäätä alta topin ja sukkikset, käsimatkatavaroista otan sandaalit jalkaan ja heitän saappaat laukkuun. Kevyttoppis mahtuu käsilaukkuun pussukassaan. Niin ja pashminan jos kaipaa harteille jotain.
En ikinä matkustaisi jossain verkkareissa. Mekko on ihan paras.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:17"]
Legginsit vaikka jonkun kivan pitkän neuleen kanssa? Omaan silmään siistimpi valinta kuin verkkarit mutta kuitenkin tosi mukava kokonaisuus.
[/quote]
Sori en ehtinyt nähdä että legginsit eivät käy. Ei niiden tarvitse olla sellaiset ohuet, on olemassa farkku- ja housulegginsejä jotka ovat paksumpia eivätkä näytä trikoilta. Mutta jos ei siltikään nappaa niin kallistun myös mekkoon ja sukkiksiin.
Ääääh, ei mulla ole mitään sopivaa mekkoa ja sekin asettaa rajoituksia että luulen laittavani lentosukat jalkoihini ja ne on kamalan näköiset..
ap
Määränpäässä on kosteata ja +35 astetta. Entäpä kengät? ajattelin consseja..jos ne olis valkoiset niin niillä kai vois astella hotellille asti..ja ei varpaat ehtisi ihan jäätyä kun täällä päässä talvi.
ap
Riippuu ihan lennon pituudesta. Max 6 tunnin lennolle laitan ihan tavalliset vaatteet, farkut ja jonkun paidan sekä kengät joita aion käyttää kävelykenkinä kohteessa. Yli 6 h lennolle laitan rennompaa vaatetta, esim. ne collegehousut ja hupparin.
Ja kuule ap, kukaan ei ole kiinnostunut sinun vaatteistasi siellä lennolla.
Mene alasti kun ei mikään ehdotus tunnu kelpaavan syystä ja toisesta.
Minua ei kiinnosta se onko joku muu kiinnostunut vaatteistani lennolla vaan se että itse viihtyisin mahd hyvin.
Lennon pituus on n.11h ja siihen vielä muuta matkustusta 2-3h päälle.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:15"]
Minulla ei ole legginsejä, eikä tule. Siis jos tarkoitat niitä puuvillavenyväisiä ohuita trikoita.
ap
[/quote]Oletko kovin lihava? Ymmärrän ettet siinä tapauksessa halua pukeutua nakin kuoreen. Niitä on sellaisia löysälahkeisia "trikoita" myös. En tiedä mitä se kangas oikeasti on, mutta joustavaa eikä mene ryppyyn ja mukavat päällä ja näyttävätkin ihan fiksuilta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:22"]Määränpäässä on kosteata ja +35 astetta. Entäpä kengät? ajattelin consseja..jos ne olis valkoiset niin niillä kai vois astella hotellille asti..ja ei varpaat ehtisi ihan jäätyä kun täällä päässä talvi.
ap
[/quote]
Converset? Vai mistä puhut? Jos converset niin aika turha pyrkiä enää "huoliteltuun" vaikutelmaan... Mutta kuten joku tossa jo totesi, ei ketään kiinnosta lennolla sun vaatteet...
Makuupussi päälle ja alle biksut. Kätevää jos kone tippuu mereen;)
Vaikea tietää päätellä ap:n makua, kun pitää olla tyylikästä, mutta sitten kuitenkin harkitsee crocseja jalkaan.. Numero 13 on oikeassa, ketään ei oikeasti kiinnosta missä vaatteissa ap lennolle nousee. Ja ihan vaan vinkkinä, että ne collegehouset näyttävät olevan tällä hetkellä todella yleisiä lennoilla, ei niitä tarvitse hävetä.
T: se jolla oli viime kuussa kuusi yli 10 tunnin lentoa ja joka liputtaa edelleen reisitaskuhousujen puolesta.
Mitä sä niinku yleensä käytät? Laita joku semmonen, vaikeelta vaikuttaa. Lennot eivät yleensä ole kovin juhlavia.. Mä laittaisin mukavat verkkarit, hupparin ja lenkkarit vaikka olisi äiti paavi.
Villasukat on ehdottomat pitkällä lennolla, samoin joku ihana lämmin ja pehmeä shaali/huivi. Mekossa ja sukkahousuissa en tarkenisi, laittaisin paksut joustavat trikoo tms housut ja pitkän neuleen.
Legginsit