Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sitä pukisi pitkälle lennolle päällensä??

Vierailija
05.01.2015 |

Jotta olisi suht huolitellutn ja kivan näköinenkin?? jotkut collegehousut olis joo rennot ja joustavat ja ihanat mutta ei oikein nappaa sitten muuten. Farkut, ei kiitos. Apua!!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]

Minua ei kiinnosta se onko joku muu kiinnostunut vaatteistani lennolla vaan se että itse viihtyisin mahd hyvin.

[/quote]

Aloituksesta:

Jotta olisi suht huolitellutn ja kivan näköinenkin

[/quote]

Oletko jotenkin yksinkertainen?? eikä siis omaa napaansa miellyttääkseen voi haluta olla huolitellut ja kivan näköinen?? voi pyhä jysäys sentään :D *vinkvink* minun kokonaisvaltaiseen olooni vaikuttaa moni seikka, mm se onko hiukseni puhtaat vain paskaiset, haisenko hielle vai puhtaalle, mitä päälläni on, onko jostakin syystä jotakin kipua jossakin jne.jne tarvitseeko jatkaa?!

ap

[/quote]

Mitä siinä riehut. Sinä se yksinkertainen tässä olet kun osaat tehdä moisesta asiasta niin jumalattoman vaikean. 

[/quote]

En minä riehua, kommentoin vain sinulle takaisin kun et ihan samoilla hihnoilla mene.

ap

Vierailija
42/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:23"]

Mene alasti kun ei mikään ehdotus tunnu kelpaavan syystä ja toisesta.

[/quote]

Kannatan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdoin lentokentän vessassa collegehousuihin ja huppariin ettei tarvinnut mennä muuten ihmisten ilmoilla niiden kanssa. Ei mua kiinnosta mitä siellä lennolla musta ihmiset ajattelee, mutta sitten tietysti jos on bisnesluokassa lentämässä firman piikkiin muun bisnesväen kanssa niin on eri asia.

Vierailija
46/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisella vaatteella pitää matkalla olla tehtävä. Eli pelkästään lentomatkaa varten en ala raahaamaan mukanani jotain raappahousuja, jollaisissa en kävele kotona enkä kävele määränpäässä. Ota sellaiset vaatteet, mistä on määränpäässä hyötyä.

Vierailija
47/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aikuinen ihminen osaa päättää vaatteita lennolle, ni aika huonosti menee. Ei me tiedetä mitä siellä sun vaatekaapissa on.

Vierailija
49/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lennän aina mekossa. Nanson trikoomekot (ei ne ypäöpaitatyyppiset, vaan Lempivaate-malliston) ovat osoittautuneet helpoiksi ja miellyttäviksi. Alla saattaa olla löysät housut (veluuria tai ihan puuvillaa, mut varsinaisia verkkareita tai leggi gse en harrasta), tai sitten ihan vaan paksut sukkahousut, sen verran reilua kokoa, etteivät kiristä vyötäröltä. Lisäksi varmistan, että mulla on mukana sekä pitkähihainen, edestä avoin neule (helppo puke ja riisua) etä materiaaliltaan miellyttävä huivi, jota voi pitää myös peittona. Pitkillä lennoilla mulla on aina myös villasukat, Mujin laadukas niskatyyny, "silmälaput", kuulokkeet sekä kämmekkäät (siltä varalta, että käsiä palelee). Viime vuosina henk. koht. lentomukavuus on tullut hiottua niin huippuunsa, että ihan huvittaa. Vaihdan neuleeseenkin bambu- tai ruusupuiset puikot, jotta voin jatkaa sitä koneessa. :)

Vierailija
52/52 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat vaatteet jotka ei ahista eikä purista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi