Mitä sitä pukisi pitkälle lennolle päällensä??
Jotta olisi suht huolitellutn ja kivan näköinenkin?? jotkut collegehousut olis joo rennot ja joustavat ja ihanat mutta ei oikein nappaa sitten muuten. Farkut, ei kiitos. Apua!!
Kommentit (52)
Hei 16, ei, en ole lihava ja käsittääkseni legginsit on aina ihonmyötäiset ja housut jotka eivät ihoa nuole ovat sitten jotakin muuta...vaikka väliäkö tuolla. Jännä miten noita consseja jotkut dissaa ja ettei ne jalassa voisi olla ns huoliteltu. Vähän kun katselee mitä ns tyylitietoiset maailmallakin päällensä pukee niin ei ne ainakaan Converseja hyljeksi vaan yhdistävät ne vaikka sitten LV-huiviin ja skinny-farkkuihin.
ap
Mä lensin 11h Singaporeen Zaran paksuissa leggingseissä, jotka olisivat voineet olla tiukat housut (vetoketjut lahkeissa) ja ohuessa pitkässä t-paidassa ja päällä ohut pitkä neuletakki. Jalassa oli conssit. Singaporessa menin suoraan kentältä hotelliin, joten siellä päässä vaatteilla ei ole mitään merkitystä. Kentällä, taksissa ja hotellissa on ilmastoinnit että lämpöhalvausta ei ehdi siinä saamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:24"]
Minua ei kiinnosta se onko joku muu kiinnostunut vaatteistani lennolla vaan se että itse viihtyisin mahd hyvin.
[/quote]
Aloituksesta:
Jotta olisi suht huolitellutn ja kivan näköinenkin
19, sinä puhut Crocseista, en todellakaan minä.
ap
onesie, uggit, vuittonin iso huivi ja laukku
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:29"]
Villasukat on ehdottomat pitkällä lennolla, samoin joku ihana lämmin ja pehmeä shaali/huivi.
[/quote]
Samoin tukisukat, jalat tykkää pitkällä lennolla. Ihan sellaiset urheilukompressorisukat käy.
Onko tää sun eka lento vai miten tästä on tullut näin vaikeaa/tärkeää?
Mulla on halpa löysähkö trikoomekko ja sukkahousut olleet lennolla. Lämpimään mennessä vaan sukkikset pois ja kylmään mennessä huiveja ja villatakkeja, takki laukkuun:-) ei purista ja nätti asu silti:-)!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:28"]
Vaikea tietää päätellä ap:n makua, kun pitää olla tyylikästä, mutta sitten kuitenkin harkitsee crocseja jalkaan.. Numero 13 on oikeassa, ketään ei oikeasti kiinnosta missä vaatteissa ap lennolle nousee. Ja ihan vaan vinkkinä, että ne collegehouset näyttävät olevan tällä hetkellä todella yleisiä lennoilla, ei niitä tarvitse hävetä.
T: se jolla oli viime kuussa kuusi yli 10 tunnin lentoa ja joka liputtaa edelleen reisitaskuhousujen puolesta.
[/quote]
Ei ollut CROCSIT, vaan CONSSIT (mitkä ne nyt lienee onkaan). (ohis)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"]
Minua ei kiinnosta se onko joku muu kiinnostunut vaatteistani lennolla vaan se että itse viihtyisin mahd hyvin.
[/quote]
Aloituksesta:
[/quote]
Oletko jotenkin yksinkertainen?? eikä siis omaa napaansa miellyttääkseen voi haluta olla huolitellut ja kivan näköinen?? voi pyhä jysäys sentään :D *vinkvink* minun kokonaisvaltaiseen olooni vaikuttaa moni seikka, mm se onko hiukseni puhtaat vain paskaiset, haisenko hielle vai puhtaalle, mitä päälläni on, onko jostakin syystä jotakin kipua jossakin jne.jne tarvitseeko jatkaa?!
ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:34"]
[/quote]
Ei ole, huomasin vain ed 12h lennolla miellyttävän vaatetuksen tärkeyden.
ap
Minä olen joskus Walesista tullessa ollut lennolla vaellushousuissa, vaelluskengissä ja hupparissa. Nuo vaatteet vei liikaa tilaa matkalaukussa joten laitoin ne päälle ja laukkuun sitten loput vaatteet ja tuliaiset.
Ja katso: ketään ei kiinnostanut minun vaatteeni (ei edes minua itseäni).
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:37"]
Minä olen joskus Walesista tullessa ollut lennolla vaellushousuissa, vaelluskengissä ja hupparissa. Nuo vaatteet vei liikaa tilaa matkalaukussa joten laitoin ne päälle ja laukkuun sitten loput vaatteet ja tuliaiset.
[/quote]
Ja kun sinua itseäsi ei kiinnosta pukeutumisesi niin kukaan muukaan ei "saa" olla kiinnostunut habituksestaan? allright.
ap
Minulla on lennoilla kuminauhavyötäröiset mustat suoralahkeiset ja ohuet collegehousut. Väitän että kukaan ei huomaa että ne on collegehousut. Tosi mukavat lennolla, minä turpoan joka suunnasta lennolla. Jalassa lentosukat. Sitten minulla ohut trikoopaita ha se päällä ohuehko neuletakki. Käsimatkatavaroissa on sitten esim. Hellemekko ja sandaalit. Tämäntyyppiset varusteet koko perheellä. Koneessa on helppo olla noilla ja neuletakki lämmittää, sillä koneessa on kylmä. Ajattelin ottaa seuraavaksi villasukat koneeseen ja kunnon niskatyynyn ja kuulokkeet.
Laita joku esimerkkivaatesetti päällesi ja linkitä kuva meille niin katsotaan, onko hyvät. Suosittelen skinny farkkuja, t-paita, huppari ja jalkaan tennarit. Hiukset ponnarille.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Aloituksesta:
[/quote]
Oletko jotenkin yksinkertainen?? eikä siis omaa napaansa miellyttääkseen voi haluta olla huolitellut ja kivan näköinen?? voi pyhä jysäys sentään :D *vinkvink* minun kokonaisvaltaiseen olooni vaikuttaa moni seikka, mm se onko hiukseni puhtaat vain paskaiset, haisenko hielle vai puhtaalle, mitä päälläni on, onko jostakin syystä jotakin kipua jossakin jne.jne tarvitseeko jatkaa?!
ap
[/quote]
Mitä siinä riehut. Sinä se yksinkertainen tässä olet kun osaat tehdä moisesta asiasta niin jumalattoman vaikean.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:37"]
[/quote]
Ja kun sinua itseäsi ei kiinnosta pukeutumisesi niin kukaan muukaan ei "saa" olla kiinnostunut habituksestaan? allright.
ap
[/quote]
Otelepa lukemaan, en ole missään väittänyt moista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:34"]
[/quote]
Ei ole, huomasin vain ed 12h lennolla miellyttävän vaatetuksen tärkeyden.
ap
[/quote]
No sittenhän sulla on jo vastaus: laitat ne vaatteet mitkä olisit toivonut laittaneesi sille lennolle.
Pistä burkha päälle ja huuda koko lennonajan ja lentokentillä olon aikana että i have a bomb