Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TP:t viikoilla 36-37

07.09.2006 |

Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.Kaikki kahden lapsen äidit pinoon(miksei isätkin=) )

Siis,ei meillä taida olla ollenkaan pinoa?Mä laitoin nyt sitten tän ja ensi viikon pinoksi tän,on niiiiin hiljaista.???

Mä sanon vaan lyhyesti että mulla ollut tosi vaikea itkuinen ja rankka viikko mutta nyt tsemppaan ja keskityn kaikkeen hyvään mitä mulla on!!

Juho oli muskarissa ja aina vaan paremmin tuntuu viihtyvän=)

Mun pitäis lähtee kohta viemään yhtä särkylääkereseptiä uusittavaksi,migreenikin mulla on ollut=(

Juho on oppinut nousemaan itse istumaan=)

se on nyt uusin taito.Ryömii hurjan lujaa jo mutta konttaamaan ei ole lähtenyt.

äitiliini*ihmissuhdepulmia*+rakkaat lapset Juho ja Katri

jää ihmettelemään minne kaikki TP-kamut ovat kadonneet??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks toivotan Minskulle oikein hauskaa risteilyä!!! Nauttikaa!!

TV- ohjelmista sitten..Ihan ykkössarja on Täydelliset naiset, oon TOSI koukussa! Harmi, et se tulee vaan kerran viikossa.. =) Sitten seuraan OC:ta, Salkkareita tietty, Greyn anatomia on kans hyvä, Ja sitä Pakoa varmaan tulee kans katottua. Teho-osastoa katoin ennen ku se loppui. Kuulostanpa oikeen TV:n orjalta..Mut oikeesti tuli tosi vähän katottua telkkaria keväällä ja kesällä, nyt syksyn uudet sarjat taas kiinnostaa.. =)

Meillä ei mitään sanoja vielä tytöllä tule. Tai no itse asiassa pari kertaa on kuulostanut, kuin olisi sanonut " äiti" , ja kerran vilkutti ja sanoi samalla " he he" . Esikoinen alkoi puhumaan paria sanaa enemmän vasta lähellä 2v. synttäreitä.

Täältä sympatiat kanssa Minskulle temppuilevan esikoisen kanssa. Meillä ollut aika rankka viikko, poika on huutanut, kiukunnut ja räyhännyt oikeesti 12h vuorokaudessa..aika rankkaa todellakin..Se on jatkunut jo jonkin aikaa, nyt tämä viikko ollut pahin tähän mennessä. Kerhossa kun käy sen kaksi kertaa viikossa, on yhtä aurinkoa sieltä tullessa, sen takia ajattelinkin hakea sitä tarhapaikkaa alkuvuodesta. Jos hieman helpottaisi..Poika on ollut tähän asti aika ujo muiden lasten seurassa, jähmettynyt, kun hiekkikselle tullut muita lapsia. Nyt alkusyksystä alkanut yht´äkkiä leikkimään muiden (rauhallisempien) lasten kanssa ja ehkä kaipaa jo enemmän seuraa, kuin äiti ja pikkusisko. Tulee sitä ikääki jo 4v vuodenvaihteessa. Onhan tuosta samanikäisestä serkusta seuraa, mutta ehkä vaihtelu virkistäisi poikaakin?! Ja jotenkin haluan antaa myös vauvalle samanlaista kahdenkeskistä " laatuaikaa" , mitä esikoinen on aikanaan saanut, ja saahan se esikkokin varmaan ihan tarpeeksi olla meidän kanssa kotona vaikka olisi tarhassa 2-3 pvää/viikko. Yritän vissiin vakutella itelleni, että on ihan ok, että poika menisi tarhaan, vaikka olen kotona.. =)

No, kuulumisiin!!

Vierailija
22/22 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille ja sympatiat Minskulle :)

Meilläkin oli aika kauhea uhma koko kesän (tyttö sentään täytti jo 4v.) mutta ihanaa kun nyt alkaa helpottaa ja päivät sujuu huomattavasti paremmin ilman " kriisistä toiseen" ...

Kaunis syksyinen ilma ja illalla ollaan menossa kavereille kylään.

Eipä nyt muuta.

j

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla