Ikävä nuoruutta
Olisipa vieläkin nuori. Se tunne kun elämä on vielä edessä, ja kun maailma näyttää olevan niin avoin ja täynnä mahdollisuuksia. Kun oli vielä optimismia ja energiaa sekä halua tehdä ja kokea asioita. Vanhana elämä on vaan jotenkin niin harmaata ja tulevaisuutta ei enää odota samanlaisella innolla.
N27
Kommentit (27)
Niin, keski-iän kriisi on monelle vakava paikka. Tuosta olotilasta kannattaa etsiä ne positiiviset puolet ja pohtia mitä asioita elämässään arvostaa ja mitä kohti kannattaa mennä. Sinulla ei kuitenkaan olin elinaikaa jäljellä enää montaa vuotta niin nyt kannattaa ottaa kaikki irti elämästä vielä kun ehdit.
K u l l i karusellia sinulla on ikävä.
Pyydä joku mukava rakastelemaan kanssasi niin olosi helpottaa.
Kylläpä nykyään nuoret vanhenee nopeasti?
Mä olen 31v ja tunnen olevani vielä nuori. Mikä sua vaivaa?
Turpa kii kakara ja tee läksys
M40
Minä vasta aloitin opinnot korkeakoulussa tänä syksynä. Koen olevani nuori, tulen hyvin juttuun 1-6 vuotta nuorempien opiskelukavereiden kanssa enkä usko, että vanhenen hirveästi seuraavan 12kk sisällä....
M26
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 31v ja tunnen olevani vielä nuori. Mikä sua vaivaa?
Tunnet, mutta et ole. N21
Oispa vasta 27, elämä vielä edessä.
Nuorihan sinä oletkin, aivotkaan ei ole vielä loppuun saakka kehittyneet kun vasta muutaman vuoden kuluttua. Sitten huomaat, että nyt se elämä vasta alkaa.
Kelatkaa, kilteillä pojilla ei ole mitään, mitä ikävöidä? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Nuorihan sinä oletkin, aivotkaan ei ole vielä loppuun saakka kehittyneet kun vasta muutaman vuoden kuluttua. Sitten huomaat, että nyt se elämä vasta alkaa.
Ei AP:n aivot tuosta enää kehity. Vajaaksi jäi
Minusta elämä on aina vain mennyt parempaan suuntaan. Ei todellakaan ole ikävä peruskoulua tai lukiota, pientä viikkorahaa, vanhempien luona asumista ja kaikkia sääntöjä, joita muut ihmiset pystyivät asettamaan.
Oi voi. 60v ja tosi kiva ikä. En TODELLAKAAN haluis olla nuori...
Vierailija kirjoitti:
Minä vasta aloitin opinnot korkeakoulussa tänä syksynä. Koen olevani nuori, tulen hyvin juttuun 1-6 vuotta nuorempien opiskelukavereiden kanssa enkä usko, että vanhenen hirveästi seuraavan 12kk sisällä....
M26
Kyllä ne muut opiskelijat selän takana nauraa tuollaiselle vanhukselle......
Muistan kun vuosi oli 2017 ja olin vielä nuori. Siitä on niin hirveän kauan aikaa
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun vuosi oli 2017 ja olin vielä nuori. Siitä on niin hirveän kauan aikaa
Olet nopea vanhenemaan!
Sä oot nuori, nyt elämää elämää, se vasta harmittaa kun herää oikeasti vanhana siihen että se nuoruus on mennyt ennen kuin edes ehti alkaa...