Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä nuoruutta

Vierailija
28.10.2021 |

Olisipa vieläkin nuori. Se tunne kun elämä on vielä edessä, ja kun maailma näyttää olevan niin avoin ja täynnä mahdollisuuksia. Kun oli vielä optimismia ja energiaa sekä halua tehdä ja kokea asioita. Vanhana elämä on vaan jotenkin niin harmaata ja tulevaisuutta ei enää odota samanlaisella innolla.

N27

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kans ollla nuori taas. Kaipaan 2010-2019 vuosia

M25

Vierailija
22/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nuori just nyt!!!! , mut eipä hätää ei elämä ole hullumpaa "vanhanakaan" itse 48v. Ainakin se kieltämättä on nykyään helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parasta +30 vuotiaana. Muista se!

Vierailija
24/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa angstailua, tyhjänpäiväistä haahuilua, enkä sitä, että kuvittelin elämän olevan jo melkein ohi, kun se todellisuudessa oli vasta alussa. Tavallaan kyllä kaipaan aikaa, jolloin vaihtoehtoja oli nykyistä enemmän, jos vain olisin älynnyt tarttua niihin. Mutta nyt on ihan riittävän hyvä. M38.

Vierailija
25/27 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori on noin 18-23v. Tuolloin pitää reilata ympäri Eurooppaa ja reppureissata kaukoidässä. Ja soitella kitaraa, juoda viiniä puistossa.

Kaksvitosena alkaa olemaan jo turhan paljon aikuisten juttuja elämässä kuten valmistuminen, työt, lasten hankkiminen, asuntolainat jne.

Jos joku kolmekymppinen on olevinaan ”nuori” niin harakatkin nauraa.

Ja olen itse jo nuoruuden päivät elänyt kymmeniä vuosia sitten.

Vierailija
26/27 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet vasta alussa. Olet NUORI.

Tuo on kyllä ihan asennekysymys.

Mä olen nyt viisikymppinen ja välillä tulee vanha olo ja silti olen kyllä ihan nuori ja minulla on suunnitelmia vaikka mitä:)

Vierailija
27/27 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori on noin 18-23v. Tuolloin pitää reilata ympäri Eurooppaa ja reppureissata kaukoidässä. Ja soitella kitaraa, juoda viiniä puistossa.

Kaksvitosena alkaa olemaan jo turhan paljon aikuisten juttuja elämässä kuten valmistuminen, työt, lasten hankkiminen, asuntolainat jne.

Jos joku kolmekymppinen on olevinaan ”nuori” niin harakatkin nauraa.

Ja olen itse jo nuoruuden päivät elänyt kymmeniä vuosia sitten.

Mä vasta kolmekymppisenä valmistuin.

36 olin kun eka lapsi syntyi.

Kolmekymppinen on nuori. Varsinkin ne, jotka liikkuu ja tekee. Toki siinäniässä joillakin onperhe. Joillakin siinä iässä on pullamaha ja pweae levinnyt eikä viitti mitään.

Se kyllä ei ole iästä vaan elämässä tekemisestä kiinni.

En yhtään aura nuorelle kolmekymppiselle. Sulle kyllä nauran. 😜